Een 10 nog wel zo zo dat is niet mis! En dat is met name relevant in een debat dat in het Nederlands gevoerd werd? Die logica gaat mij inderdaad mijn boerenpet te boven.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik had bij Duits een tien voor argumentatieleer. Dat is toch wat je wilt horen, ruziezoekertje? Ik heb echt je luiertje niet aan hoor, ga maar ergens anders zoeken![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, maar ik had bij Duits een tien voor argumentatieleer. Dat is toch wat je wilt horen, ruziezoekertje? Ik heb echt je luiertje niet aan hoor, ga maar ergens anders zoeken![]()
dat klinkt erg lekker....en dan danish blue bij de tomaatjes?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Rib eye met roerbakgroenten en een tomaten salade
Je snapte mijn opmerking niet. Ik bedoelde precies het tegenovergestelde van wat jij schijnt te denken. Maar je zoekt het maar uit met je vooroordelen en je querulantie. Ik ga lekker koffie zetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een 10 nog wel zo zo dat is niet mis! En dat is met name relevant in een debat dat in het Nederlands gevoerd werd? Die logica gaat mij inderdaad mijn boerenpet te boven.
bewaar je stem maar voor de volgende keer, mag jij 2 keer stemmen, ik ga een partijtje oprichtenquote:
Nee, ik blief geen kaas wat er vies uitziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat klinkt erg lekker....en dan danish blue bij de tomaatjes?
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik blief geen kaas wat er vies uitziet.Lust ook geen roquefort.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bewaar je stem maar voor de volgende keer, mag jij 2 keer stemmen, ik ga een partijtje oplichten
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SPquote:
Ik ga denk ook die partij stemmenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SP
hahaa vooral dat oplichten he inplaats van oprichtenquote:
M'n gevoel zegt Fleurquote:
Ik heb dan ook niets eens de mavo gedaan! (en het is trouwens querulantisme en iemand is een querulant).quote:Op maandag 7 juni 2010 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je snapte mijn opmerking niet. Ik bedoelde precies het tegenovergestelde van wat jij schijnt te denken. Maar je zoekt het maar uit met je vooroordelen en je querulantie. Ik ga lekker koffie zetten.
Als ik daar aan denk kom ik bij Wilders uitquote:Op maandag 7 juni 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon aan ouwe mensen, onderwijs en zorg denken, sociaal zijn, dan kom je vanzelf uit bij de SP
En wat zegt je verstand?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt Fleur![]()
[ afbeelding ]
Ma ja of dat nou verstandig is ........
Ik stem normaliter VVD, maar ook daar heb ik op het moment dikke twijfels bij
Vinnik ook goed hoor, doe maar watquote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik daar aan denk kom ik bij Wilders uit
Ja, idd belachelijk dat hij er niet bij mocht zijn, alsof de SP zo geweldig lekker gaat in de peilingenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik mis Pechtold nu al, redelijk bizar dat hij buitengesloten is.
m'n verstand zegt dat ik er alles aan moet doen om de PvdA van regeren af te houden, en dat is dus toch stemmen op de VVDquote:
Eerst ff de sensatie omtrent Joran volgen op 4 en dan naar DWDDquote:Op maandag 7 juni 2010 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd belachelijk dat hij er niet bij mocht zijn, alsof de SP zo geweldig lekker gaat in de peilingen![]()
Maar.... Alexander zit zo wel in DWDD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |