Nee, doe maar niet, eigenlijk ben ik een watje als het op bloed aankomt, ik word al licht in m'n hoofd als ik naar de biefstukken kijk bij de slagerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je hem vies vindt
sal ik effe een PM doen ?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is verdomme net een slachthuis als je daar met je neus boven gaat hangen
Ik ben gekke Henkie wel nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gatverdamme Teun, ja neem dan ook eens een wijf dat niet van die rare fetisjen heeft
quote:
Waaromquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, handjes, knietjes, rug en neus kapot, maar de voortuin is onkruidvrij!![]()
God, wat een kutkarwei![]()
Nu nog even WoW'en.
Omdat ik dat een leuk spelletje vind, denk ik?quote:
Wieden en neus. Hoe doen jullie dat in Klundertquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, handjes, knietjes, rug en neus kapot, maar de voortuin is onkruidvrij!![]()
Nu nog even WoW'en.
Graag, fann.quote:
Een vriend van mij werkt bij Bayer en die heeft een keer spul voor me meegenomen, gewoon even spuiten en echt zelfs de kiezelstenen in de tuin overleven het nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu nog even WoW'en.
Probeer dat eens te doen met dikke hooikoortsquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wieden en neus. Hoe doen jullie dat in Klundert
Over licht in je hoofd gesproken....mijn zoons pink is vanmiddag met de gym zwaar gekneusd geraakt en toen was ie ook ff van de wereld geweest, ik daarna naar t ziekenhuis een foto laten maken op aanraden van huisarts, niet gebroken achteraf, en daarna moest ik naar een overleden oud-buurman....daar kan ik dus ook niet echt goed tegen maar ja, ben toch geweest....lekker middagje ....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, eigenlijk ben ik een watje als het op bloed aankomt, ik word al licht in m'n hoofd als ik naar de biefstukken kijk bij de slager
Ah zoquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Probeer dat eens te doen met dikke hooikoorts
Nou toen ik klaar was kwam de buurman melden dattie voor de achtertuin ook wel ff spul voor me mee zou nemen, die vent werkt ook voor een of ander chemicaliënbedrijfquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij Bayer en die heeft een keer spul voor me meegenomen, gewoon even spuiten en echt zelfs de kiezelstenen in de tuin overleven het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |