Wie van de fokkers wil daar trouwens heen dit jaar?quote:
Kan niemand mee krijgen en moeilijk met vervoer enz. Ziet er naar uit dat ik er opnieuw niet bij ben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wie van de fokkers wil daar trouwens heen dit jaar?
Waarschijnlijk gaan wij ook weer![]()
Dit keer neem ik trouwens wel een jas mee, man wat was dat koud om half 5 's ochtends
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dit keer neem ik trouwens wel een jas mee, man wat was dat koud om half 5 's ochtends
Ik wil heel graag maar vorig jaar kreeg ik niemand mee en ik vind het eigenlijk net te ver om er alleen heen te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog beter als defqon.... :p Het is er echt heel vetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Kan niemand mee krijgen en moeilijk met vervoer enz. Ziet er naar uit dat ik er opnieuw niet bij ben.
Lijkt me toch een zeer mooi feest waar ik een keer geweest moet zijn!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zany via z'n twitter. Ben benieuwd wat voor track deze held nu weer uitpoeptquote:I start producing a brand new rmx again! :-) what's it gonna be?
Sowieso. Enige feestje dat ik echt niet wil missenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als je dat wel werdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Sethje het volgende:
..was de laatste bang dat ik wat verzadigd was geworden wat betreft feestjes
Wederom aanwezig, camping is al (geestelijk) voorbereid op onze komst.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef eQuaL het volgende:
Het is wel iets wat we met heel de vriendengroep doen dus het is eigenlijk gewoon "uitgaan" voor mij/onsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zou me ook niets verbazen als je dat wel werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut mee eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Een betere afsluiter had je niet kunnen kiezen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:Past er wel in, zo na Trespassing klinkt ie helemaal topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef T-Force het volgende:
Q-Base aanwezig!![]()
En de voorbereidingen voor het mixje zijn helemaal klaar. Weet precies hoe ik het ga doen, volgorde, tempo enz. Nu alleen nog opnemen, maar dat ga ik morgen doen en dan ligt hij dus morgen als de TT van DefQon er is in jullie pm-boxIk heb ook nog een kleine verassing voor de liefhebbers in de mix (de niet-liefhebbers die hebben pech
)
Dit moet wel goed worden wat een tracklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ JSU, sorry maar ik kon We Are The Bass 2006 alleen kopen op hardstyle.com en die site vind ik kut dus heb ik daarvoor in de plaats Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozact Mix) gepakt, hoop niet dat je dit heel erg vind
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |