Ha dat zou ook nog kunnen, nee hij was op een promotie=tour denk ik, en was hier op uitnodiging van de Fuck-drugscampagne van hier....2 vliegen in een klap...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kwam hij doen Anniekwam hij Lisa ff feliciteren met de komst van de kleine
ja had je ook op het journaal gehoord, ach gut Benno L had ook een klotejeugd en zelf misbruikt als kind, zijn moeder vroeg overleden en meer van dat soort bla bla bla, echt dan gaan me haren recht overend staan als ik weer zoiets hoor, of dat een excuus is om aan kinderen te zitten friemelen, een klotejeugd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik doe even met je mee![]()
straks pakt ie weer zo'n kind
je moet je foto uitprinten en boven je bed hangenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar kun je die libido rijmers eigenlijk krijgen?
De lente wil maar niet uit m'n lichaam
Daar krijg ik geen erectie meer van, van dat gefluister, dat stadium ben ik voorbij. Een beetje duidelijker aanpak is hier wel gewenstquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om me over te geven aan Fleur, Fleur fluister jouw waarheden maar zachtjes in m'n oor
heb je hem een handje geschudquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha dat zou ook nog kunnen, nee hij was op een promotie=tour denk ik, en was hier op uitnodiging van de Fuck-drugscampagne van hier....2 vliegen in een klap...
Nee, zo'n Grieks drama in je nabijheid, dat zet zoden aan de dijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet je foto uitprinten en boven je bed hangen![]()
nah... nee is lullug
maar ze zijn het wel waardquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, zo'n Grieks drama in je nabijheid, dat zet zoden aan de dijk![]()
D'r moet bij die gasten altijd geld bij
goffer de goffer, je zet me op het verkeerde been Teun, denk heb toch echt middelen getypt dus ik weer terug lezen, probeer zo min mogelijk fouten te makenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar kun je die libido rijmers eigenlijk krijgen?
De lente wil maar niet uit m'n lichaam
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen erectie meer van, van dat gefluister, dat stadium ben ik voorbij. Een beetje duidelijker aanpak is hier wel gewenst
Vooruit dan maar, omdat jij 't bentquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ze zijn het wel waard![]()
![]()
![]()
dat dan weer wel
Das onmogenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, je zet me op het verkeerde been Teun, denk heb toch echt middelen getypt dus ik weer terug lezen, probeer zo min mogelijk fouten te makenen ga jij mijn woorden verdraaien
en een tennisbal in zijn waffelquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepje
Ik heb nog liever dat ze mijn waarheden in praktijk brengt. Maar dat zal vast wel teveel gevraagd zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepje
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.quote:
Ik weet het ook niet, maar het was iets als BDSMquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een tennisbal in zijn waffel![]()
![]()
nou wilde ik googelen voor een ploatje maar ik weet niet meer hoe die shit heet
Een gag bedoel je? Ik weet zeker dat jij in staat bent om die eruit te lullenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een tennisbal in zijn waffel![]()
![]()
nou wilde ik googelen voor een ploatje maar ik weet niet meer hoe die shit heet
so is dat Heksie,quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een gag bedoel je? Ik weet zeker dat jij in staat bent om die eruit te lullen
Je doet het goed hoor heks. Je bent een veelkleurig mensenkind, ook in tuinhuisjesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.
jij gebruikt dezequote:
Vetquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Zo snel word ik toch niet boos gekkiesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gebruikt dezesmiley toch ook wel eens op te pesten ?
effe uitleggen voordat het weer hommelus is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |