Ik zie een dikke viespeuk zwetend met een beeld zwaaienquote:Op maandag 7 juni 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, meestal zijn er wel meer mensen die meekijken.
LOVELESS, TIETEN OP NEDERLAND 1!!!!!
O. Ik dacht al dat je je eerdere hoofdaccount 'kloontje' noemde.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Huh wat? Dat van mij gebeurde gisteren pas
Je was te laatquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie een dikke viespeuk zwetend met een beeld zwaaien
Dat deed ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O. Ik dacht al dat je je eerdere hoofdaccount 'kloontje' noemde.
quote:
Kom je met nog meer van deze teksten dan ga ik permanent meekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je was te laatLieke van Lexmond had tieten aan. Met een jurk.
damn, dat heb ik gemistquote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Met Svensational had ik tot gisteren nog modrechten, alleen toen postte ik daar per ongeluk mee in FOK en toen waren ze ineens weg
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Met Svensational had ik tot gisteren nog modrechten, alleen toen postte ik daar per ongeluk mee in FOK en toen waren ze ineens weg
Nogal paradoxaal, van het internet switchen naar de tv om tieten te zien...quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 20:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je was te laatLieke van Lexmond had tieten aan. Met een jurk.
Ja, dat heeft iedereen gemist, behalve een oplettende FA blijkbaarquote:
Ja, dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom je met nog meer van deze teksten dan ga ik permanent meekijken.
Ja, maar ik hou van musicals en dit trekt me toch ook niet echtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk nu ook. Wat kan musical toch slecht zijn.
Een Nederlandse productie. Zegt genoeg denk ikquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dit voor een B-Categorie nu op NED1.
Wel?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Ekdom met de voice over, hoogtepunt!
SHES BACH!quote:
ah van der geest is wel sympathieke ventquote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een Nederlandse productie. Zegt genoeg denk ik![]()
Hahahahhaahahahah Dennis van der Geest, wat doet die nu weer daar!
quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahhaahahahah Dennis van der Geest, wat doet die nu weer daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |