Heb je de hele dag niet gezien.quote:
Ik ben ook het spoor compleet bijster.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Woehhaahah mijn uitkomst op Stemwijzer:
1/2 PVV en SP
3 TON
Wat ben ik nu, rechts of Links
hahah klopt, bij Stemkompas krijg ik ook CUquote:Op maandag 7 juni 2010 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook het spoor compleet bijster.Krijg telkens PVV en TON en de partijen waarvan ik had verwacht dat ze hoog zouden eindigen, zitten onderaan in het rijtje. Doe ik een andere stemwijzer, krijg ik de ChristenUnie.
Misschien is het voor het land beter als ik gewoon thuisblijf woensdag.
Enje weet zeker dat je niet schizofreen bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
Woehhaahah mijn uitkomst op Stemwijzer:
1/2 PVV en SP
3 TON
Wat ben ik nu, rechts of Links
Nog erger, Stemkompas.nl, bijna dezelfde vragen, zelfde antwoorden, levert CU op.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Enje weet zeker dat je niet schizofreen bent?
Ik heb nog geen stemwijzer gedaan dit jaar. En ik word steeds zekerder over wat ik ga stemmen. Morgenavond maar eens serieus naar het NOS debat kijken en dan ben ik er denk ik wel uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog erger, Stemkompas.nl, bijna dezelfde vragen, zelfde antwoorden, levert CU op.
Terwijl ik NIKS met geloof heb en antwoordde dat Winkels zelf mogen weten wanneer ze open zijn
Moet ik idd ook maar eens gaan doenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stemwijzer gedaan dit jaar. En ik word steeds zekerder over wat ik ga stemmen. Morgenavond maar eens serieus naar het NOS debat kijken en dan ben ik er denk ik wel uit.
Waar komt die weg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Nog 3 dagen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dialect.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat bedoelt hij ja.
Niet dat de weg naast de rotonde komt.
Toen ik quotte zag ik al dat het een afbeelding was. Leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
Hier vandaan:
Oranje smileys.
Ik hoop nog steeds dat zetijdelijk vervangen voor [ afbeelding ]
Ja die zes melkveehouders en twaalf groenteboeren zullen je wel begrijpen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dialect.
Iedereen die een Nedersaksisch dialect spreekt begrijpt me wel denk ik.
Dat heb ik ook met sommige brabantse dingen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat je niet kunt zien wat hij bedoelt. Maar goed, ik heb ook geen recht van spreken als Tukker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |