Dan doe je niks!! Is wat voor mijquote:
Ze is daar al wat langer mee bezig, Krista is een groot voorstander van uitleveringsverdragenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil ze de redder van Joran in onze geschiedenisboeken worden dan.
Anniequote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
hoi, allemaal, tis dt keer moeilijk kiezen met dat stemmen....pfff .
Ik bedoel dat ik dus niks hoef te doen als plee schoonmaakster , verdomme moet ik alles uitleggenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die wc's altijd vreselijk smerig zijn Muis!
Wat voor machine gebruiken ze daarvoor bij jullie dan en waarom istie zo ingewikkeldquote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
hoi, allemaal, tis dt keer moeilijk kiezen met dat stemmen....pfff .
Ja ik stem meestal CDA en nu twijfel ik tussen CDA en VVD , als ik niet gedwongen wordt om op Wilders te stemmen door t gepeupel hier hahahahah....nee geintje maar ik vind Mark rquote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prik gewoon blind een naam op je stemformuliermaar wat vind je er moeilijk aan Anne, waren de andere keren dan zo gemakelijk??/
jaquote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dus niks hoef te doen als plee schoonmaakster , verdomme moet ik alles uitleggen
mwah ik pm je wel evenquote:
oei, ik had net gepost dat ik Rutte een gladde jongen vondquote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik stem meestal CDA en nu twijfel ik tussen CDA en VVD , als ik niet gedwongen wordt om op Wilders te stemmen door t gepeupel hier hahahahah....nee geintje maar ik vind Mark r
Rutte wel goed overkomen...
Die had geen tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei, ik had net gepost dat ik Rutte een gladde jongen vondmaar als jij op hem wilt stemmen gewoon doen hoor, ik ben voor SP maar of die het gaan redde, denk het niet.
vond agnes kant toch ook wel wat hebben.
quote:
ga lekker een roseetje drinken drama queenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut antwoord Die kus dingen bewaar je maar
quote:
Neuh, maar ze moet wel een goede inborst hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dat alles is
dus jij stemt gewoon op de vrouw met de dikste tieten
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga lekker een roseetje drinken drama queen
Ja, ja... je realiseerde je zeker dat Ineke van Gent waarschijnlijk de dikste heeft?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, maar ze moet wel een goede inborst hebben
Die is wél beschaafdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Emile Roemer heerlijke jetsers
Op mijn stempas staan de cup maten erbijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ja... je realiseerde je zeker dat Ineke van Gent waarschijnlijk de dikste heeft?
Ook het gevoeligheidsgehalte van de linker en rechtertepel?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn stempas staan de cup maten erbij
Kijk, dat is emancipatie waar iedereen wat aan heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn stempas staan de cup maten erbij
Ja links of rechtsquote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook het gevoeligheidsgehalte van de linker en rechtertepel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |