Zo, jij laat er ook geen gras over groeienquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote.
Wie wil 'm aanraken?
ik heb ze allemaal gezien en geen aflevering gemist.quote:
Ja!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grote.
Wie wil me aanraken?
ik wil nog wel naar MPquote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Ik hoef niet naar deze musical, dat zie ik al
John is er wel bijzonder geschikt voor, goede fanatieke uitstraling en lekkere rockstem!
Jaaaa Zorry!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal gezien en geen aflevering gemist.
Ook de volgende ga ik weer volgen
Op zoek naar Zorro geloof ik.
is dat die uit op zoek naar Joseph?quote:
Ben je naar Mamma Mia geweest? Vond jij Lone ook tien keer zo goed als Simone Kleinsma?quote:
Meen je dat nou?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je naar Mamma Mia geweest? Vond jij Lone ook tien keer zo goed als Simone Kleinsma?
Als zij ''t Glipt me door de vingers' zingt kan ik wel janken zo mooi
Jij niet dan?quote:
Nou inderdaad, en dan daarna goedmakenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
![]()
Heuj trouwens, wordt het niet weer eens tijd dat we per PM gaan ruzie maken?
Ik vind het eng lang geleden
Dat was een grapje, Greysquote:Op maandag 7 juni 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Ik heb niet zoveel met Simone Kleinsma, Lone en Bas Westerweel hadden ook zo'n lekkere chemistry
NIET ZONDER MIJquote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en dan daarna goedmaken
Nee helaas niet, heb uiteraard wel de filmmusical gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je naar Mamma Mia geweest? Vond jij Lone ook tien keer zo goed als Simone Kleinsma?
Als zij ''t Glipt me door de vingers' zingt kan ik wel janken zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |