Hier in Amsterdam willen we hem ook niet. Toen bekend werd wat de favoriete kroeg van JP was tijdens zijn studie, is die tent failliet gegaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Het kan me dus echt geen donder meer schelen wat Balkenende zegt. Die man is passé, over en uit, ik wil hem niet meer zien.
Het kan mij niet schelen wat ze allemaal zeggen. Het zijn immers allemaal oneliners, geblaat, geneuzel en steeds meer van hetzelfde.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
Het kan me dus echt geen donder meer schelen wat Balkenende zegt. Die man is passé, over en uit, ik wil hem niet meer zien.
Meen je nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam willen we hem ook niet. Toen bekend werd wat de favoriete kroeg van JP was tijdens zijn studie, is die tent failliet gegaan.
Doe maar gewoon een duel dat schiet beter op!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat ze allemaal zeggen. Het zijn immers allemaal oneliners, geblaat, geneuzel en steeds meer van hetzelfde.![]()
Doe mij maar een goed debat
Ook goed, alles is beter dan zo'n wanvertoning op TVquote:Op maandag 7 juni 2010 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een duel dat schiet beter op!Letterlijk en figuurlijk!
quote:
Net zo´n Marokkaan die zich bij voorbaat al gediscrimineerd voeltquote:
Ik word wel doodmoe van dat theedrink clichéquote:Op maandag 7 juni 2010 18:49 schreef Disana het volgende:
Wilders jankerd.
Je begrijpt het niet, Disana. We moeten alle Moslims vermoorden, ze zijn allemaal levensgevaarlijk! Dus, doe je plicht en vermoord je buurman want hij zou Wilders ook vermoorden als hij kon.quote:
Jij inmiddels ookquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cohen is ook een soort van langspeelplaat hoor, net als al die anderen
Die we de laatste week al tig keer op radio en tv gehoord hebben.quote:
Allemaal dus. Want ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net zo´n Marokkaan die zich bij voorbaat al gediscrimineerd voelt
Oww. Weet je wat jij moet doen... Jij moet mee gaan posten in al die Israël-topics in NWS. Je zou een goeie zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, Disana. We moeten alle Moslims vermoorden, ze zijn allemaal levensgevaarlijk! Dus, doe je plicht en vermoord je buurman want hij zou Wilders ook vermoorden als hij kon.
Waarom eigenlijk??quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik mis Pechtold nu al, redelijk bizar dat hij buitengesloten is.
Hij heeft z'n lippie opgetrokken tegen de Volkskrant, dus tegen de PvdA, dus tegen de Publieke Omroepquote:
Tja, dat krijg je met bezuinigen op de bijstand.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu gaan alle Marokkanen de criminaliteit in?
Dan kijk je toch niet? Ik met mijn atheneum vind het wél de moeite waard.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Serieus, 't is een soort van "lagerhuis" voor mavo-klantjes.
Autogeen of electrisch??quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Even zakelijk, is hier iemand die kan lassen?
Dat is een optiequote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Ik met mijn atheneum vind het wél de moeite waard.
Nee, het schijnt al een jarenlange trend te zijn dat alle Marokkanen de criminaliteit ingaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met bezuinigen op de bijstand.
Ik wil graag zo'n kachel van een butagasfles, zie jij kans er eentje in elkaar te flansen voor minder dan 100 euro?quote:
Zo eentje als hier: http://tuin-terras.marktp(...)inhaard-te-koop.htmlquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil graag zo'n kachel van een butagasfles, zie jij kans er eentje in elkaar te flansen voor minder dan 100 euro?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gelul over maatregelen, alsof die niet al lang genomen zijn en zo niet, waarom zijn ze dan de afgelopen 20 jaar niet genomen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Ik met mijn atheneum vind het wél de moeite waard.
Heb zelf geen gear. Maar zal aan het eind van de week eens rondkijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil graag zo'n kachel van een butagasfles, zie jij kans er eentje in elkaar te flansen voor minder dan 100 euro?
Duplex en aluminiumquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gelul over maatregelen, alsof die niet al lang genomen zijn en zo niet, waarom zijn ze dan de afgelopen 20 jaar niet genomen![]()
We kunnen ook een deal maken Coos. Ik lever je 2 kuub steigerplankenafval, jij mij een kachel. Maak je twee kacheltjes, heb je er zelf ook wat aanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb zelf geen gear. Maar zal aan het eind van de week eens rondkijken.
Maar, maar, maar..... Ik heb al jaren een aardewerk tuinkachel die houdt goed de warmte vast (laagje zand onderin) en zijn bovendien stukken goedkoper. De eerste ging 12 jaar mee en ben nu aan de 2e voor het 3e jaar. Samen nog steeds niet meer gekost dat ongeveer 70 euro.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zo eentje als hier: http://tuin-terras.marktp(...)inhaard-te-koop.html
Die pipo reageert alleen nergens op
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niks nieuws gezegd, er is zoveel politiek op tv geweest dat 't een beetje verzadigd raakt. Tijd om te gaan stemmen.
Ik denk dat ik er inmiddels wel uit ben wie mijn stem zal krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is nog niks nieuws gezegd, er is zoveel politiek op tv geweest dat 't een beetje verzadigd raakt. Tijd om te gaan stemmen.
Ok, maar ik heb deze zien branden en de hitte brult eruit. Bovendien vind ik hem erg grappigquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar, maar, maar..... Ik heb al jaren een aardewerk tuinkachel die houdt goed de warmte vast (laagje zand onderin) en zijn bovendien stukken goedkoper. De eerste ging 12 jaar mee en ben nu aan de 2e voor het 3e jaar. Samen nog steeds niet meer gekost dat ongeveer 70 euro.
Komt de grofvuil ophaaldienst niet langs bij je??quote:Op maandag 7 juni 2010 19:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik lever je 2 kuub steigerplankenafval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |