We hebben al zeker een dag of drie geen ruzie gemaakt!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet altijd? PM de overige ruzies nog eens gauw door dan
Oh no he didn'tquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 november, net voor het 8 uur journaal om precies te zijn.Dat zei de dokter tegen m'n moeder: Nou nog ff goed persen dan is ie eruit voor het nieuws!
Ik maar denken dat het al langer geleden wasquote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben al zeker een dag of drie geen ruzie gemaakt!
Het wordt eng!
Tuurlijk wel. En ga nu maar een sandwich voor me maken.quote:
Wij ownde V&A voordat jullie hier neerstreken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Maar alle niet ESF-ers die hier posten, komen jullie nou van XFA? Of zaten jullie hiervoor ook al in V&A?
ik zat voorheen in xfaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Maar alle niet ESF-ers die hier posten, komen jullie nou van XFA? Of zaten jullie hiervoor ook al in V&A?
Wat moet erop?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En ga nu maar een sandwich voor me maken.
Ah, weer zo'n twijfelaarquote:
Wij komen van XFA iddquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Maar nu zijn wij er.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij ownde V&A voordat jullie hier neerstreken.
Jaaaa, V&A heeft een rijke geschiedenis zag ik alquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij ownde V&A voordat jullie hier neerstreken.
Kipfilet, sla, tomaat, augurkjes, mayonaise (light) en zo'n leuk prikkertje bitte.quote:
Ik merk het.quote:
Ai, de prikkertjes zijn op, gaat niet door dus helaasquote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kipfilet, sla, tomaat, augurkjes, mayonaise (light) en zo'n leuk prikkertje bitte.
Nee hoor, was meer dat ik er geen tijd voor hadquote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar je voelde je te goed om in XFA te posten?
ESfquote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
Rauzert, mócht je nou ho zijn (bij he ben je ook welkom hoor) ga je dan volgend jaar mee met de ESF meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |