Jammer dat ze nooit meer terug zijn gekomen. Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe versie (als die eindelijk eens komt).quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:09 schreef afro het volgende:
Had een mailtje gestuurd of de makers ook weer eens willen komen kijken in dit topic
We krijgen wel steeds updates over de features die eraan zitten te komen, die zullen toch niets voor niks gemaakt worden? Ik hoop dat we binnenkort gewoon eigen films kunnen toevoegen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jammer dat ze nooit meer terug zijn gekomen. Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe versie (als die eindelijk eens komt).
Zeker, Falco.quote:
De ranking wordt nog altijd bepaald op de films die in één van de lijsten staan. Als je zoveel plaatsen gestegen bent, wil dat zeggen dat je veel films gezien hebt die nieuw in de lijsten staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef victorinox het volgende:
Het is me zojuist eindelijk gelukt om mijn IMDb votes te importeren.
Nu stijg ik in de rank van plaats 744 naar plaats 55.
@Gorro
Dan heb ik jou net ingehaald op iCheckMovies, maar jij hebt toch veel meer films gezien?
Voor de ranking worden dus alleen de films meegeteld die ook in één van de lijsten staan. Ik heb overall 4585 checks, maar er tellen er maar 2405 mee voor de ranking. Volgens je profiel heb jij 2485 checks overall. Je zult dus waarschijnlijk niet stijgen naar 55.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef victorinox het volgende:
@Gorro
Dan heb ik jou net ingehaald op iCheckMovies, maar jij hebt toch veel meer films gezien?
Oh, dan zal ik vrijwel niet stijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:42 schreef Jhonny44 het volgende:
[..]
De ranking wordt nog altijd bepaald op de films die in één van de lijsten staan. Als je zoveel plaatsen gestegen bent, wil dat zeggen dat je veel films gezien hebt die nieuw in de lijsten staan.
Daarom vond ik het al zo raar dat ik boven jou uit zou komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
Voor de ranking worden dus alleen de films meegeteld die ook in één van de lijsten staan. Ik heb overall 4585 checks, maar er tellen er maar 2405 mee voor de ranking. Volgens je profiel heb jij 2485 checks overall. Je zult dus waarschijnlijk niet stijgen naar 55.
Nee, alleen de volgende 'mini-series' :quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef Mike het volgende:
Heb jij ook series aangevinkt op IMDB, victorinox?
Bij votes importeren zo instellen dat alle films die je op imdb hebt aangekruist favorieten worden (maak favoriet vanaf 1), dan kijken welke films niet favoriet zijn op icheckmovies?quote:[b]Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef victorinox het volgende:[/b
Ik heb trouwens op iCheckMovies 4 films meer aangekruisd dan op IMDb, maar ik weet niet welke...
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:55 schreef Mike het volgende:
Nog steeds actief! Ik houd het nog steeds goed bij allemaal daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |