Gijs… als jij mijn 3G neemt… 200 voor de jouwe?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand me inlichten wanneer die te bestellen is
Weet ik veel… die anus meter die ze vorig jaar aankondigdequote:
Wat kansloos om dat in PM te doenquote:
Gijs… haal ff een joint ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat kansloos om dat in PM te doen![]()
Kleuters
Gijs dat lijkt wel een scheerapparaatquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch is het altijd wel een mooi moment, zo'n iPhone presentatie. Ik kijk dan even wat mijn grote liefde doet en ik ben meteen verliefd
http://www.nokia.nl/ontde(...)-toestellen/nokia-n8
[ afbeelding ]
12MP camera
720p HD videocamera
HDMI aansluiting
TV kijken
Nee, soms ben ik zo klaar met julliequote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs… haal ff een joint ofzo
We hadden het ergens anders over… E3 --> Nintendo… chill
Je hebt toch een 3GS? En neen ei,.... de iPhone 4 is een te grote upgrade,... echt een nieuwe lijnquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Gijs… als jij mijn 3G neemt… 200 voor de jouwe?
Daar is idd ook een app voorquote:
Wat is het probleem Gijs. Ik mis iets geloof ik?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, soms ben ik zo klaar met jullieAltijd jezelf beter willen voelen ten koste van anderen... Eigen leven even vergeten ten koste van andere. Jezelf proberen te overtuigen dat je eigen mening beter is door de andere af te zeiken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, soms ben ik zo klaar met jullieAltijd jezelf beter willen voelen ten koste van anderen... Eigen leven even vergeten ten koste van andere. Jezelf proberen te overtuigen dat je eigen mening beter is door de andere af te zeiken.
Gijs wat heb je gerookt en waar heb je het overquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Weet ik veel… die anus meter die ze vorig jaar aankondigde
ja, en voor dat editten moet je 5 dollar betalenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
"I put up this slide a little earlier this year. It represents what Apple is all about. We're not just a tech company. Apple is more than that. It's tech and humanity. It's the hardware and the software working together. It's not just a great new camera system, it's the editing too, it's not just a front-facing camera, it's that plus 18 months of work on the software side. It's the complete solution, so all of us don't have to be system integrators."
Normale 3G… 210?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt toch een 3GS? En neen ei,.... de iPhone 4 is een te grote upgrade,... echt een nieuwe lijn
Gijs, wat is het probleem nu?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excuses, die heb ikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, en voor dat editten moet je 5 dollar betalen
Prijzen voor de iPhone abbo valt opzich wel mee bij Tmobile zie ik nu. 24 maanden voor 30 euro per maand, incl internet. Dan is de iPhone 3GS 'maar' 100 euro. Betaal nu 32 dus dat is wel ok
Vitality Sensor… of leef ik ergens anders?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs wat heb je gerookt en waar heb je het over
Ja, maar ik wil geen 2 jaar vast zitten. Dan betaal je ineens 300 euro voor de iPhonequote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Excuses, die heb ik
Onberperkt 3G, 150 sms… meer als genoeg voor mij
He,... heb jij een half jaar geleden een 3G gekocht? Waarom?quote:
Wantquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen 2 jaar vast zitten. Dan betaal je ineens 300 euro voor de iPhone
Nee, mijn 3G heb ik sinds januari vorig jaar (nieuw overgekocht voor 100 en een gekregen iPod Touchquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He,... heb jij een half jaar geleden een 3G gekocht? Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |