abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85736309
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef Socios het volgende:
Loopt een kip tegen de muur...

Auw!
het is geen Auw! Het is Tok!

:|W
pi_86006604
Schaamteloos gejat van 'ergens anders'

Wat is rond de 30 en 40 cm groot, blauw, stijf en elke vrouw gaat er van gillen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  donderdag 2 september 2010 @ 23:57:17 #28
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86007425
hahahahaa ja grappig..

en oud
The Outside Agency
pi_86051462
Het is geel, het zit om je hoofd en er zitten 2 kijkgaten in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geel en heeft 4 wielen

SPOILER
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_86175681
Waar hebben vrouwen het meeste kroeshaar?

SPOILER
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_86192451
Ik liep laatst in Villaseca de la Sagra een restaurant binnen en zag dat ze stierenkloten op het menu hadden staan. Ik had dat nog nooit gegeten en bestelde nieuwsgierig een portie om het eens te proberen.
Algauw kreeg ik op een groot bord, twee enorme stierenkloten gepresenteerd in een bedje van spinazie. Heerlijk, echt ik had nog nooit zoiets lekkers gegeten en dus ging ik de volgende dag weer voor nog een portie stierenkloten. En wederom kreeg ik een groot bord met weer van die enorme stierenkloten. En ze waren weer net zo lekker als de dag ervoor. Nu kwam ik vanavond weer in het restaurant en bestelde meteen nog zo'n portie heerlijke kloten. Er werd een kleiner bord op mijn tafel gezet met een overdosis aan spinazie met in het midden twee hele kleine balletjes. Waarop ik aan de ober vroeg:"Wat is dit nou " :?

Waarop de ober antwoorde:" Stier heeft vandaag gewonnen ! " :o

:Y)
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zondag 12 september 2010 @ 12:32:55 #32
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_86338837
"Tok" zegt de ene kip.
"Are you tokking to me" zegt de andere kip.....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_86340659
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: "Ruim je het ook zelf op?"
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_86341044
Lopen twee domme blondjes over straat. Zegt de ene tegen de andere: "Hmm... het ruikt hier naar sperma"...

Zegt die ander: "Kan kloppen... Heb net een boertje gelaten"...
  zondag 12 september 2010 @ 19:34:08 #35
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86353205
niet grappig, oud enz
The Outside Agency
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:25:00 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86433815
quote:
Op zondag 12 september 2010 12:32 schreef zomaareennaam het volgende:
"Tok" zegt de ene kip.
"Are you tokking to me" zegt de andere kip.....
"why are you tokking?"
"Don't tok to me that way".... maak 'm dan af hé
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_86778789
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef stef040 het volgende:
Er was is een nederlander, een belg en een duitser. De Nederlander dacht dat hij de kortste armen in de wereld had. De Belg d8 dat hij het kleinste hoofd in de wereld had. De Duitser d8 dat hij de kleinste lul had. Ze gingen allemaal naar het Guinness World Book of Records. De Nederlander ging eerst en kwam trots terug: 'Niemand heeft kortere armen dan mij!' De Belg ging daarna en kwam ook trots terug: 'Niemand heeft een kleiner hoofd dan mij!' Als laatste ging de Duitser. Hij kwam boos terug en zei: 'Wtf WIE IS SuperwormJim?
LOL
pi_87250228
How many babies does it take to paint the walls red?
SPOILER
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_87250519
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot...

SPOILER
pi_87385042
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef Socios het volgende:
Loopt een kip tegen de muur...

Auw!
Hilarisch weer :)
pi_87385132
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef MoneyTalks het volgende:
How many babies does it take to paint the walls red?
SPOILER
Deze grap mist de wending.
pi_87385144
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:17 schreef Sportex het volgende:

[..]

Deze `grap` mist de wending.
pi_87385175
Wat doe ik :')
pi_87898726
wat is de overeenkomst tussen turkisch airlines en lotto
SPOILER
pi_87898877
Een chirurg die voor de operatie tegen een plantenliefhebster zegt 'U houd van planten? Na de operatie bent u er zelf een', is nooit grappig.
pi_88065512
Een man wandelt een bar binnen met zijn huisdier, een aap. Hij bestelt een pintje en terwijl hij het opdrinkt, springt zijn aap door heel het café. De aap neemt wat olijven van de bar en eet ze op. Dan neemt hij enkele schijfjes citroen, en eet ze op. Dan springt hij op de pooltafel, neemt een van de biljartballen, en tot ieders verbazing, slikt hij ze door. De barman schreeuwt naar de man: "Heb je gezien wat je aap net deed!?" "Nee, wat?" "Hij at net een biljartbal van m'n pooltafel, volledig!" "Ja, dat verbaast me niets", antwoordt de man, "hij eet alles wat 'ie ziet. Sorry, ik zal voor alles betalen." De man drinkt zijn pint uit, betaalt alles en vertrekt. Twee weken later komt de man terug in de bar, bestelt een pint, en weer begint de aap rond te springen! Terwijl de man zijn pint aan't leegdrinken is, vindt de aap een kers op de bar. Hij neemt de kers, duwt 'm in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. Dan vindt de aap een nootje, en stopt ze opnieuw in zijn achterste, haalt ze er terug uit, en eet ze op. De barman, al walgend: "Heb je gezien wat je aap nu weer deed?" "Nee,wat?" antwoordt de man. "Wel, hij nam een kers en een nootje, duwde die in zijn achterste, haalde die er uit, en at ze op." "Aja dat verbaast me niet", antwoordt de man, "hij eet nog steeds alles wat 'ie ziet, maar sinds die biljartbal meet 'ie alles eerst."
pi_88198159
In Indonesië hebben ze een nieuw soort MacDonnalds geopend hé?
Oja?
Ja, eentje met een Mac-Drijf :')
pi_88244575
Gejat van ik weet niet waar/wie: Het kan neuken als een beest en t kent 1 woordje frans. Antwoord: moi.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 november 2010 @ 15:18:00 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_88249501
4 Nonnen willen naar de hemel. Petrus staat bij de poort, naast hem een hele grote schaal wijwater. Alle nonnen moeten vertellen met welk lichaamsdeel zij in aanraking zijn geweest met het mannelijk geslachtsdeel. De eerste non steekt haar vinger op. Zij moet haar vinger dopen in het water en mag doorlopen. De tweede laat haar hand zien. Nadat zij hem gereinigd heeft in het water mag ze door. De derde non wil net gaan vertellen met welk lichaamsdeel zij in aanraking is geweest met het mannelijk geslachtsdeel, als zij ruw opzij geduwd wordt door de vierde non, die tegen Petrus gilt:"Als jij denkt dat ik ga gorgelen met water waar zij met haar kont in heeft gezeten, ben je hartstikke gek!"
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_88743460
Kennen jullie de mop die homo's niet kennen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')