Ja, maar drie fucking knopjes en een stuk scherm.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's gewoon smaak. Da's net zo als ik de gemiddelde Acer-laptop of een Opel er niet uit vind zien.
Je bent een voorman van Linux?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik doe ook niet zo lyrisch over Microsoft.
Dat kan de één toch mooi vinden. Minimalistisch, doch vol functionaliteit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar drie fucking knopjes en een stuk scherm.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Potloodvis het volgende:
Lopen ze op straat te pimpen met hun computer en over moederborden te praten.
Wat is Vaio?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
OMG IK HEB DE NIEUWSTE WINDOWS OMG OMG OP EEN VAIO, EEN WITTE VAIO MET WINDOWS7.
Nee.quote:
Zo kan je alles beredeneren.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar drie fucking knopjes en een stuk scherm.![]()
![]()
Hoe kun je drie knopjes en een stuk scherm nou mooi vinden?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat kan de één toch mooi vinden. Minimalistisch, doch vol functionaliteit.
Ach ik heb het niet zo op Apple zoals jullie misschien wel weten, maar ik kan niet ontkennen dat ze qua design toch altijd wel wat moois weten te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan dit
[ afbeelding ]
er nou gaaf uitzien?Je ziet een paar knopjes en een glimmend schermpje.
En zwart past bij zwart? Wow.
't Is toch zo? Je ziet een klein stukje phone en je bent al lyrisch.quote:
Oké, want zelf heb ik een Windows Vista Business.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Grappig dat je dit zegt over Microsoft terwijl juist de Apple-liefhebbers constant lopen te pimpen. Ik snap 'm!
Ik krijg zo een Mariëlle Tweebeecke / Balkenende gevoel nu.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kun je drie knopjes en een stuk scherm nou mooi vinden?Kom op.
Sony Vaio. Design laptops.quote:
quote:
Twitter, waarom niet WWW op Hyves dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
Dat soort hippe mensen die nu worden aangehaald op Twitter heb ik ook een stervense hekel aan hoor.
Ik daar zo in de US zie ik een kei lekker wijf lopen he. Mooi figuurtje, mooi kontje. Draait ze zich om.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kun je drie knopjes en een stuk scherm nou mooi vinden?Kom op.
Omdat Hyves.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Twitter, waarom niet WWW op Hyves dan?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik daar zo in de US zie ik een kei lekker wijf lopen he. Mooi figuurtje, mooi kontje. Draait ze zich om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |