Vooruit dan maar, omdat jij 't bentquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ze zijn het wel waard![]()
![]()
![]()
dat dan weer wel
Das onmogenlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, je zet me op het verkeerde been Teun, denk heb toch echt middelen getypt dus ik weer terug lezen, probeer zo min mogelijk fouten te makenen ga jij mijn woorden verdraaien
en een tennisbal in zijn waffelquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepje
Ik heb nog liever dat ze mijn waarheden in praktijk brengt. Maar dat zal vast wel teveel gevraagd zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wilt eerst vastgebonden worden en dat ze die waarheden dan kracht bij zet met zo'n rijzweepje
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.quote:
Ik weet het ook niet, maar het was iets als BDSMquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een tennisbal in zijn waffel![]()
![]()
nou wilde ik googelen voor een ploatje maar ik weet niet meer hoe die shit heet
Een gag bedoel je? Ik weet zeker dat jij in staat bent om die eruit te lullenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
en een tennisbal in zijn waffel![]()
![]()
nou wilde ik googelen voor een ploatje maar ik weet niet meer hoe die shit heet
so is dat Heksie,quote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een gag bedoel je? Ik weet zeker dat jij in staat bent om die eruit te lullen
Je doet het goed hoor heks. Je bent een veelkleurig mensenkind, ook in tuinhuisjesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze post was toch in foutloos nederlands, ach kan mij het ook schelen, anders gaan jullie maar raaien van wat ik bedoel.
jij gebruikt dezequote:
Vetquote:Op maandag 7 juni 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Zo snel word ik toch niet boos gekkiesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
jij gebruikt dezesmiley toch ook wel eens op te pesten ?
effe uitleggen voordat het weer hommelus is
oe... daar heb ik effe op gegoogeld maar daar ga ik hier maar geen ploatje van postenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar het was iets als BDSM
Nah, niet met die Fleur hoor, die produceert niet zoveelquote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
Teveel ge slijm hier
en toen ook niet gezwaaidquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik heb m niet eens gezien....jammer ik vind t een aardige man.
![]()
Ik heb m wel eens in zijn auto met chauffeur gezien op de A2 reed ik naast hem, en toen mijn buuv, die naast me zat, he verrek is dat Balkenende nou? ik kijken en ja hoor .Grappig...
Nee das een medicijnquote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
Een joint is geen echte drugs, toch
Wel!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
volgens mij is drank slechter dan een jointje eigenlijk .. toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
Hangt van de hoeveelheden af. Maar Joran, die lijkt mij pas echt slechtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is drank slechter dan een jointje eigenlijk .. toch?
Niet volgens Balkenende, die staat met een biertje in z'n hand in dat T-shirt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is drank slechter dan een jointje eigenlijk .. toch?
kolere ik keek nog effe verder kom ik me daar een smerig plaatje tegenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... daar heb ik effe op gegoogeld maar daar ga ik hier maar geen ploatje van posten![]()
DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Of de demissionair minister van financiënquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, Televaag overbelast? Zou het die zelfmoordpoging van Joran zijn?
Ik heb niks te hebben, als het me niet bevalt tief ik gewoon opquote:
Preuts teefjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
kolere ik keek nog effe verder kom ik me daar een smerig plaatje tegen![]()
ben gelijk impotent
jij bent ook liefquote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je doet het goed hoor heks. Je bent een veelkleurig mensenkind, ook in tuinhuisjes
jah... klojo ...quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet volgens Balkenende, die staat met een biertje in z'n hand in dat T-shirt.
Echt waarquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, Televaag overbelast? Zou het die zelfmoordpoging van Joran zijn?
Tis meer om de volgende generaties hier te leren dat t enige veilige witte poeder, t waspoeder is waar ze hun kleertjes mee wassen...en dat t niet normaal is dat er meer lijnen gesnoven worden dan dat er waslijnen hangen....quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Fuck Drugs
Het lijkt mij in ieder geval wel zonnigquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij bent ook liefben met tuinhuisje klaar en vandaag begonnen bij een andere vriendin, echt die wijffen van tegenwoordig kunnen nog geen eens een kwast vasthouden ( FANN wel hoor) maar de rest echt, moet nog zeggen hoe ze haar huiskamer gezelliger kan maken,
nou 1 hele muur lekker wit, de ander mooi geel en randje zacht oranje, mooie gele randen om kasten en deuren en de deuren zelf mooi zacht oranje. kleuren had ze zelf uitgekozen, en als zij het mooi vind vind ik alles best.
recalcitrantjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks te hebben, als het me niet bevalt tief ik gewoon op
Als je dat poeder gaat snuiven op 36 graden ga je geheid bellen blazenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Tis meer om de volgende generaties hier te leren dat t enige veilige witte poeder, t waspoeder is waar ze hun kleertjes mee wassen...en dat t niet normaal is dat er meer lijnen gesnoven worden dan dat er waslijnen hangen....
Als er geen poep en pies aan te pas komt kan ik het wel hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
kolere ik keek nog effe verder kom ik me daar een smerig plaatje tegen![]()
ben gelijk impotent
Dat hebben jullie wijven toch iedere maandquote:Op maandag 7 juni 2010 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee heeft niks met preuts te maken was gewoon smerig![]()
met bloed enzo
Ordinair gewoonquote:Op maandag 7 juni 2010 20:41 schreef Disana het volgende:
Soms is het hier best plat.
ik weet zeker dat je hem vies vindtquote:Op maandag 7 juni 2010 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Als er geen poep en pies aan te pas komt kan ik het wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |