Die nieuwe? Die je vandaag gekocht hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:58 schreef Deceit het volgende:
awww ik ben mijn bjorn borg zwembroek/boxerzwembroek aan het zoeken maar kan hem niet vinden!!! wil m aan jullie laten zien!! hijs zo cool.. dan moeten jullie het maar met mijn vakantiefoto's doen over 2 maandjes dan maar..
Ja waarschijnlijk welquote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
waarom staat er pi voor
did i do that?
dacht ik ook? nu al kwijt? maar zal wel een oude zijn...maar we willen het wel zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die nieuwe? Die je vandaag gekocht hebt?
En vergeet niet de nieuwe supersterren van xfactor, idols enzquote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Musicalwereldje is wel beetje het uitzendbureau voor auditieprogramma's rejects, ex-soapies en belspelmeisjes geworden jah..
yes yesquote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die nieuwe? Die je vandaag gekocht hebt?
Je hebt het plaatje voor de TT meegekopieerd. Dat plakt ie dan als PI.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
waarom staat er pi voor
did i do that?
dan zat je nu niet op de autobandenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had vroeger toch een andere beroepskeuze moeten doen.
pipoquote:
quote:
ben je die nu al kwijt? you crazy bitch..quote:
aaaah...okayquote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt het plaatje voor de TT meegekopieerd. Dat plakt ie dan als PI.
Anthony may join inquote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
Met zo'n TT moeten wel de views omhooggaan.
ik moet dit zeker nog heel lang aanhoren, he? DIe afdruk van Michelin-mannetje staat nog steeds in mijn reet gegraveerd. LOLsquote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zat je nu niet op de autobanden
zolang je hier komtquote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moet dit zeker nog heel lang aanhoren, he? DIe afdruk van Michelin-mannetje staat nog steeds in mijn reet gegraveerd. LOLsheb er geen spijt van gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |