Jawelquote:Op maandag 7 juni 2010 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet alle negatieve ervaringen over één kam scheren
Echt een geweldig nummer dit, ik heb hem even geupload op Zippyshare voor jullie:quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond Adios le pido altijd een vet leuk nummer.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:44 schreef Smart_ass het volgende:
Het mag van mij altijd over schoenen gaan. Pics.
Okquote:
Ik ken alleen watermensen, die is baas.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik ken alleen:
http://www17.zippyshare.com/v/51353630/file.html
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is dat? Iglesias of Juanes ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik post net mn schoenen voor je !quote:Op maandag 7 juni 2010 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen en mijn cosmopolitain en Scandinavische thriller lezen.
Adios.
Hank Williams, ik voel me nu net zo'n Amerikaan op de front porch van zo'n prachtig Victoriaans huis met een enorm stuk land en een meerquote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
Smooth Jazz, ik voel me nu net zo'n Engelsman in z'n oversized kasteel.
Teveel schoenen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ok
Ik heb er wel meer nog btw+ de foto's zijn niet geweldig... webcam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zometeen even luisterenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ken alleen watermensen, die is baas.
Oh het klonk alsof ik een reeks aan het lezen was. Maar ik lees toevallig geen Stieg Larsson ofzo.quote:
Dat is logisch bij IJslanders want die heten altijd iets als Smargnarfjur Fjurgurdsigurdsson.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh het klonk alsof ik een reeks aan het lezen was. Maar ik lees toevallig geen Stieg Larsson ofzo.
Ik lees iets van een Ijslandse auteur, kom alleen even niet op de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |