Ik heb het even uitgeplozen! Het is best een duur geintje.....zon 300,- euro om de kabelboom te vervangen... best wat meer dan ik had verwacht. Ik wil best 100 euro tegemoet komen, ik hoor het wel mocht je nog interesse hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:06 schreef _wie het volgende:
kun je erachter komen hoeveel het gaat kosten om het te fixen? Zoek nog een leuk en goedkoop autootje :-)
Dank je, je was me voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Fom het volgende:
[..]
Dat kan je ook zelf opzoeken: 16-01-2011.
Kan je vader die vergrendeling niet maken dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:34 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Dank je, je was me voorAlles was iig goed. Mijn vader heeft zelf een garagebedrijf dus alles is heel erg goed onderhouden en vervangen. Motorisch is dit autotje echt in een hele goede staat. Alleen jammer van die vergrendeling
Hij doet alleen motorrevisie..geen elektronicaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:19 schreef zoz het volgende:
[..]
Kan je vader die vergrendeling niet maken dan?
2 lokale autoturken die aan auto export doen geven er beide al 700 voor.... dus voor minder dan dat gaat het iig niet gebeurenquote:
Not really, het zijn vrienden van me. Anyways geen akkoord voor 500,- helaas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja right en op het moment van verkoop wordt het opeens minder want ze hebben maar 400 bij zich en als je beetje pech hebt eindig je in de kofferbak. Mijn bod staat vast.
Uit mn hoofd is dat bij 120.000 gebeurd, ik zal het zo even voor je nakijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:24 schreef 4nima het volgende:
wanneer is de distr. riem vervangen of wanneer moet deze? wellicht interesse. Op vergrendeling na geen problemen of verwachte problemen? Ik kom nl uit zeeland dus sowieso geen zin om 'voor niks' naar den haag te rijden.
Het is in de fabriek gemonteerd, er zitten op het dak in de lak een paar roestbultjes. In de winter verzamelt zich vaak wel wat condens water in een richel aan de binnenkant, kan je vrij makkelijk even opvangen ..zijn meer een paar druppelsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:06 schreef PalmRoyale het volgende:
Is het dakraam in de fabriek gemonteerd of aftermarket? Is het altijd goed onderhouden en waterdicht geweest?
Maandag ben ik overdag aan het werk, 's avond zou eventueel wel kunnen. Ehmm eigenlijk heb ik alles zelf vervangen en onderhouden... wat er in het verleden mee is gebeurd weet ik zelf eerlijk gezegd ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Trevor het volgende:
Bod van 800 euro, mits we kunnen afspreken op komende maandag rond 17.00 uur voor bezichtiging en een proefrit.Is de onderhoudshistorie bekend?
Ik zal morgen even kijken of ik wat kan regelen, ik laat het je even wetenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Trevor het volgende:
Lastige is, dat als ik de auto maandagavond wil kopen, we de overschrijving van de auto bij het postkantoor niet kunnen regelen. Ik zou evt. een uurtje eerder kunnen, rond 16.00 uur. (moet ook wel, ivm sluitingstijden postkantoor)
Maandag is voor mij eigenlijk de enige mogelijkheid om dit te doen, ik woon zelf in Groningen maar ben maandagmiddag in de buurt.
Valt er niet iets te regelen, eind van de maandag middag?
Trevor, ik ben bang dat ik maandag eind vd middag er echt niet in zit voor mijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef Trevor het volgende:
Lastige is, dat als ik de auto maandagavond wil kopen, we de overschrijving van de auto bij het postkantoor niet kunnen regelen. Ik zou evt. een uurtje eerder kunnen, rond 16.00 uur. (moet ook wel, ivm sluitingstijden postkantoor)
Maandag is voor mij eigenlijk de enige mogelijkheid om dit te doen, ik woon zelf in Groningen maar ben maandagmiddag in de buurt.
Valt er niet iets te regelen, eind van de maandag middag?
Jammer, thanks voor het proberen in elk geval. Ik haak af, maar volgens mij ben je deze auto zo kwijt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:36 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Trevor, ik ben bang dat ik maandag eind vd middag er echt niet in zit voor mij
Ik denk aan mij. Ik hoop dat TS reageert. Ik kan zometeen naar Den Haag rijden en als hij bevalt gelijk naar het postkantoor.(als er een open is tenminste)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:26 schreef Trevor het volgende:
[..]
Jammer, thanks voor het proberen in elk geval. Ik haak af, maar volgens mij ben je deze auto zo kwijt!Succes met verkoop!
PMquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik denk aan mij. Ik hoop dat TS reageert. Ik kan zometeen naar Den Haag rijden en als hij bevalt gelijk naar het postkantoor.(als er een open is tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |