quote:Op maandag 7 juni 2010 18:33 schreef wonderer het volgende:
De fools die niet weten hoe lekker het is met een man?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Tomasso het volgende:
Mike, wat is er met jou gebeurd? Wat heb je gedaan in je leven enzo?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Stroekie het volgende:
goed idee wonderer carré is straks bij mike om de hoek
Laat dat nou maar aan mij over...quote:Op maandag 7 juni 2010 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
1. wie ben jij eigenlijk?
2. Hoe bedoel je wat ik heb gedaan? I lived so many lives, kan er boeken over schrijven.
je bedoelt waar is het fout gegaan ?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef Tomasso het volgende:
Mike, wat is er met jou gebeurd? Wat heb je gedaan in je leven enzo?
Er draait niks in Carre als ik daar ben. petticoat tot 10 oktober, maar dan ben ik er nog niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Stroekie het volgende:
goed idee wonderer carré is straks bij mike om de hoek
quote:
o god ja, Ik kwam dat weleens eerder op Fok! tegen. Of je bent voor Fok! óf voor geenstijl. Ik begrijp die hetzte niet echt.quote:
euh...fout?!quote:
Ja, serieus. In iedere post moet wel iets over seks voorkomen of een of andere ranzige foto (een varkenskop voor iemand lul ofzo), en meer van zulke dingen. Dat lijkt mij niet helemaal gezond.quote:
nu nog out loud and proudquote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, Ik kwam dat weleens eerder op Fok! tegen. Of je bent voor Fok! óf voor geenstijl. Ik begrijp die hetzte niet echt.
Ja, ben ook fan van Geenstijl.and i'm proud of it..
They're still hiring at Wendy's..quote:Op maandag 7 juni 2010 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
denk ik een dag thuis te werken, moet ik toch weer naar the office.Ik wil een normale baan en een BF die koffie maakt
Wat heb je gedaan, wildplassen tegen de gevel van Ang3l?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Deceit het volgende:
eindhoven heeft me vandaag 400 euro gekost
Ja, maar Ang3l levert wel goede diensten.quote:
Nee, ik post ook vaak serieuze dingen, maar daar wordt er niet op ingegaan of overheen gelezen. . (lilteratuur, dood van mijn neefje etc...) Lijkt wel of het hier alleen maar over sex gaat en van die markt ben ik ook thuis. So don't bullshit the bullshitter.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, serieus. In iedere post moet wel iets over seks voorkomen of een of andere ranzige foto (een varkenskop voor iemand lul ofzo), en meer van zulke dingen. Dat lijkt mij niet helemaal gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |