Duplex en aluminiumquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gelul over maatregelen, alsof die niet al lang genomen zijn en zo niet, waarom zijn ze dan de afgelopen 20 jaar niet genomen![]()
Serieus, 't is een soort van "lagerhuis" voor mavo-klantjes.
Even zakelijk, is hier iemand die kan lassen?
We kunnen ook een deal maken Coos. Ik lever je 2 kuub steigerplankenafval, jij mij een kachel. Maak je twee kacheltjes, heb je er zelf ook wat aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb zelf geen gear. Maar zal aan het eind van de week eens rondkijken.
Maar, maar, maar..... Ik heb al jaren een aardewerk tuinkachel die houdt goed de warmte vast (laagje zand onderin) en zijn bovendien stukken goedkoper. De eerste ging 12 jaar mee en ben nu aan de 2e voor het 3e jaar. Samen nog steeds niet meer gekost dat ongeveer 70 euro.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo eentje als hier: http://tuin-terras.marktp(...)inhaard-te-koop.html
Die pipo reageert alleen nergens op
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niks nieuws gezegd, er is zoveel politiek op tv geweest dat 't een beetje verzadigd raakt. Tijd om te gaan stemmen.
Ik denk dat ik er inmiddels wel uit ben wie mijn stem zal krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niks nieuws gezegd, er is zoveel politiek op tv geweest dat 't een beetje verzadigd raakt. Tijd om te gaan stemmen.
Ok, maar ik heb deze zien branden en de hitte brult eruit. Bovendien vind ik hem erg grappigquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar, maar, maar..... Ik heb al jaren een aardewerk tuinkachel die houdt goed de warmte vast (laagje zand onderin) en zijn bovendien stukken goedkoper. De eerste ging 12 jaar mee en ben nu aan de 2e voor het 3e jaar. Samen nog steeds niet meer gekost dat ongeveer 70 euro.
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??quote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik lever je 2 kuub steigerplankenafval
Nog even langer al dat gelul en ik doe zelfs dat niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??
+1quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog even langer al dat gelul en ik doe zelfs dat niet meer.
Nee joh, er zit in Naarden een fabriekje dat meubels maakt van steigerplanken. Het afval mag je daar ophalen voor nop.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??
Voor het geval hij nog een keer lief naar je moet kijken: vanavond mag hij nog even lobbyen bij de christelijke versie van P&W.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er inmiddels wel uit ben wie mijn stem zal krijgen.
Exact dat. Uiteindelijk gaat straks iedereen de rekening betalen. Twee tientjes meer of twee tientje minder, daar zal het bij het vormen van een coalitie om gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:08 schreef Jian het volgende:
Inhoudelijk stelt het natuurlijk weinig voor, elkaar vliegen afvangen, stemming maken etc., hartstikke vermakelijk hoor dat wel
Dit getuigt van een niveau waar ik mij niet eens aan wil wagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet ie het niet over mavo-niveau hebben.
Pomp jezelf niet zo op, je snapt het niet eensquote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit getuigt van een niveau waar ik mij niet eens aan wil wagen.
Ah, knevel en. . . Ik weet alleen niet of de tv vanavond beschikbaar is voor mijquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor het geval hij nog een keer lief naar je moet kijken: vanavond mag hij nog even lobbyen bij de christelijke versie van P&W.
Hoe kan ik mezelf oppompen als je ego al de hele ruimte vult?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Pomp jezelf niet zo op, je snapt het niet eens
Hee, ga lekker een potje met je mama sparrenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe kan ik mezelf oppompen als je ego al de hele ruimte vult?
Nee, dat durf ik niet, want zij kan wel beargumenteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ga lekker een potje met je mama sparren![]()
Oh, maar ik had bij Duits een tien voor argumentatieleer. Dat is toch wat je wilt horen, ruziezoekertje? Ik heb echt je luiertje niet aan hoor, ga maar ergens anders zoekenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet, want zij kan wel beargumenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |