quote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij wilt met iedereen maar trouwen
Dus ik heb besloten non te worden
Zo zijn we he. En het gaat niet meer om ESF en XFA.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik volg de SC wel maar post eigenlijk niet, gaat te snel en te hoog ESF XFA gehalte
Maar leuk dat jullie de SC uit het slop getrokken hebben![]()
Ik heb de hele dag andere nuttige dingen gedaan...quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja ik volg de SC wel maar post eigenlijk niet, gaat te snel en te hoog ESF XFA gehalte
Maar leuk dat jullie de SC uit het slop getrokken hebben![]()
kun je dat oranje jurkje niet meer aan hequote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is dat er soms wat rode letters ineens opduikenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gebeurt me maar 20x per week ofzo
en in de tijd dat je weg bent, ben ik vertrokken als modquote:Op maandag 7 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag andere nuttige dingen gedaan...
ik kreeg uiteindelijk afkickverschijnselen en toen heb ik toch maar een laptop opgezocht
ja dat is wel mooi, maar het komt omdat ik met heel veel tabbladen werkquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is dat er soms wat rode letters ineens opduiken
Over welke musical gaat dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg een te erg Hairspray gevoel van dit wanproduct.
Het wordt alsmaar kanslozer een poging te wagen je (gemeend) ten huwelijk te vragenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onder mn habijt welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je dat oranje jurkje niet meer aan he
*telt, oh is dat hetquote:Op maandag 7 juni 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is wel mooi, maar het komt omdat ik met heel veel tabbladen werk
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en in de tijd dat je weg bent, ben ik vertrokken als mod
jaquote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt alsmaar kanslozer een poging te wagen je (gemeend) ten huwelijk te vragen
Petticoat met Chantal Jansen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |