Op de knopjes van Fleurquote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is pas echt stemmen, drukken op die knopjes
Potlood hier nog he ? Tja A'Dam Ik ga weer naar school en ga kleuren. TIETEN !!!!!!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is pas echt stemmen, drukken op die knopjes
Oh mèn, dat zou wat zijn, half A'dam drukken op die knopjes. Een soort van TNO Tieten test "Hoe lang blijft het veren"quote:
Pleur Fleur in een scheur.quote:
Beetje dominant is hetzelfde als een beetje geil. Je hebt er nét niks anquote:Op maandag 7 juni 2010 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou zonde zijn, Fleur is best lekker, mooi, intelligent, een beetje dominant....... Helgaaaa
LOLquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje dominant is hetzelfde als een beetje geil. Je hebt er nét niks an
Ach wat maakt t ook eigenlijk uit ?Stem lekker op wie je wilt, veranderen doet er toch niet veel. Oja Balkenende was hier van de week nog....op de dijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei, ik had net gepost dat ik Rutte een gladde jongen vondmaar als jij op hem wilt stemmen gewoon doen hoor, ik ben voor SP maar of die het gaan redde, denk het niet.
vond agnes kant toch ook wel wat hebben.
Liever en beetje Fleur, als een hoop Femkequote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beetje dominant is hetzelfde als een beetje geil. Je hebt er nét niks an
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Liever en beetje Fleur, als een hoop Femke
Geile stemmers, daar zitten we op te wachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Liever en beetje Fleur, als een hoop Femke
De Sjonniesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Geile stemmers, daar zitten we op te wachten
Denk je dat je alles heb gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |