Ik ook. Normaal gesproken doe ik niet aan voorkeurstemmen maar zit nu te twijfelen tussen Krista van Velzen en mijn vriend Hans van Leeuwen. Krista omdat het een actief en bevlogen activiste is en de confrontatie met het gezag niet uit de weg gaat nationaal en internationaal en Hans omdat het mijn vriend is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SP
Regel 2: Hans Klok en z'n windmachine is de tweedequote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 1: Hans Kazan mag het land niet meer in. God, wat heb ik een hekel aan die man.
Geen gezeik, iedereen rijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
daar ga ik op stemmen met een rood potloodje natuurlijk
Dus een mix van PVV en VVD.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
m'n verstand zegt dat ik er alles aan moet doen om de PvdA van regeren af te houden, en dat is dus toch stemmen op de VVD
Krista van Velzenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Normaal gesproken doe ik niet aan voorkeurstemmen maar zit nu te twijfelen tussen Krista van Velzen en mijn vriend Hans van Leeuwen. Krista omdat het een actief en bevlogen activiste is en de confrontatie met het gezag niet uit de weg gaat nationaal en internationaal en Hans omdat het mijn vriend is.
Maar kan er dus nog twee nachtjes over slapen.
Doet me eraan denken, de telefooncel is terug in het straatbeeld he!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 4: sigaretten automaten overal op straat zodat ik nooit meer zonder kom te zitten en elke kroeg al dicht is.
4a: vanaf nu krijg je bij elk pakje sigaretten een aansteker cadeau met daarop een afbeelding van Gert die deze smiley nadoet:
In die tijd kon je ook verkiezingsposters kopen van de Tegenpartij. Een vriendje van mij had zo'n poster voor het raam gehangen en werd door z'n vader, een fanatieke VVD-er, in elkaar geslagen. Daar thuis mochten ze ook niet naar Koot en Bie kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
![]()
daar ga ik op stemmen met een rood potloodje natuurlijk
Oké, Krista valt af.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Krista van Velzenze wil een uitleveringsverdrag met Peru .......
wil ze de redder van Joran in onze geschiedenisboeken worden dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Krista van Velzenze wil een uitleveringsverdrag met Peru .......
Regel 6: Mensen die niet naar Koot en Bie kijken mogen alleen nog maar schoonmaakwerk op toiletten langs de Fransche snelweg doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die tijd kon je ook verkiezingsposters kopen van de Tegenpartij. Een vriendje van mij had zo'n poster voor het raam gehangen en werd door z'n vader, een fanatieke VVD-er, in elkaar geslagen. Daar thuis mochten ze ook niet naar Koot en Bie kijken.
Dat overweeg ik serieusquote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus een mix van PVV en VVD.
Kwa letter / cijfercombi kom ik dan uit op D66
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Regel 6: Mensen die niet naar Koot en Bie kijken mogen alleen nog maar schoonmaakwerk op toiletten langs de Fransche snelweg doen.
oh ik weet nog wel, mijn ouwe heer vond van kooten en de bie ook niks maar stemmen op de VVD deed die man ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In die tijd kon je ook verkiezingsposters kopen van de Tegenpartij. Een vriendje van mij had zo'n poster voor het raam gehangen en werd door z'n vader, een fanatieke VVD-er, in elkaar geslagen. Daar thuis mochten ze ook niet naar Koot en Bie kijken.
Dan hoef ik niet meer te werkenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Regel 5: Chagrijnige mensen die hun ongenoegen op humoristische wijze weten te uitten krijgen een vergoeding die vrolijke mensen moeten betalen.
Ken je knopjesquote:
prik gewoon blind een naam op je stemformulierquote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Anniebab het volgende:
hoi, allemaal, tis dt keer moeilijk kiezen met dat stemmen....pfff .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |