quote:Op maandag 7 juni 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
De fools die niet weten hoe lekker het is met een man?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Tomasso het volgende:
Mike, wat is er met jou gebeurd? Wat heb je gedaan in je leven enzo?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Stroekie het volgende:
goed idee wonderer carré is straks bij mike om de hoek
Laat dat nou maar aan mij over...quote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1. wie ben jij eigenlijk?
2. Hoe bedoel je wat ik heb gedaan? I lived so many lives, kan er boeken over schrijven.
je bedoelt waar is het fout gegaan ?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Tomasso het volgende:
Mike, wat is er met jou gebeurd? Wat heb je gedaan in je leven enzo?
Er draait niks in Carre als ik daar ben. petticoat tot 10 oktober, maar dan ben ik er nog niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Stroekie het volgende:
goed idee wonderer carré is straks bij mike om de hoek
quote:
o god ja, Ik kwam dat weleens eerder op Fok! tegen. Of je bent voor Fok! óf voor geenstijl. Ik begrijp die hetzte niet echt.quote:
euh...fout?!quote:
Ja, serieus. In iedere post moet wel iets over seks voorkomen of een of andere ranzige foto (een varkenskop voor iemand lul ofzo), en meer van zulke dingen. Dat lijkt mij niet helemaal gezond.quote:
nu nog out loud and proudquote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, Ik kwam dat weleens eerder op Fok! tegen. Of je bent voor Fok! óf voor geenstijl. Ik begrijp die hetzte niet echt.
Ja, ben ook fan van Geenstijl.and i'm proud of it..
They're still hiring at Wendy's..quote:Op maandag 7 juni 2010 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
denk ik een dag thuis te werken, moet ik toch weer naar the office.Ik wil een normale baan en een BF die koffie maakt
Wat heb je gedaan, wildplassen tegen de gevel van Ang3l?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Deceit het volgende:
eindhoven heeft me vandaag 400 euro gekost
Ja, maar Ang3l levert wel goede diensten.quote:
Nee, ik post ook vaak serieuze dingen, maar daar wordt er niet op ingegaan of overheen gelezen. . (lilteratuur, dood van mijn neefje etc...) Lijkt wel of het hier alleen maar over sex gaat en van die markt ben ik ook thuis. So don't bullshit the bullshitter.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, serieus. In iedere post moet wel iets over seks voorkomen of een of andere ranzige foto (een varkenskop voor iemand lul ofzo), en meer van zulke dingen. Dat lijkt mij niet helemaal gezond.
Ik ga wel een keer spieken als je me niet verwacht.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga 19.30 uur niet redden, afspraak vanmiddag is uitgelopen.
Mwa, Mikey, je bent wel verbeterd sinds vroeger vind ik hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik post ook vaak serieuze dingen, maar daar wordt er niet op ingegaan of overheen gelezen. . (lilteratuur, dood van mijn neefje etc...) Lijkt wel of het hier alleen maar over sex gaat en van die markt ben ik ook thuis. So don't bullshit the bullshitter.
Ik heb een goeie invloed op hem gehadquote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, Mikey, je bent wel verbeterd sinds vroeger vind ik hoor. Tenminste, sinds ik ongeveer net zoiets als Tomasso zei een paar maanden terug
.
Spieken, dat betekent meezwemmen, realiseer jij je dat wel?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga wel een keer spieken als je me niet verwacht.
O god ja, die lakens.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, Mikey, je bent wel verbeterd sinds vroeger vind ik hoor. Tenminste, sinds ik ongeveer net zoiets als Tomasso zei een paar maanden terug
.
ik moest hard lachen !quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar Ang3l levert wel goede diensten.
Maak een kloon aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik post ook vaak serieuze dingen, maar daar wordt er niet op ingegaan of overheen gelezen. . (lilteratuur, dood van mijn neefje etc...) Lijkt wel of het hier alleen maar over sex gaat en van die markt ben ik ook thuis. So don't bullshit the bullshitter.
Nee hoor, ik ben nog steeds hetzelfde. Alleen hebben jullie er nu vrede mee, denk ik .quote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een goeie invloed op hem gehad
Een zonnebril, zwembroek en nog een onbepaald kledingstuk... voor 400 euro?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:54 schreef Deceit het volgende:
Neh moest wat dingetjes hebben in de stad, voor de vakantie..
Een goede zonnebril, zwembroeken en nog een kledingstuk wat ze in denbosch en rdam niet hadden..
morgen komt mijn online shopping binnen en ik ben klaar voor Gran Can.!
o, lekker wanneer vertrek je?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:54 schreef Deceit het volgende:
Neh moest wat dingetjes hebben in de stad, voor de vakantie..
Een goede zonnebril, zwembroeken en nog een kledingstuk wat ze in denbosch en rdam niet hadden..
morgen komt mijn online shopping binnen en ik ben klaar voor Gran Can.!
Dan bespied ik je wel op weg naar je huis. Weet ik meteen waar dat is en dan kunnen Steve en ik een keer op bezoek komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Spieken, dat betekent meezwemmen, realiseer jij je dat wel?
waarom? ik heb niets te verbergen.quote:
ja zwembroeken kosten 60 en 40 euro, die krengen zijn zo duur!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een zonnebril, zwembroek en nog een onbepaald kledingstuk... voor 400 euro?
Behalve je gezichtquote:
Ouch.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja zwembroeken kosten 60 en 40 euro, die krengen zijn zo duur!
zonnebril van 240 euro
en een gilet van 50..
You serious?quote:
TheVulture ik ik, ik heb een vraagje, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...quote:
He dan worden we broers Mr.O.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
TheVulture ik ik, ik heb een vraagje, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...
ehm.
Wil je mijn online vriendje zijn?![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
TheVulture ik ik, ik heb een vraagje, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen...
ehm.
Wil je mijn online vriendje zijn?![]()
quote:
natuurlijk wil ik een assistent anders moet ik daar ook nog zelf koffie makenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
They're still hiring at Wendy's..Nee, geen BF, je wilt zeker een assistant hebben.
btw
Ohja je mond. Nou ja, dat is toch het belangrijkst he.quote:
quote:
60 euro? Zoveel kost mijn Speedo niet eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
zonnebril van 240 euro
en een gilet van 50..
luie hond.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
natuurlijk wil ik een assistent anders moet ik daar ook nog zelf koffie maken
weer zo'n open deur.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja je mond. Nou ja, dat is toch het belangrijkst he.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan bespied ik je wel op weg naar je huis. Weet ik meteen waar dat is en dan kunnen Steve en ik een keer op bezoek komen.
Ik koop liever 40 keer een goedkope, die gewoon in een tas gegooid kan worden en verloren kan raken enzoquote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja, ik kan wel dat goedkope spul halen die elke keer kapot gaan.. nu tenminste een goede
Nodigen we Waxxer ook uitquote:
Zeg had jij vandaag toevallig een blauwe blouse en spijkerbroek aan? Ik zag iemand lopen in Eindhoven die verdacht veel op jouw foto leekquote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja, ik kan wel dat goedkope spul halen die elke keer kapot gaan.. nu tenminste een goede
ja dat was ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg had jij vandaag toevallig een blauwe blouse en spijkerbroek aan? Ik zag iemand lopen in Eindhoven die verdacht veel op jouw foto leek
Serieus?quote:
dank jequote:
Dat.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik koop liever 40 keer een goedkope, die gewoon in een tas gegooid kan worden en verloren kan raken enzo. Maar dat ben ik.
Die durft wèl mee te gaan zwemmen en weet waar ik woon, dus dat is niet echt spannend.quote:
Juist, daarom post ik hier liever niet al te herkenbare foto's.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeg had jij vandaag toevallig een blauwe blouse en spijkerbroek aan? Ik zag iemand lopen in Eindhoven die verdacht veel op jouw foto leek
He? die snap ik niet? Mijn online vriendje is familie van jou?quote:
dat doet de automaat toch gewoon?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
natuurlijk wil ik een assistent anders moet ik daar ook nog zelf koffie maken
Gaan we zwemmen?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Die durft wèl mee te gaan zwemmen en weet waar ik woon, dus dat is niet echt spannend.
Oooow, love is in the airquote:
Dadelijk hebben we weer een gatequote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oooow, love is in the aironthoud deze datum!
Ach, ik ken je naam. Keihard GREAAAAAAAAAAAAT EXPECTAAAAAAAAAAAAATIONSSSSSSSSSSSS roepen is ook zoiets...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Eng hè, dat zoiets kan gebeuren.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, ik ken je naam. Keihard GREAAAAAAAAAAAAT EXPECTAAAAAAAAAAAAATIONSSSSSSSSSSSS roepen is ook zoiets...
Ja. En van Steve.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
He? die snap ik niet? Mijn online vriendje is familie van jou?
Dat moet je alleen doen als je er grote verwachtingen van hebtquote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, ik ken je naam. Keihard GREAAAAAAAAAAAAT EXPECTAAAAAAAAAAAAATIONSSSSSSSSSSSS roepen is ook zoiets...
Oh in dat geval zal Steve dat bij G_E niet roepenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moet je alleen doen als je er grote verwachtingen van hebt
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh in dat geval zal Steve dat bij G_E niet roepen...
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Moet ik mijn kei schattige hoofd-op-kussen foto nog maar eens posten dan, om die grote verwachtingen een beetje te temperen?
Ik zag je in een flits voorbij lopen.. toen ik het goed en wel besefte was je al voorbijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:30 schreef Deceit het volgende:
en de grote groooooooooote hamvraag natuurlijk:
was ik je type?
automaatkoffiequote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat doet de automaat toch gewoon?
jajajaquote:
Mooi kussenquote:
quote:
ohh, was je dr shoppen of van je werk af?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag je in een flits voorbij lopen.. toen ik het goed en wel besefte was je al voorbij
En je ziet er goed uit.... Tomasso zal blij zijn zaterdag
Ik had pauzequote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
ohh, was je dr shoppen of van je werk af?
Ik zie Tomasso niet zaterdag
ik moet zaterdag werken maar ga wel naar rdam savonds, maar hij werkt 's zaterdags dus nee helaasquote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had pauze
Oh ik dacht dat jullie een date hadden
je kijkt glazig uit je ogen. Heb je geblowd?quote:
Connie Vanderbos?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef mike_hunt het volgende:
Xag ook mijn naam tig keer voorbij komen. En ik had zoiets van: que? (las van achter naar voren toe). Bleek het om die Vanderbos te gaan van tv.![]()
HuubTuubquote:
Nog twee zelfs.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was toch ook nog een Erik?
quote:
Oh, drie dan. Ik dacht aan ajuu en dinges, die engerd die in IJsland is gaan wonen.quote:
Volgens mij ook nog een in Nijmegen, heette Burner82 (nummer kan fout zijn) ook geen Erik?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, drie dan. Ik dacht aan ajuu en dinges, die engerd die in IJsland is gaan wonen.
Die heet Yvo.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog een in Nijmegen, heette Burner82 (nummer kan fout zijn) ook geen Erik?
Oh. Hm. Nou.quote:
Ken ik niet. Ben hier nog niet zo lang.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, drie dan. Ik dacht aan ajuu en dinges, die engerd die in IJsland is gaan wonen.
Wie heet er nou Stephaaaaanus1quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik speel ineens met de gedachte om een personage Stephanus te noemen (roepnaam Stef)
net wakker?quote:
Valt mee toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je kijkt glazig uit je ogen. Heb je geblowd?
Techdinges.... Erik jaquote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je niet oppast verdubbel ik je openstaande rekeningen!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar Ang3l levert wel goede diensten.
quote:
Ja, hij heet nu Augustus (Guus) en daar wil ik vanafquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heet er nou Stephaaaaanus1
O which reminds me, ik moet ff de single van de vengaboys luisten
Ik bedoelde, het glazig kijken valt mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
takes one to know one.
Nee, ik gokte maar.
netjes!quote:
Daar leer je sportenquote:
deel 3 al af?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, hij heet nu Augustus (Guus) en daar wil ik vanafMaar ik weet niet precies wat of hoe.
sorryquote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoelde, het glazig kijken valt mee.
Ik heb nog nooit geblowd en zal dat ook nooit doen.
Neequote:
Nee, ik wil wachten totdat ik 3 ook heb dan kan ik in één ruk door. Zoals ik eigenlijk wilde na deel 1. The suspense is killing me.quote:
geen Nunoquote:
Give it your best shot, Snowwhite.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Ang3l het volgende:
Mike weer naar NL? GelukkigHeb de vorige kans hem te outen totaáál gemist!
Lieverd, kringen in Nederland zijn slechts 3 stappen van elkander verwijderdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Give it your best shot, Snowwhite.![]()
O nee, strax is dat olie op het vuur.![]()
btw, je laat dat!! Gelukkig verkeren we niet in dezelfde kringen. Hoe wil je dat dan gaan doen? Take out an ad?
Op het forum van JustusBoys gaat het over ruiken aan onderbroeken in de lockerroom en rimmen zonder uit gespoeld te hebben. Misschien is dat een plotwending voor je boek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Nightmare was best vermakelijk!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit weer aan mijn dagelijkse irritatietax. IK denk dat ik vanaaf gewoon eens alléén naar de bios ga. Niemand wil of durft toch mee naar Nightmare in Elmstreet en dat kreng draait nog maar 3 dagen en ik heb een PUC.
o fuck ja, maar goed jij zit aan de andere kant van Nederland. Hier op forum zitten mensen die jouw 'hulp' veel beter kunnen gebruiken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd, kringen in Nederland zijn slechts 3 stappen van elkander verwijderd
nou, vroegahquote:
Where's the fun in that!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck ja, maar goed jij zit aan de andere kant van Nederland. Hier op forum zitten mensen die jouw 'hulp' veel beter kunnen gebruiken.
hmm, toch niet zo?quote:
cuntquote:
Echt waar? En hij leek me zo'n aardige persoon. Of heb je niets gezegd? en wat deed je buiten btw?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij liep me gewoon voorbij de bitch
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Op het forum van JustusBoys gaat het over ruiken aan onderbroeken in de lockerroom en rimmen zonder uit gespoeld te hebben. Misschien is dat een plotwending voor je boek?
Nou nee, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Op het forum van JustusBoys gaat het over ruiken aan onderbroeken in de lockerroom en rimmen zonder uit gespoeld te hebben. Misschien is dat een plotwending voor je boek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik had niks tegen hem gezegt maar daar gaat het niet omquote:Op maandag 7 juni 2010 21:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt waar? En hij leek me zo'n aardige persoon. Of heb je niets gezegd? en wat deed je buiten btw?
quote:
Nee, ik zei dat niet om provocative te zijn. We hadden het daar echt over.quote:
Je moet wat meer assertiever worden..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik had niks tegen hem gezegt maar daar gaat het niet om![]()
stond op de bus te wachten naar huis
Tuurlijk wel, anders had ie wel wat teruggezegd. denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
ik had niks tegen hem gezegt maar daar gaat het niet om![]()
Vandaar, ik vond het al zo vreemd dat je buiten was.quote:stond op de bus te wachten naar huis
Queen? o wacht Musical Awards? Ja, ik kan hier ook Nederlandse tv krijgen, thank God.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
oh gaaf we will rock you, ik wist niet eens dat die kwam, heb me weer slecht geinformeerd
Zelfs ik zou dat niet doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je moet wat meer assertiever worden..
"Hoi ken ik jou niet van Fok!?!"
Dinsdag ook, 8 week update. En woensdag GenderQueerChat.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Well, your loss![]()
![]()
Woensdag weer een filmpje? you know, i'm your NUMBER ONE F-A-N!
Zoals Oprah altijd schreeuwend haar bekende gasten oproept.
I was kidding. Ik heb nog nooit iemand willens en wetens geoutquote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
maar goed, wat voor baat heb je daarbij? Je kent me niet. Dus je hebt er ook geen lol aan. Dat je jongens in jouw vriendenkring out is tot daar aan toe.
Werd tijd opa!quote:om je the fun te sparen zal ik het wel zelf doen.![]()
Ja?quote:
Fitness.. deel cardio, deel krachtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
netjes!Wat doe je fitness? Spinning?
Maar goed dat ik je je blog volg. Je gaf antwoorden op de vragen die ik paar maanden geleden niet durfde te stellen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dinsdag ook, 8 week update. En woensdag GenderQueerChat.
Yeahquote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je je blog volg. Je gaf antwoorden op de vragen die ik paar maanden geleden niet durfde te stellen.![]()
ik hoorde dat al van je borsthaar.Maar ja, Testosterone werkt snel. Zoals ik toen vertelde over die kuur die ik volgde.
Ow je bent niet serieusquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
zonnebril van 240 euro
en een gilet van 50..
Give it time! Strax zie ik je nog met een 5 o clock shadow.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
YeahMaar het stelt nog niks voor hoor, je kunt het niet eens zien, alleen maar voelen. Net als de rest.
Maar nu ga ik douchen en hopen op een brainwave want ik zit hartstikke vast
had net even gezapt. Bedoel je die groep die dat nummer van Jan Smit zongen? dat was redelijk genant.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Desmonkey het volgende:
Musical Awards met valszingende mensen.
so why start now..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[quote]I was kidding. Ik heb nog nooit iemand willens en wetens geout
Die van mij komen krassen op, ik verlies hem of laat hem liggen, die gata in en uit de tas..... 240 eur? No way! Ze zijn altijd max 15 eur of zoquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Desmonkey het volgende:
240 euro voor een zonnebril jah. Dat is gewoon een trip naar de Spaanse costa's.
I was just trying to make you shit your shorts sheetsquote:
kep een paar dure zonnebrillen. Maar ik gebruik ze haast nooit. Zonde... Hetzelfde met horloges. Heb er tig. Maar doe er nooit 1 om. Gebruik mijn telefoon altijd voor de tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je bent niet serieus
60 en 40 euro voor een zwembroek?
240 voor een zonnebril?
Niet iets voor jou?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kep een paar dure zonnebrillen. Maar ik gebruik ze haast nooit. Zonde... Hetzelfde met horloges. Heb er tig. Maar doe er nooit 1 om. Gebruik mijn telefoon altijd voor de tijd.
i know. Maar goed. David zegt dat ook altijd. (roommate, bokser, hetero). En hij en Anthony komen ook van de zomer naar Nederland toe. Da's andere koek, want dan gaan ze mingelen met mijn vrienden hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I was just trying to make you shit your shorts sheets
Hij was volgens mij met een vriend ofzo maar hij had ook was tegen mij kunnen zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders had ie wel wat teruggezegd. denk ik.![]()
nee hoor kom heust wel eens buiten dan voor schoolquote:[..]
Vandaar, ik vond het al zo vreemd dat je buiten was.![]()
Nja daarom ook, zo zonde van je geld...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kep een paar dure zonnebrillen. Maar ik gebruik ze haast nooit. Zonde... Hetzelfde met horloges. Heb er tig. Maar doe er nooit 1 om. Gebruik mijn telefoon altijd voor de tijd.
ik ben niet echt een gadgethoer. unlike mijn roommates. Ik heb een Nokia 6500 slide sliver en ben daar erg te vrede mee. Ik gebruik mijn telefoon alleen om te bellen of te textmessage-en. Had vroeger ook een Blackberry, maar vind dat toetsenbord te klein etc...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Niet iets voor jou?
[Upd] Apple komt met nieuwe iPhone
Miley wanna beesquote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Desmonkey het volgende:
Oei homo-zoenactie tijdens de Musical Awards.
was dat die gast die door zijn vader werd gepushed ten tijde van Idols?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Bij die Musical Awards... die Joel de Tombe haatte ik echt ten tijde van Idols 1...
Who the fuck is Netsphere?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Heeft TV nou gewoon echt Netsphere weggejaagd?
Yupquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat die gast die door zijn vader werd gepushed ten tijde van Idols?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik doe niets anders dan dat de rest van mij verwacht
over dat krasje.. Vroegah in the 80's, ja voor jouw tijd....kon je van die plastice dingen kopen voor over je horloge, om het glas te beschermen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja daarom ook, zo zonde van je geld...
En was Desmonkey ook zegt, je kunt er bijna nog een keer van op vakantie
Ik draag bijna altijd een horloge, en geef dan ook best wat geld uit voor zo'n ding. Maar had laatst een krasje ontdekt en dan is het ook wel ff behoorlijk...
ik had gelijk? die blonde hond?quote:
Nee joh, die heeft gewoon die dameshoed iets te ver over zijn hoofd getrokken en kan zijn pc niet meer vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
Heeft TV nou gewoon echt Netsphere weggejaagd?
misschien herkende hij je niet. Ik bedoel je bent niet echt scheutig met foto's.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
Hij was volgens mij met een vriend ofzo maar hij had ook was tegen mij kunnen zeggen![]()
En het was toen al een pisvlekquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had gelijk? die blonde hond?![]()
Kep em net ff gegoogled. Hij is nu 29 en wat dikker geworden. Hij is slecht opgedroogd.
Goh... vervelend...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon die dameshoed iets te ver over zijn hoofd getrokken en kan zijn pc niet meer vinden
Je hebt een newbie weggejaagd?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon die dameshoed iets te ver over zijn hoofd getrokken en kan zijn pc niet meer vinden
Vond die vader zo pusherig. Vond het wel zielig. Lijkt hier wel met die beauty pagenants. DIe moeders die die 4 jarige kutkinderen pushen.quote:
hahah Corry??!! You crazy bitch. corry vanderbos.quote:
Een goed model. Ik heb daar ook een paar van. Maar ik heb vaak die burmuda model.. Want odols zie je iets te goed in die van die aussies...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef creno het volgende:
Tech heet toch Erik ?
en dit is mijn zwembroek: http://www.aussiebum.eu.com/en/swimwear/635/daydream/
Heb je ook de beschikking over zo'n lichaam?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef creno het volgende:
Tech heet toch Erik ?
en dit is mijn zwembroek: http://www.aussiebum.eu.com/en/swimwear/635/daydream/
Ga jij slapen in je zwembroek ?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een goed model. Ik heb daar ook een paar van. Maar ik heb vaak die burmuda model.. Want odols zie je iets te goed in die van die aussies...
Als ik hem uitprint welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je ook de beschikking over zo'n lichaam?
LOL nee, ik krijg ze te pas en te onpas. da's het nare.quote:
quote:
ja, maar niet al hun broekjes hebben dat. SOmmigen hebben nog een soort cockring erin zodat je zaakje goed naar buiten komt.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Desmonkey het volgende:
Aussiebum staat toch bekend om hun pushupopvul wonderjock broekjes??
Wtf?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar niet al hun broekjes hebben dat. SOmmigen hebben nog een soort cockring erin zodat je zaakje goed naar buiten komt.
Een ODOL heb je toch alleen bij het wakker worden?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL nee, ik krijg ze te pas en te onpas. da's het nare.
Ik hoop dat je bedoeld dat het zaakje opvalt...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar niet al hun broekjes hebben dat. SOmmigen hebben nog een soort cockring erin zodat je zaakje goed naar buiten komt.
ja, heb je wel ooit gezwommen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef wonderer het volgende:
Ik wil later zo'n soort zwembroek:
http://www.aussiebum.com/en/swimwear/1405/amethyst/
Als ik weer durf te zwemmen
ja, maar ik krijg ze ook op andere tijdstippen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een ODOL heb je toch alleen bij het wakker worden?
Ik heb zelfs nog ergens een bikini liggen, van de eerste keer dat Brad naar Nederland kwam. Zijn we samen gaan shoppen. Een keer aangehad. God wat voelde ik me ongemakkelijkquote:
Ontzettend Dikke Ochtend Lullen?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar ik krijg ze ook op andere tijdstippen.
Ja zodat je zaakje er beter eruit gaat zien. Lijkt me nogal onhandig met zwemmen, denk ik.quote:
ja, hoe had je het dan gedacht?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bedoeld dat het zaakje opvalt...
Ik denk ook niet dat het voor zwemmen is, maar voor op het strand/op de kant rondhangenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja zodat je zaakje er beter eruit gaat zien. Lijkt me nogal onhandig met zwemmen, denk ik.
ik weet dat het 'ochtend' is, maar om nou 'ongecontroleerbare erecties' te typen vond ik wat te veel, dus typte ik maar ODOL.. is veel korter...quote:
Gewoon "paal" lijkt me ook voldoende. Desnoods "stijve" om even duidelijk te maken dat je niet met een stuk hout in je zwembroek rondlooptquote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet dat het 'ochtend' is, maar om nou 'ongecontroleerbare erecties' te typen vond ik wat te veel, dus typte ik maar ODOL.. is veel korter...
look what u made me do.... typ ik het alsnog.
paal? stijve? zo expliciet ben ik nooit.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon "paal" lijkt me ook voldoende. Desnoods "stijve" om even duidelijk te maken dat je niet met een stuk hout in je zwembroek rondloopt
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
paal? stijve? zo expliciet ben ik nooit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet dat het 'ochtend' is, maar om nou 'ongecontroleerbare erecties' te typen vond ik wat te veel, dus typte ik maar ODOL.. is veel korter...
look what u made me do.... typ ik het alsnog.
hoe houdt Brad zich eronder? Met al dat ge-T? Supportive?quote:
dat is wel een beetje een vereistequote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je ook de beschikking over zo'n lichaam?
anders lijkt het net een rollade in zo'n strak ding.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is wel een beetje een vereiste
inderdaad dikke mensen in strakke speedo'squote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
anders lijkt het net een rollade in zo'n strak ding.
quote:
schrijf diaree?quote:
jij hebt toch Spaans op school?quote:
das joran-v-d-sloot's voor: hoiquote:
Dus als we jou zien lopen met je rugzakje of je jas voor je playground, dan kunnen we ervan uit gaan dat je een OE hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dan houd ik of een tas of jas ervoor.
nee een spanjaard die engels poogt te pratenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
schrijf diaree?
Felicitaties are in order..zag dat je jarig was geweest...op naar de 25
![]()
Xag in Thailand veel van die dikke gasten met een speedo aan. En ze waren soms zó dik, dat je het niet eens zag.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:29 schreef creno het volgende:
Ik ben gelukkig niet dik, al mag mijn buik strakker, ik ben gewoon slank.
Zijn er uberhaubt mensen die er goed (lees lekker) uitzien in zo'n ding?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat is wel een beetje een vereiste
LOLquote:
die in de reclamequote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn er uberhaubt mensen die er goed (lees lekker) uitzien in zo'n ding?
Ja nee dat is realistisch!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Desmonkey het volgende:
Stikt wel van de nichten als ik de musical awards zo ziet.
Ja, geen problemen nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe houdt Brad zich eronder? Met al dat ge-T? Supportive?
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus als we jou zien lopen met je rugzakje of je jas voor je playground, dan kunnen we ervan uit gaan dat je een OE hebt?
nu durf ik er zeker geen foto van te posten.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn er uberhaubt mensen die er goed (lees lekker) uitzien in zo'n ding?
Nou, in sommige gaytenten hier, als ze er half naakt erbij rondlopen... Heel netjes!quote:
Sorryquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
nu durf ik er zeker geen foto van te posten.
Trek er niets van aan. Doe maar.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef creno het volgende:
[..]
nu durf ik er zeker geen foto van te posten.
Topquote:
wil jij geen hele topics meer volspammen met je tvp'squote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, maak het topic even vol voor 23:00... dan kan ik er nog een tvp in hangen...
LOLquote:Op maandag 7 juni 2010 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom krijg ik reclame mails van flashjacks?
Daar heb je toch een speciale knopje voor? voor de TVP..quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, maak het topic even vol voor 23:00... dan kan ik er nog een tvp in hangen...
je moet die dingen toch gewoon om/afspoelen onder de kraanquote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
ff gegoolged..Je hebt ook verschillende binnenkanten.![]()
Er stond ook bij number 1 toy for the gays...maar ik denk dat dit ook wel gretig aftrek vind bij de heteromannen..Kan alleen niet vinden of ie vaatwasser bestendig is..
yea I really don't buy into you having to google what a fleshjack is!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOL![]()
ff gegoolged..Je hebt ook verschillende binnenkanten.![]()
Er stond ook bij number 1 toy for the gays...maar ik denk dat dit ook wel gretig aftrek vind bij de heteromannen..Kan alleen niet vinden of ie vaatwasser bestendig is..
Ik heb ook de "boxer-versie" die heb ik op deze foto aan, de strakke hipster hangt achter me te drogen.quote:
Ik begrijp niet hoe Kim Lian nu een musical ster is.. ik bedoel toen ik nog daar zat, was ze een presentatrice van Puzzeltijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou dat waren ze weer dan, eigenlijk vond ik alleen We will rock you verassend wat optredens betrefd, Kim Lian viel tegen als Elle Woods en John van Eerd bevestigde mijn angstige voorgevoelens als Zaza, overigens vond ik de zanger van Soldaat van Oranje ook wel goed zingen
Neequote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daar heb je toch een speciale knopje voor? voor de TVP..
maar goed, nog 50 to go... vertel eens wat... heb je een fleshjack?
Nee nee, ik weet wel wat dat is, maar ging het toch googlen. En toen zag ik dat ze nog meer verschillende binnenkanten hebben. Hello! tuurlijk weet ik wat dat is, maar keb er geen 1.. maar lijkt wel well eens grappig om het te doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yea I really don't buy into you having to google what a fleshjack is!
Toen zong ze ook al volgens mij.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
Ik begrijp niet hoe Kim Lian nu een musical ster is.. ik bedoel toen ik nog daar zat, was ze een presentatrice van Puzzeltijd.
Heb het idee dat in Nederland vooral een wereldje is van wiens hielen je likt en of je gedate hebt ooit met carlo boshardquote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
als Frank Lammers zonder een regie-opleiding de musical award voor beste regie kan winnen durf ik te dromen van de dag dat ik daar ook ooit nog eens zal staan
Netjes!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:46 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb ook de "boxer-versie" die heb ik op deze foto aan, de strakke hipster hangt achter me te drogen.
[ afbeelding ]
lijkt mij dus helemaal niksquote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nee, ik weet wel wat dat is, maar ging het toch googlen. En toen zag ik dat ze nog meer verschillende binnenkanten hebben. Hello! tuurlijk weet ik wat dat is, maar keb er geen 1.. maar lijkt wel well eens grappig om het te doen.
denk dat je dan beter met albert het bed in kunt duikenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Heb het idee dat in Nederland vooral een wereldje is van wiens hielen je likt en of je gedate hebt ooit met carlo boshard
Is dat Frank Lammers van het Scampino Ballet vroeger?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
als Frank Lammers zonder een regie-opleiding de musical award voor beste regie kan winnen durf ik te dromen van de dag dat ik daar ook ooit nog eens zal staan
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nee, ik weet wel wat dat is, maar ging het toch googlen. En toen zag ik dat ze nog meer verschillende binnenkanten hebben. Hello! tuurlijk weet ik wat dat is, maar keb er geen 1.. maar lijkt wel well eens grappig om het te doen.
Musicalwereldje is wel beetje het uitzendbureau voor auditieprogramma's rejects, ex-soapies en belspelmeisjes geworden jah.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe Kim Lian nu een musical ster is.. ik bedoel toen ik nog daar zat, was ze een presentatrice van Puzzeltijd.
Das toch overal?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Heb het idee dat in Nederland vooral een wereldje is van wiens hielen je likt en of je gedate hebt ooit met carlo boshard
the one and onlyquote:Op maandag 7 juni 2010 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Netjes!Dus jij bent de broer van KP? Zie ik je eindelijk.
![]()
Zie ik daar een tattoo? Wat is dat?
Zal je vriend leuk vinden. LOLs of een soort circlejerk, maar dan net niet. hahahahaquote:
hahah!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das toch overal?Hoe denk je dat Nick Carter in de Backstreet boys kwam... hello...
jaja...sounds kinda tempting though :-)quote:Op maandag 7 juni 2010 22:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zal je vriend leuk vinden. LOLs of een soort circlejerk, maar dan net niet. hahahaha![]()
i must lay off the hay.
Gewoon kopen en in je rugzakje doen, ben je zo van je OE af.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o come on....ben je helemaal niet benieuwd hoe zo iets werkt?quote:
Dat is bij Frank niet het geval, dat weet ik, ik regisseer nu het groepje wat hij vroeger in Mierlo regisseerde, gisteren was het Frank lammers dag in Mierlo, dan geeft ie weer workshops en zo, hij is een hele gewone ventquote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Keihard lachen net.!! . Zitten ze hier...wat is er, wat is er? Ik vertellen...Anthony meteen..leuk! doen! hahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaja...sounds kinda tempting though :-)
I'll convince him if your in;-)
hahaha grapjas!!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef creno het volgende:
[..]
Gewoon kopen en in je rugzakje doen, ben je zo van je OE af.
binnenkort dus de grote [homo]Trekmeet?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Keihard lachen net.!! . Zitten ze hier...wat is er, wat is er? Ik vertellen...Anthony meteen..leuk! doen! hahaha![]()
ik had vroeger toch een andere beroepskeuze moeten doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahah!
*vanwege zn muzikale talent toch?! *
Mijn packer is ook van fleshjack, zelfde materiaalquote:Op maandag 7 juni 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je zo'n grote kledingkast dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:58 schreef Deceit het volgende:
awww ik ben mijn bjorn borg zwembroek/boxerzwembroek aan het zoeken maar kan hem niet vinden!!! wil m aan jullie laten zien!! hijs zo cool.. dan moeten jullie het maar met mijn vakantiefoto's doen over 2 maandjes dan maar..
ja, er zit eentje in GTST.... toen ik dat zag, dacht ik echt van: WTF??quote:Op maandag 7 juni 2010 22:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Musicalwereldje is wel beetje het uitzendbureau voor auditieprogramma's rejects, ex-soapies en belspelmeisjes geworden jah..
ow hahah mijn excuses...ik dacht frank sandersquote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is bij Frank niet het geval, dat weet ik, ik regisseer nu het groepje wat hij vroeger in Mierlo regisseerde, gisteren was het Frank lammers dag in Mierlo, dan geeft ie weer workshops en zo, hij is een hele gewone vent
groot aantal van de spelers die nu ook in mijn groepje zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |