Nee, doe maar niet, eigenlijk ben ik een watje als het op bloed aankomt, ik word al licht in m'n hoofd als ik naar de biefstukken kijk bij de slagerquote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je hem vies vindt
sal ik effe een PM doen ?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Is verdomme net een slachthuis als je daar met je neus boven gaat hangen
Ik ben gekke Henkie wel nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gatverdamme Teun, ja neem dan ook eens een wijf dat niet van die rare fetisjen heeft
quote:
Waaromquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, handjes, knietjes, rug en neus kapot, maar de voortuin is onkruidvrij!![]()
God, wat een kutkarwei![]()
Nu nog even WoW'en.
Omdat ik dat een leuk spelletje vind, denk ik?quote:
Wieden en neus. Hoe doen jullie dat in Klundertquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed, handjes, knietjes, rug en neus kapot, maar de voortuin is onkruidvrij!![]()
Nu nog even WoW'en.
Graag, fann.quote:
Een vriend van mij werkt bij Bayer en die heeft een keer spul voor me meegenomen, gewoon even spuiten en echt zelfs de kiezelstenen in de tuin overleven het nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu nog even WoW'en.
Probeer dat eens te doen met dikke hooikoortsquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wieden en neus. Hoe doen jullie dat in Klundert
Over licht in je hoofd gesproken....mijn zoons pink is vanmiddag met de gym zwaar gekneusd geraakt en toen was ie ook ff van de wereld geweest, ik daarna naar t ziekenhuis een foto laten maken op aanraden van huisarts, niet gebroken achteraf, en daarna moest ik naar een overleden oud-buurman....daar kan ik dus ook niet echt goed tegen maar ja, ben toch geweest....lekker middagje ....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, eigenlijk ben ik een watje als het op bloed aankomt, ik word al licht in m'n hoofd als ik naar de biefstukken kijk bij de slager
Ah zoquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Probeer dat eens te doen met dikke hooikoorts
Nou toen ik klaar was kwam de buurman melden dattie voor de achtertuin ook wel ff spul voor me mee zou nemen, die vent werkt ook voor een of ander chemicaliënbedrijfquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Een vriend van mij werkt bij Bayer en die heeft een keer spul voor me meegenomen, gewoon even spuiten en echt zelfs de kiezelstenen in de tuin overleven het niet
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef FANN het volgende:
nah... nee doe ik niet![]()
je bent nog zo jongkan ik niet maken
zie mijn commentaar... dat dacht ik zelluf dus ook alquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
toe zeg, je verminkt zo'n jongen meteen voor z'n leven
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Over licht in je hoofd gesproken....mijn zoons pink is vanmiddag met de gym zwaar gekneusd geraakt en toen was ie ook ff van de wereld geweest, ik daarna naar t ziekenhuis een foto laten maken op aanraden van huisarts, niet gebroken achteraf, en daarna moest ik naar een overleden oud-buurman....daar kan ik dus ook niet echt goed tegen maar ja, ben toch geweest....lekker middagje ....
Zie je? Minder op Fok! zijn en meer praten met je buurman (of vrouw) en voor je het weet is alles platgespotenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou toen ik klaar was kwam de buurman melden dattie voor de achtertuin ook wel ff spul voor me mee zou nemen, die vent werkt ook voor een of ander chemicaliënbedrijf
Ik heb duidelijk een stukje gemist, gaat die pm over dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
zie mijn commentaar... dat dacht ik zelluf dus ook al![]()
zelfs ik ben nog onder de indruk
Is ook, is ookquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je? Minder op Fok! zijn en meer praten met je buurman (of vrouw) en voor je het weet is alles platgespoten
Zei de spuit-expertquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je? Minder op Fok! zijn en meer praten met je buurman (of vrouw) en voor je het weet is alles platgespoten
http://lmgtfy.com/?q=BDSMquote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk een stukje gemist, gaat die pm over dan?
oei, dus jou middag was gevuld.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Over licht in je hoofd gesproken....mijn zoons pink is vanmiddag met de gym zwaar gekneusd geraakt en toen was ie ook ff van de wereld geweest, ik daarna naar t ziekenhuis een foto laten maken op aanraden van huisarts, niet gebroken achteraf, en daarna moest ik naar een overleden oud-buurman....daar kan ik dus ook niet echt goed tegen maar ja, ben toch geweest....lekker middagje ....
Oh, dat is allesquote:
vind je het erg als ik maar ff niet verder kijk, kreeg dit al te zien.quote:
Van af en toe een dreun na wordt je sterkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laat mij d'r maar buiten Deisyy, ik krabbel net weer wat overeind na wat mentale dreunen
Die is inderdaad doodengquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan effe naar afbeeldingen pagina 3 onderaan 3e ploatje
Ik krijg een logo te zien op die plek, is dat nou zo schokkendquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan effe naar afbeeldingen pagina 3 onderaan 3e ploatje
Heksie, 't is gewoon een andere benaming voor werken met een soort van kwastenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je het erg als ik maar ff niet verder kijk, kreeg dit al te zien.
BDSM is in de seksualiteit een afkorting om sadomasochisme en aanverwante praktijken mee aan te duiden. De afkorting wordt vooral in Engelstalige landen ...
je mot effe naar afbeeldingenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je het erg als ik maar ff niet verder kijk, kreeg dit al te zien.
BDSM is in de seksualiteit een afkorting om sadomasochisme en aanverwante praktijken mee aan te duiden. De afkorting wordt vooral in Engelstalige landen ...
dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is inderdaad doodeng
[ afbeelding ]
echt waar?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik krijg een logo te zien op die plek, is dat nou zo schokkend
Ja morgen wordt t ingetaped, anders stoot je hem steeds, van mij hoeft ie de laatste weken niet meer te gymen ook, elke keer is ie de pisang lijkt wel. Gat in zijn hoofd,iemand een bankje laten vallen op Zijn teen, nu weer dit hij heeft steeds pech en eind volgende week moet ie op kamp.... ik hou mijn hart nu al vast. Ik zeg je gaat daar maar op een stoel zitten en schaken ofzo....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei, dus jou middag was gevuld.
je kind zal er best last van houden een tijdje, je kan beter iets breken dan kneuzen zeggen ze toch altijd.
Ze mot niks hèquote:
Geil.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
echt waar?
nah... ik krijg een heeeeeeeeeeel ander ploatje met vishaken en bloed en zulks
Ah nu zie ik hem op pagina 4 bovenste rij 5e ploatjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
echt waar?
nah... ik krijg een heeeeeeeeeeel ander ploatje met vishaken en bloed en zulks
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geil.
Kan je hem niet achter een spoiler plaatsen?
Leeft zijn opa nogquote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja morgen wordt t ingetaped, anders stoot je hem steeds, van mij hoeft ie de laatste weken niet meer te gymen ook, elke keer is ie de pisang lijkt wel. Gat in zijn hoofd,iemand een bankje laten vallen op Zijn teen, nu weer dit hij heeft steeds pech en eind volgende week moet ie op kamp.... ik hou mijn hart nu al vast. Ik zeg je gaat daar maar op een stoel zitten en schaken ofzo....
oh gut, straks zit ie echt op kamp op een bankje de hele tijd, vragen ze doe nou lekker ff mee, zegt ie droog nee mag niet van me moederquote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja morgen wordt t ingetaped, anders stoot je hem steeds, van mij hoeft ie de laatste weken niet meer te gymen ook, elke keer is ie de pisang lijkt wel. Gat in zijn hoofd,iemand een bankje laten vallen op Zijn teen, nu weer dit hij heeft steeds pech en eind volgende week moet ie op kamp.... ik hou mijn hart nu al vast. Ik zeg je gaat daar maar op een stoel zitten en schaken ofzo....
auquote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ho wacht, laat maar zitten al gevonden. deze dus (let op ranzig)
WAARSCHUWING !!!! alleen op klikken als je Teun of Pietje heet !!!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Post eens fann (wel ff achter spoiler met waarschuwing).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moet een vis zich voelen als hij gevangen wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ho wacht, laat maar zitten al gevonden. deze dus (let op ranzig)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
WAARSCHUWING !!!! alleen op klikken als je Teun of Pietje heet !!!gadver kon het ff niet laten moest klikken he, al mocht het niet van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
ik krijg deze ?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah nu zie ik hem op pagina 4 bovenste rij 5e ploatje
Dat doe je met een netjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb vroeger ook wel eens gevist, maar kreeg echt nooit zoiets aan de haak
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
WAARSCHUWING !!!! alleen op klikken als je Teun of Pietje heet !!!Wtf, daar zou ik zelfs een note voor geven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zegt dan een hoop over Fann's surfgedragquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
[..]
ik krijg deze ?
[ afbeelding ]
Volgens mij krijgt iedereen daar wat anders, dat hangt gewoon samen met je surfgedrag
hahahahah jaaa, hij vroeg op de terugweg van t ziekenhuis, kan ik nu wel X-boxen? Maar dat gaat nog wel hoor.....al moet t met hun tenen....quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh gut, straks zit ie echt op kamp op een bankje de hele tijd, vragen ze doe nou lekker ff mee, zegt ie droog nee mag niet van me moederach annie, de mijne had 4 keer in een jaar zijn armen gebroken, de 2e en 3e keer zaten zijn 2 armen tegelijkertijd in het gips, maar hij heeft bewezen, dat je al heb je 2 armen in het gips nog steeds kon playstation
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zegt dan een hoop over Fann's surfgedrag
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haak even af, wil hier niets mee te maken hebben
Jij bent een kut en gewend hierquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, daar zou ik zelfs een note voor geven!![]()
idem dito....quote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gadver kon het ff niet laten moest klikken he, al mocht het niet van je
Klopt, ik krijg altijd alleen maar dit soort poezenplaatjesquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Volgens mij krijgt iedereen daar wat anders, dat hangt gewoon samen met je surfgedrag
A'netjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
haaha ja echt hoor doe me ogen dicht en zie hem weer zitten hahaha de ene arm blauw gips de ander oranje maar fantiek hoor, maar moest wel alles aanreiken en hem helpen aankleden want dat kon hij dan ff niet, maar als ik niet keek hahaa oh soms he als ik aan hun kindertijd denk dan heb ik zoiets was te snel gegaan allemaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahahahah jaaa, hij vroeg op de terugweg van t ziekenhuis, kan ik nu wel X-boxen? Maar dat gaat nog wel hoor.....al moet t met hun tenen....ik vertelde t tegen hem net van je zoon, hij moest lachen en zei....cooool....
En dat van Pietjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zegt dan een hoop over Fann's surfgedrag
watjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Super coole van Trees Disana.. FF uploadenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik krijg altijd alleen maar dit soort poezenplaatjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dit lijkt Deissy als ze der Tiroler jurkje aanheeft....
Toen ik er was durfde die Trees zich niet te laten zien !quote:
Mijn leen hond. Daar loop ik mee één of twee keer per week en dan komt ie nog een uurtje op visitequote:Op maandag 7 juni 2010 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Wat een flinke kat. Wie is Zeus trouwens?
En dan doet ie het in zijn broek voor Trees. Zo hoort het ookquote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn leen hond. Daar loop ik mee één of twee keer per week en dan komt ie nog een uurtje op visite
Ze zijn banger voor mensen dan honden blijkbaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Toen ik er was durfde die Trees zich niet te laten zien !
en die hond valt ze gewoon aan![]()
wat zegt dat over mij?![]()
niet veel goeds zeker?
Ligt het nou aan mij of is die foto al eens eerder gepost? Wel toch?quote:
ja maar niet speciaal voor disana denk ik nu wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is die foto al eens eerder gepost? Wel toch?
Kan best hoor, of je hebt op mijn hyves lopen loerenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
leuke tas !quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Hier ligt een Fox te slapen op mijn tas![]()
[ afbeelding ]
Nee ok, dacht even dat het aan mij lag, wtf-momentjequote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan best hoor, of je hebt op mijn hyves lopen loeren
Ik ben gek op onweer !!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef FANN het volgende:
Ik krijg koppijn... en ik heb echt NOOIT of ZELDEN koppijn
alleen als het gaat onweren..
dus volgens mij gaat het straks onweren
Ik ook, lichten uit en naar buiten kijken, heerlijk!quote:
Je lijkt Leandra wel. Je gooit het zelf op Fokquote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verdomme, hoe weet jij dat nu weer. Ga drie deuren verderop een wijntje drinken
ik heb er ook niks op tegen, maar wel die koppijn vooraf ...quote:
Nou... een miniFox dan hè. Zo klein nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Deisyy het volgende:
Hier ligt een Fox te slapen op mijn tas![]()
[ afbeelding ]
Ja of onder de luifel van je tent terwijl je een spelletje speeltquote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, lichten uit en naar buiten kijken, heerlijk!
Ja, maar wel out in the open hè. Lea vertelde het privéquote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lijkt Leandra wel. Je gooit het zelf op Fok
Misschien dezequote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nou wat zeur je danquote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar wel out in the open hè. Lea vertelde het privé
Ja Fann, je schildert dan de weerkaart vol zeg maar, in t oosten een regenwolkje, en een zonnetje in t noorden ,wit wolkje bij bewolking, gat in de markt!! Fann the painting weathergirl!!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb er ook niks op tegen, maar wel die koppijn vooraf ...
kijken of het dit keer ook weer klopt.
dan gaat ik een kariere beginne as weervrouwtje ofzo
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja Fann, je schildert dan de weerkaart vol zeg maar, in t oosten een regenwolkje, en een zonnetje in t noorden ,wit wolkje bij bewolking, gat in de markt!! Fann the painting weathergirl!!
Ja best wel een multi poster in de irl series. Veder dacht ik dat het een wijf was vanwegen de avaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef FANN het volgende:
Ik had nog nooit van Nostalgist (zeg ik dat goed?) gehoord dus laat staan dat ik dat wist.
maar ik hoor alles ook altijd pas als laatste
ik heb denk ik niet veel op de posters geletquote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel een multi poster in de irl series. Veder dacht ik dat het een wijf was vanwegen de ava
Nou das fucking serieus niet grappig. Godver de .....quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb denk ik niet veel op de posters gelet![]()
zelfs jij was me nooit opgevallenken je nagaan !
nah nu ben ik weg met koptelefoon op mijn kop
http://www.sky.fm/play/hit70s
doei
Hier lukt het ook wel mee Teunquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar kun je die libido rijmers eigenlijk krijgen?
De lente wil maar niet uit m'n lichaam
spamquote:Op maandag 7 juni 2010 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.apple.com/iphone/design/#design-video
Yep!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef Dementor het volgende:
@Gert, voila.. [Upd] Apple komt met nieuwe iPhone
Als 't scherm echt 4x scherper is (wat ze claimen) dan hebben ze 't weer gefliktquote:
Beeldbellen... denk niet dat ik het vaak ga gebruiken.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't scherm echt 4x scherper is (wat ze claimen) dan hebben ze 't weer geflikt. Verder weinig spannends, videobellen zal net als e-readen het komende jaar van de grond komen. Erg weinig 'nieuwe' dingen, dat valt me dan weer tegen.
Huh waarom is het ploatje weg???quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier lukt het ook wel mee Teun![]()
[ afbeelding ]
film begint weer
Nog meer schermpjes tijdens een concertquote:Op maandag 7 juni 2010 22:17 schreef Gert het volgende:
Beeldbellen... denk niet dat ik het vaak ga gebruiken.
Maar dat veel scherpere beeldscherm én de betere camera met flits zijn wel een flinke verbetering.
(Of nou ja, betere camera: meer mp's)
Deze foto heb ik vorig jaar bij U2 gemaakt. Moet je eens kijken hoeveel youtubes er op dat moment gefabriceerd worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nog meer schermpjes tijdens een concert!
Mooie foto. Scherp.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Deze foto heb ik vorig jaar bij U2 gemaakt. Moet je eens kijken hoeveel youtubes er op dat moment gefabriceerd worden.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef Gert het volgende:
De Telegraaf heeft het ook op de site staan nu:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_iPhone__.html?p=2,2
Truste Tita.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een overdreven gedoe over een telefoontjestraks mag je er het stadion niet mee in omdat HTC de officiële sponsor van de KNVB wordt
Moderators mogen dat kennelijk.quote:
Laat die stenen maar zitten Coos, ik lijd wel in stilte mijn lentequote:Op maandag 7 juni 2010 23:24 schreef Coos het volgende:
Dat was dus Forrest Gump.![]()
Mooie film leuk en op het einde zelfs wat ontroerend.
Had hem nog niet gezien.
Oh god. Je man zal er maar in thuiskomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nu ook ergens anders gevonden, om een idee te krijgen
Briljant gemaakt en bedacht, maar zoooooooooo foutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nu ook ergens anders gevonden, om een idee te krijgen
Nou ik weet niet, maar dit lijkt me wel een tikje overdreven:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:32 schreef Coos het volgende:
Verhagen niet blij met Joran show.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ehandeling-joran.xml
Sinds wanneer hebben varkens privacy??
quote:Joran moest tot drie keer heen en weer lopen terwijl de media uitgebreid foto's en videobeelden van hem konden maken.
Plus dat je nog altijd slechts verdachte bent tot de rechter gevonnist heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik weet niet, maar dit lijkt me wel een tikje overdreven:
[..]
Haha jaaa dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Gejat van Plien en Bianca, die het overigens waarschijnlijk ook gestolen hebben.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha jaaa dat was ook het eerste wat ik dacht
Ngorongoro
Morning. Al aan deel drie bezig?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:00 schreef CarOnline het volgende:
Vind het ook raar, maar ja, Joran is wel een dikke vangst natuurlijk he.
Mogge all.
Nee!quote:
Ja, net! Het gaat gewoon door, 't is niet echt alsof je aan een heel nieuw boek begint.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat kan hij morgen wel weer intrekken.
Hey, hoe zit het met jou met een nieuw huis? Ik las dat je weg moet uit je huis en waarschijnlijk kan gaan kopen, ben je al wezen kijken? En heb je alle papierrompslomp al geregeld? Mocht je wat gaan kopen check goed welke notaris je in de arm neemt, daar zit een enorm verschil in. Voor de rest zal je alle tips al wel hebben gehoord.quote:
Oh maar deel 2 kent toch wel een afsluiting?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, net! Het gaat gewoon door, 't is niet echt alsof je aan een heel nieuw boek begint.
Maar nu moet ik noar ketoar, dus je zóu me snel in kunnen halen en alles verklappen.
Jah.. geweldig toepje hé Juudquote:
mew.... kweetniet hoor, als je mij drie dagen wakker houdt en ik mag me niet douchen enquote:
Hij is een waar slachtoffer van de omstandigheden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef FANN het volgende:
mew.... kweetniet hoor, als je mij drie dagen wakker houdt en ik mag me niet douchen en
ik krijg amper te vreten dan beken ik ook een moord als het moet
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoooo, eindelijk, twee weken na het gesprek met de WBS gehoord van hoe of wat...
Ik moet me opnieuw inschrijven (à 35 euro) en dan gaan ze met spoed zoeken naar een tijdelijk flatje voor me...
Ik heb ze verteld (coulant als dat ik ben) dat ik me aan het oriënteren ben op de koopmarkt... Dus dat het in principe niet voor heel lang hoeft te zijn dat ik die woning bezet hou... En heb ook uitgelegd dat het op de zaak natuurlijk ook vakantieperiode is en ik pas eind juli vrij kan krijgen... En dat vonden ze prima... Als er alternatief onderdak is gevonden krijg ik in principe nog een maand de tijd om mijn huidige woning leeg te trekken.
*zucht van verlichting slaakt![]()
Normaliter ben ik als de dood voor een verhuizing, want verandering etc, maar nu kan ik niet wachten om het twee keer te doen
ben blij voor je Mera, ja nu niet meer zo stressen en meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoooo, eindelijk, twee weken na het gesprek met de WBS gehoord van hoe of wat...
Ik moet me opnieuw inschrijven (à 35 euro) en dan gaan ze met spoed zoeken naar een tijdelijk flatje voor me...
Ik heb ze verteld (coulant als dat ik ben) dat ik me aan het oriënteren ben op de koopmarkt... Dus dat het in principe niet voor heel lang hoeft te zijn dat ik die woning bezet hou... En heb ook uitgelegd dat het op de zaak natuurlijk ook vakantieperiode is en ik pas eind juli vrij kan krijgen... En dat vonden ze prima... Als er alternatief onderdak is gevonden krijg ik in principe nog een maand de tijd om mijn huidige woning leeg te trekken.
Normaliter ben ik als de dood voor een verhuizing, want verandering etc, maar nu kan ik niet wachten om het twee keer te doen
Als er alternatief onderdak is hoeft dat ook heul niet, dat is de hele opluchting in het verhaal!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Dat is goed nieuws! En ik zou me zeker niet overhaasten op die koopmarkt.
Mooiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom vertel je ze dan dat het in principe niet voor heel lang hoeft te zijn? Ze nooit slimmer maken dan ze zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als er alternatief onderdak is hoeft dat ook heul niet, dat is de hele opluchting in het verhaal!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als er alternatief onderdak is hoeft dat ook heul niet, dat is de hele opluchting in het verhaal!
Wie zegt hoe lang "niet heel lang" is?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je ze dan dat het in principe niet voor heel lang hoeft te zijn? Ze nooit slimmer maken dan ze zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Haring kan mij ook niet bekoren, maar sushi![]()
![]()
.
Sashimiquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Haring kan mij ook niet bekoren, maar sushi![]()
![]()
.
Je zegt zelf iig dat het niet erg lang is. Maar dat zal allemaal wel loslopen. Voorlopig kunnen jullie lekker in Klundert halfhokkenquote:
Combiquote:
Ik heb geen idee hoe zand onder water smaaktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Wat een gedoe weer allemaal.
Moeten ze eerst iemand eruit zetten, dan weer nieuwe woonruimte zoeken,,
Iedereen ongerust, iedereen weer bezig met paipieren en toestanden.
Ik snap wel, regels zijn regels
Maar kon het niet eenvoudiger![]()
Die nasmaak van haring,of je met je bek, een half uur, in het zand onder water hebt gezeten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Die nasmaak van haring,of je met je bek, een half uur, in het zand onder water hebt gezeten.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:47 schreef FANN het volgende:
zijn jullie daar nooit misselijk van geworden van sushi of die andere shit ?![]()
eigenlijk moet je een japanner zijn om die rotzooi goed te kunnen verteren
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=SK2OGA64
leuk om even aan te denken als jullie het de volgende keer eten
Omdat ze het anders wellicht niet overwegen natuurlijk of ik anders geen urgentie krijg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom vertel je ze dan dat het in principe niet voor heel lang hoeft te zijn? Ze nooit slimmer maken dan ze zijn.
Oh, ik dacht dat ze die vervangende woonruimte al hadden toegezegd en je dit toen als extra 'lokkertje' erin gooide. Verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Omdat ze het anders wellicht niet overwegen natuurlijk of ik anders geen urgentie krijg.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...
alleen van de stank ga ik al over mijn nek![]()
dat is gewoon fucking dooie rauwe vis
Wel min of meer toegezegd, maar er moet nog naar gezocht worden zeg maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze die vervangende woonruimte al hadden toegezegd en je dit toen als extra 'lokkertje' erin gooide. Verkeerd begrepen.
Ik denk dat ik me dit weekend eens lekker op verse sushi en sashimi ga trakteren. Met mijn riante afvloeiingsregeling zal me dat een feestmaal wordenquote:
Zelf is het echt heel goed te maken. Die van mij is echt heel lekker en is dan ook nog eens cheap cheap.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dit weekend eens lekker op verse sushi en sashimi ga trakteren. Met mijn riante afvloeiingsregeling zal me dat een feestmaal worden.
Change of plans ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef Noek het volgende:
Zelf is het echt heel goed te maken. Die van mij is echt heel lekker en is dan ook nog eens cheap cheap.
Als je maar hele goede verse vis hebt.
neem een bosje zeewier meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Change of plans ...
Ik steek mijn geld in een ticket naar NoekTown om daar verse sushi en sashimi te eten.
U zijt wellekome. Kan ik je ook nog tips geven om je tijd werkloos te vullen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Change of plans ...
Ik steek mijn geld in een ticket naar NoekTown om daar verse sushi en sashimi te eten.
Ik heb afgesproken dat ik voor een komend nummer van een relatiemagazine nog alle teksten schrijf. In juli. Maar dat kan ik natuurlijk ook vanuit mijn hangmat doen. Of vanuit de jouwe ...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
U zijt wellekome. Kan ik je ook nog tips geven om je tijd werkloos te vullen.
Ik zal je een demo geven.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
neem een bosje zeewier mee
[ afbeelding ]
gelijk sfeer
Natuurlijk niet. Daar hebben we geen plek voor. We hebben wel een loungeset, een tuinset, 2 Japen een big ass trampoline. Waar zouden we in godsnaam dat ding moeten hangen??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken dat ik voor een komend nummer van een relatiemagazine nog alle teksten schrijf. In juli. Maar dat kan ik natuurlijk ook vanuit mijn hangmat doen. Of vanuit de jouwe ...
![]()
Je hebt toch wel een hangmat, hè?
Amerika wil zijn kont ook nog.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
Zo dus Joran heeft een deal gemaak in ruil voor een schuldbekentenis doodslag, krijgt hij een minimale straf van laten we zeggen 8 jaar, met mogelijke strafvermindering en medewerking van Peruanen aan een uitlevering aan Nederland. Dat wordt 4 a 5 jaar Bijlmerhotel. Doet ie niet eens zo slecht dat ventje
Heb je geen bomen???quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Natuurlijk niet. Daar hebben we geen plek voor. We hebben wel een loungeset, een tuinset, 2 Japen een big ass trampoline. Waar zouden we in godsnaam dat ding moeten hangen??
Zijn kont zal tegen die tijd wel wat opgerekt zijnquote:
Ja, daar zat ik ook nog aan te denken, maar dat is "slechts" voor afpersing. Ik weet niet of ie daarvoor uitgeleverd wordt door Nederlandquote:
Zeg je nou dat ik een lul benquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Maar De Cock met C.O.C.K. lost het allemaal op en pa is vermoord op de tennisbaan.
Nooit hardop!quote:
Als je eerst je beste move laat zien wel ja. Je moet het wel verdienen natuurlijk. Respetc!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je geen bomen???
Maar die trampoline ligt denk ik ook wel lekker. En kunnen die kids van jou me dan de sushi, sashimi en sake voeren?
Precies. En met het tennisracket van de overleden vader heeft Beth Twitty nu Stephany doodgeslagen om Joran er in te luizen. Logisch, toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Maar De Cock met C.O.C.K. lost het allemaal op en pa is vermoord op de tennisbaan.
Die man is gevonden vol met een pens gif. Joran heeft het niet gedaan, zoveel is iig wel zeker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Copycat het volgende:
Zie!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. En met het tennisracket van de overleden vader heeft Beth Twitty nu Stephany doodgeslagen om Joran er in te luizen. Logisch, toch?
Interesting theory, my dear Watsonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. En met het tennisracket van de overleden vader heeft Beth Twitty nu Stephany doodgeslagen om Joran er in te luizen. Logisch, toch?
Die is volgens mij ook weer onder zijn steen gekropen, de pissebed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas zal de hele waarheid pas geopenbaard worden als Terror Jaap bij alle Amerikaanse talkshows langs geweest is om zijn verhaal te doen.
Dan wachten we nog wel even. Hij zal eerst alle fastfoodketens wel bij langs gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas zal de hele waarheid pas geopenbaard worden als Terror Jaap bij alle Amerikaanse talkshows langs geweest is om zijn verhaal te doen.
Ze gaan nog wél kijken of er gebruik gemaakt is van de laptop op het moment dat Joran naar de supermarkt was. Want hij beweert dat ze toen in z'n laptop is gaan sneaken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Jian het volgende:
Zo dus Joran heeft een deal gemaak in ruil voor een schuldbekentenis doodslag, krijgt hij een minimale straf van laten we zeggen 8 jaar, met mogelijke strafvermindering en medewerking van Peruanen aan een uitlevering aan Nederland. Dat wordt 4 a 5 jaar Bijlmerhotel. Doet ie niet eens zo slecht dat ventje
Ja want hij gaat naar de anaconda afdelingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn kont zal tegen die tijd wel wat opgerekt zijn
Ja, dat is niet onaardig. Jammer dat geen hond ze gelooft maar aan aan Peru ligt het in elk geval niet! Die houdt er de moed wel in.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:52 schreef Gert het volgende:
Op zich heeft het ook wel wat, dat ze alles over het onderzoek zo op straat flikkeren daar in Peru.
Maar Peru zal geen enkel obstakel zien om hem aan uncle Sam uit te leveren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook nog aan te denken, maar dat is "slechts" voor afpersing. Ik weet niet of ie daarvoor uitgeleverd wordt door Nederland
Peru heeft er alle belang bij om tot een veroordeling te komen, een eventuele uitlevering (lees niet uitlevering) zal in de deal wel betrokken wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Peru zal geen enkel obstakel zien om hem aan uncle Sam uit te leveren.
Doe maar rustig, love. Dat ding is al 4 jaar in "beta".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Paniek!! Volgens de WoW Armory heb ik geen characters??![]()
Zou mijn account gehackt zijn??![]()
Dat bedoel ik. Eerst daar z'n straf uitzitten en dan naar uncle Sam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Peru heeft er alle belang bij om tot een veroordeling te komen, een eventuele uitlevering (lees niet uitlevering) zal in de deal wel betrokken worden
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azuremyst&cn=Pakuliaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar rustig, love. Dat ding is al 4 jaar in "beta".
Oftewel: het werkt voor geen kudt en op deze manier kan blizz gewoon zeggen: mjah, is beta hè
Nerdtalk!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Doe maar rustig, love. Dat ding is al 4 jaar in "beta".
Oftewel: het werkt voor geen kudt en op deze manier kan blizz gewoon zeggen: mjah, is beta hè
Dat zal het zijn! Ik moet ook maar eens gaan wowen.quote:
Dat weet ik niet, ik wens je gewoon een lang leven toequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Ik moet ook maar eens gaan wowen.
Zonder WOW en aanverwante zaken, svp!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat weet ik niet, ik wens je gewoon een lang leven toe
WoW is tofstquote:
Het echte leven is toffer!quote:
Van 40 naar 15 is nogal wat. Toch te treurig, zo'n menneke dat van zijn pa peuken krijgt om zich bezig te houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Coos het volgende:
Goed nieuws!![]()
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-rookt-al-minder.xml
Nog maar 15 per dag.
Klopt. Dat hebben we allemaal kunnen zien in Southpark.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ja, want iedereen die WoW speelt doet niets anders, hm?
Dat zeg ik niet. Maar ik heb sowieso niks met dat soort fantasyspelletjes en ik weet wel dat er hier flink wat R&P topics zijn volgeluld door agorafobe wowverslaafden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja ja, want iedereen die WoW speelt doet niets anders, hm?
Die was geweldig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Dat hebben we allemaal kunnen zien in Southpark.
Die kijk ik nog steeds regelmatig, geniaalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
WTFquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:13 schreef Coos het volgende:
Goed nieuws!![]()
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-rookt-al-minder.xml
Nog maar 15 per dag.
The end of the World...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig als die twee directieleden geen WoW-account blijken te hebben omdat ze wel een leven hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die kijk ik nog steeds regelmatig, geniaal
N00bsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig als die twee directieleden geen WoW-account blijken te hebben omdat ze wel een leven hebben.
Eén van de beterequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb nu zin om hem vanavond weer te kijken. All-time-favorite, wel
Het tweede pas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
Vanavond ook de derde reeks van Madmen, niet vergeten
quote:FORMER STEREOPHONICS star STUART CABLE was found dead yesterday - a week after telling ex-bandmate KELLY JONES: "I never thought I'd make it to 40."
The drummer, who turned 40 last month, is believed to have choked to death on his vomit after a booze binge with pals.
Stuart - who once told how fame turned him into "a coke-taking zombie" - was found in bed by a friend at 5.30am.
Ik ga deze week wel aan seizoen drie beginnen. En dan zo hoppa, een paar afleveringen achter elkaarquote:
Ik wil juist geen overdosis, ik wil op gepaste tijden genieten. Deden we met Rome ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga deze week wel aan seizoen drie beginnen. En dan zo hoppa, een paar afleveringen achter elkaar.
En volgende week met de ouwe baas naar de expositie van 60ies reclamewerk.
Die overdosis kan ik prima handelen, bleek wel tijdens de eerste twee seizoenenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef Disana het volgende:
Ik wil juist geen overdosis, ik wil op gepaste tijden genieten. Deden we met Rome ook.
Mijn vader dééd sixties reclamewerkHij was technisch fotograaf en reclamemaker.
Echt hè? Vanmorgen ook al nat geregend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - De Verkeersinformatiedienst verwacht dinsdag een extra drukke avondspits door zware hagel- en regelbuien.
De buien trekken naar verwachting rond drie uur uur vanuit het zuiden ons land binnen. Naast de hevige neerslag worden hier en daar ook onweersbuien en windstoten verwacht.
quote:Cruiseschip met Norovirus meert aan
AMSTERDAM - Volgens het Parool meert het Amerikaanse Cruiseschip de Celebrity Constellation woensdagavond aan in Amsterdam. Aan boord zitten 281 mensen die besmet zijn met het Norovirus.
Dat virus verspreidt zich razendsnel via lichamelijk contact en leidt tot hevige diarree en overgeven. Alle zieken aan boord worden geadviseerd om geen opbare ruimtes te bezoeken om verdere besmetting te voorkomen.
Na aankomst van het schip wordt de gehele Passenger Terminal gereinigd.
Vergat ik nog: wij hebben destijds in Aalst en Eindhoven gewoond omdat mijn pa bij Philips werkte. Het was daar best plezierig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die overdosis kan ik prima handelen, bleek wel tijdens de eerste twee seizoenen.
Je moet er inderdaad geen tig achter elkaar kijken, dat vind ik ook zonde. Maar twee, soms drie.
De ouwe baas heeft in de 50ies deze zaak opgebouwd. Eerste reclamebureau in deze contreien. Mooi afscheid om samen met hem naar oud werk te gaan kijken. En vast en zeker hebben ze het allemaal van hem gejat, zo denkt de schat.
Dan zou het nog best kunnen dat jouw pa de ouwe baas hier kent. Die heeft toentertijd veel reclamewerk voor Philips gedaan, met name in stripvorm.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Disana het volgende:
Vergat ik nog: wij hebben destijds in Aalst en Eindhoven gewoond omdat mijn pa bij Philips werkte. Het was daar best plezierig.
Best jammer eigenlijk, dat morgen die verkiezingen al zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Jian het volgende:
PvdA'ers achter video-aanval op Rutte
ROTTERDAM - Een professioneel gemaakt filmpje waarin VVD-leider Mark Rutte wordt afgebeeld als eenzame vrijgezel en liefhebber van homo-erotische lectuur blijkt met medewerking van prominente PvdA'ers tot stand te zijn gekomen. De 'aanvalsspotje' sluit af met een beeld van PvdA-frontman Job Cohen en daarbij de tekst: ,,Voor een volwassen Nederland.''
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)anval-op-Rutte.dhtml
Ohooooo
Oei, dat had ik nog niet gezien. Wat een lekker vilein filmpjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Jian het volgende:
PvdA'ers achter video-aanval op Rutte
ROTTERDAM - Een professioneel gemaakt filmpje waarin VVD-leider Mark Rutte wordt afgebeeld als eenzame vrijgezel en liefhebber van homo-erotische lectuur blijkt met medewerking van prominente PvdA'ers tot stand te zijn gekomen. De 'aanvalsspotje' sluit af met een beeld van PvdA-frontman Job Cohen en daarbij de tekst: ,,Voor een volwassen Nederland.''
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)anval-op-Rutte.dhtml
Ohooooo
Ehm... ja dat komt best dichtbij. Mijn pa en zijn pa tekenden ook strips. Maar ik kan het niet meer vragen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou het nog best kunnen dat jouw pa de ouwe baas hier kent. Die heeft toentertijd veel reclamewerk voor Philips gedaan, met name in stripvorm.
Ik vind het "makkelijk" scoren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, dat had ik nog niet gezien. Wat een lekker vilein filmpje
Ik vind het ook best een leuk filmpje eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, dat had ik nog niet gezien. Wat een lekker vilein filmpje
huh, dat laatste stukje van je Mera, mogen die mensen gewoon van boord?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè? Vanmorgen ook al nat geregend.![]()
Oh, en mensen in Amsterdam: binnen blijven![]()
[..]
Hoe toevallig. En net nu ik hier weggaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
Ehm... ja dat komt best dichtbij. Mijn pa en zijn pa tekenden ook strips. Maar ik kan het niet meer vragen.
vind haar zo nep, en ze heeft ook neptieten denk ikquote:
Neptieten? Nee, dat geloof ik niet zo. Plakband.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:25 schreef Toverheks het volgende:
vind haar zo nep, en ze heeft ook neptieten denk ik
Het komt wel goed met jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe toevallig. En net nu ik hier wegga.
Lekkere neptietenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind haar zo nep, en ze heeft ook neptieten denk ik
Blijkbaar!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh, dat laatste stukje van je Mera, mogen die mensen gewoon van boord?
echt ongelooflijk.quote:
Dus heel Amsterdam is dalijk aan de race, gesjellug!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt ze moeilijk gijzelen omdat ze diarree hebben hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |