Omdat je homo bent? Of ben je het nou niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Rauzer het volgende:
Een of andere stomme FA heeft m'n modrechten verwijderd
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee hoor, was meer dat ik er geen tijd voor hadWe zaten tijdens de liveshows gewoon in ESF SC alles te bespreken
Ik heb altijd wel het vermoeden gehad dat Rauzer van mannen houdt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Rauzert, mócht je nou ho zijn (bij he ben je ook welkom hoor) ga je dan volgend jaar mee met de ESF meet?
Nee de reden dat ik het merk is omdat gomi, Rauzer en ik de enige zijn die nog over zijn. Terwijl het hier zo leuk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn toch niet zo onaardig? En als we dat wel zijn, dan is dat voornamelijk tegen elkaar, en niet tegen andere niet-ex-ESF'ers.
Does it matterquote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat je homo bent? Of ben je het nou niet?![]()
Die SC-kliek houdt niet zo van snelheid hequote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
, zo ging het in XFA ook
! De Sc-kliek vond de ESF-Live te snel gaan dus werd het maar in de SC besproken
!
Nee maar dan kan ik je faghag zijn.quote:
300 posts in vier minuten is dan ook wel heel erg overdreven hequote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die SC-kliek houdt niet zo van snelheid he?
!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
Maar ik ben weg
FF met een roseetje Grey's Anatomy kijken!
Daar had ik niets mee te maken, ik was er toen niet. Bovendien was het blij lange na niet in vier minuten. Het duurde vier minuten en twee seconden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
300 posts in vier minuten is dan ook wel heel erg overdreven he
Snelheid kent geen tijdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
, zo ging het in XFA ook
! De Sc-kliek vond de ESF-Live te snel gaan dus werd het maar in de SC besproken
!
Gelukkig heeft een topic 301 posts. Dus 300 posts in 4 minuten is bij benadering best een goede schatting.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar had ik niets mee te maken, ik was er toen niet. Bovendien was het blij lange na niet in vier minuten. Het duurde vier minuten en twee seconden.
Nou vooruit.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een topic 301 posts. Dus 300 posts in 4 minuten is bij benadering best een goede schatting.
Gefeliciteerd! Dikke upgrade!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag kon ik nog net op tijd een post verwijderen, maar nu is het officieel.
Dit was mijn laatste dag als V&A mod. Ik verhuis naar GC
Ah dus toch, en A-A dan hier zeker?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag kon ik nog net op tijd een post verwijderen, maar nu is het officieel.
Veel plezier in GCquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Wie is AA?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las net dat A-A weer terug komt hier.
Succes bij GC Symphonic, leuk je (een dag) gekend te hebben hier!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee de reden dat ik het merk is omdat gomi, Rauzer en ik de enige zijn die nog over zijn. Terwijl het hier zo leuk is.
Grey's Anatomy is tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 @ 20:19 schreef Rauzer het volgende:
FF met een roseetje Grey's Anatomy kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |