Watquote:Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Waar zijn Laki en Otis in deze tijden dat zelfs de SC 15-jarigen afkeurt.
Te jongquote:Op maandag 7 juni 2010 19:24 schreef WillFerrell het volgende:
Maar je moet wel weten dat ik zaterdag een 14-jarige zat te checken. Wist ik pas later.
Ik keur ze niet af, maar mijn voorkeur ligt toch iets hoger.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
Waar zijn Laki en Otis in deze tijden dat zelfs de SC 15-jarigen afkeurt.
Dan mag ik niet onder de 17 jaar duiken. Terwijl 16 jaar er nog goed mee door kan.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Te jong. Ik weiger chicks te daten die jonger zijn dat me zusje.
Tot nu toe niet. Gast ik hoef echt niet buiten te neuken, ik vind het hoerig. Dat is mijn mening en ik blijf erbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je komt überhaupt wel verder dan het bed en de badkamer?
Kanker, die kan ik niet gewoon aankijken, want dan lig ik al in een deuk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik val ook best wel op van die popjes. Dat vind ik zelf wel fout maar can't help it.
[ afbeelding ]
Niet superspang voorbeeld maar zou wel geven.
Ik niet, dan heb ik nog liever een emo.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
Ik val ook best wel op van die popjes. Dat vind ik zelf wel fout maar can't help it.
[ afbeelding ]
Opzekers dat haar neus een kromming heeft :/quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kankerkopquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, maar ik bedoel ooit. Niet nu of dit jaar.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Gast ik hoef echt niet buiten te neuken, ik vind het hoerig. Dat is mijn mening en ik blijf erbij.
Ach, hoe sommige 14, 15 jarige zich kleden lijkt het net alsof ze 17/18 zijn. Echt niet normaal meerquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag ik niet onder de 17 jaar duiken. Terwijl 16 jaar er nog goed mee door kan.
Ja, ik heb het over altijd. Ik hoef gewoon niet buiten te neuken. Ik zeg toch dat ik dat gewoon hoerig vind.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar ik bedoel ooit. Niet nu of dit jaar.
Ik vind online praten over zaad in je kut hoerig.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tot nu toe niet. Gast ik hoef echt niet buiten te neuken, ik vind het hoerig. Dat is mijn mening en ik blijf erbij.
Tof!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef ynuhh het volgende:
Hey Bragi, Politiek 24 zit hier wel op de tv.
Dat is dan ook weer zo ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik vind online praten over zaad in je kut hoerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |