Wat ben jij vandaag seksueel zeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Oeh darkroomachtig dat je daar nu pas achter komt. [ afbeelding ]
Shut up!quote:
SCHOUDERS?!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn haar heeft een natuurlijke krul gekregen omdat het terug vouwt op mijn schouders.
Ik denk dat het tijd is om naar de kapper te gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die 2 scharnierachtige dingen waar je armen uit komen.
Oh, ik weet welke je bedoeld.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Ja ik weet niet hoe ze heten, dus vandaar dat ik ze zelf maar een naam gegeven heb. Van die koekjes met zo'n vruchtensmaakje midden in. Ze zijn rond en hebben 3 verschillende kleuren altijd vandaar
Ja, ik zei al dat ik vergeten was de kapper te bellen. Ik laat er 10 tot 20 cm afhakken. Het groeide als kool opeens.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om naar de kapper te gaan.
GAYquote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn haar heeft een natuurlijke krul gekregen omdat het terug vouwt op mijn schouders.
Pak gewoon nu de tondeuse en scheer het er af.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat ik vergeten was de kapper te bellen. Ik laat er 10 tot 20 cm afhakken. Het groeide als kool opeens.![]()
Ik laat het weer tot iets hoger dan halverwege m'n nek doen.
Die is er niet. Mijn oma heeft ze mee gegeven in een bakje.quote:
Bullshit, vanaf een fatsoenlijke lengte in je nek groeit het echt niet tot aan je schouders in minder dan 2 maanden tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat ik vergeten was de kapper te bellen. Ik laat er 10 tot 20 cm afhakken. Het groeide als kool opeens.![]()
Ik laat het weer tot iets hoger dan halverwege m'n nek doen.
Dan krijg je een soort gers-effect.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Pak gewoon nu de tondeuse en scheer het er af.
pics van je oma.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is er niet. Mijn oma heeft ze mee gegeven in een bakje.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon afknippen tot vlak onder de hoogte waar hij het bij de kapper wil laten knippen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort gers-effect.
Zelfreflectie is oké.quote:
WAT IS DIT VOOR AMATEUR SHIT.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Bragi het volgende:
Ryan Babel op Ustream: http://www.ustream.tv/channel/ryan-babel-welcome-on-ustream#utm_campaign=unknown&utm_source=2586225&utm_medium=social
NEE! Dan ziet het er helemaal niet uit.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |