Maar de engste is nog over.quote:
Volgens mij laten ze dit jaar een negerin winnen. Teveel blanke of halfbloedjes die de afgelopen jaren hebben gewonnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ieuwwww die is inderdaad eng. Normaal ben ik meer van blonde vrouwen dan van donkere vrouwen, maar die negerinnen zijn dan stukken leuker
Kijk later maar even als je tijd hebt, het is niet de musicalclip, maar wel Lone die dat nummer zingtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee helaas niet, heb uiteraard wel de filmmusical gezien.
En heel stom, ik was altijd enorme fan van Simone, tot ik haat versie van "het is over" horde, en toen was het in 1 klap over. Ze is een vakvrouw pur sang, maar daar miste ik de bezieling en tekstbegrip.
Het moet natuurlijk wel een beetje in balans blijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze dit jaar een negerin winnen. Teveel blanke of halfbloedjes die de afgelopen jaren hebben gewonnen.
En je wil je zwarte deel van de markt natuurlijk niet verwaarlozen.
Pesies.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje in balans blijven.
Geen idee!quote:
Die nu zo staat te schreeuwen / janken ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies.
En sowieso kun je Chickie 2 niet laten winnen. HUUUU! Die ogen!![]()
Vind hem van haar ook mooier (luister hem dus nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk later maar even als je tijd hebt, het is niet de musicalclip, maar wel Lone die dat nummer zingt
Ik vind het veel mooier met zo'n heldere stem als zij heeft
tnxquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk later maar even als je tijd hebt, het is niet de musicalclip, maar wel Lone die dat nummer zingt
Ik vind het veel mooier met zo'n heldere stem als zij heeft
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Waar zou Benny zijn, zou ie niet meer posten om te protesteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |