Ik ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zag het ook al, maar snapte het verband niet.
Nou, wij waren eerder in de kroeg dan zij (wij moesten nog even naar een ander feestje dus we gingen vroeger weg op de bbq) en toen ging ik daar met een vreemd meisje pratenquote:
Je had haar moeten overspoelen met complimentjes. Dan het je een zuur gezicht kunnen zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, wij waren eerder in de kroeg dan zij (wij moesten nog even naar een ander feestje dus we gingen vroeger weg op de bbq) en toen ging ik daar met een vreemd meisje pratendus ik was daar best wel mee bezig en bij haar stond haar ex er de hele tijd bij
. Maar de gesprekken die we hadden hadden wel die sphere jwt.
Wil je zeggen dat je NEE zou zeggen tegen Ashley?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
. Maar op fok aim ik op de leeftijd 12-14 hoor
Defqon, dat is wel een van de laatste feestjes waar je mij zult zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sletjes!
Iemand nog naar Defqon zaterdag?
Zo'n soort meisjes lopen er hier genoeg rond, maar dan knapper. Niet mijn soort.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je NEE zou zeggen tegen Ashley?
[ afbeelding ]
Je moet op iemand aflopen en dan zeggen: 'Hoi, ik ben de ware'. Dan krijg je pas fantastische gezichtsuitdrukkingen te zienquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je had haar moeten overspoelen met complimentjes. Dan het je een zuur gezicht kunnen zien.
QFTquote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef WillFerrell het volgende:
Ashley en Marthe. Wat een minderjarige sloeries.
Ligt wel aan m'n mood. Ik zou het iig niet zelf voorstellen, maar als ik in Rimini ben kan ik me voorstellen dat ik het doe.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef reetveter het volgende:
Sky, stel he, een chick wil het heel graag. Zou jij dan haar in een steeg of in de bosjes knallen.
Bosjes wel, steegje niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef reetveter het volgende:
Sky, stel he, een chick wil het heel graag. Zou jij dan haar in een steeg of in de bosjes knallen.
Jij krijgt van mij een minderwaardige blik.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef reetveter het volgende:
Nee maar je begint dus zo met zoenen en van het 1 komt een ander. Dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt wel aan m'n mood. Ik zou het iig niet zelf voorstellen, maar als ik in Rimini ben kan ik me voorstellen dat ik het doe.
Of een hand op de billen leggen van iemand en dan zelf rustig blijven staan erbij.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je moet op iemand aflopen en dan zeggen: 'Hoi, ik ben de ware'. Dan krijg je pas fantastische gezichtsuitdrukkingen te zien.
Check alleen al hoeveel vrienden zo één al heeft. Die neem ik dus bij voorbaat al niet serieus.quote:
Mensen die het vrienden noemen wanneer ze iemand van gezicht kennen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Check alleen al hoeveel vrienden zo één al heeft. Die neem ik dus bij voorbaat al niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |