quote:
quote:
Ml!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
2x 1e gesprek dus nee maar al wel 2 x een 2e gesprek op zak
Dat slotje ook
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaarquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaar
Whehe! Dat doe ik nou nooit (meerquote:
afgelopen topics zijn gelukkig afgelopen hequote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
lees ik dat nu goed in de afgelopen topics?? ruzie, roddel en achterklap in de gezellige chatcommunity
heb ik al genoeg IRL eigenlijk
Dat zou ik echt niet volhouden tot die tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik eet altijd pas rond 19.00 vandaar
Dan zit ik nog in de treinquote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet volhouden tot die tijd.Om en nabij zes uur is voor mij uitstekend.
Dat houdt het spannend. Van dat gezapige zachte gedoe word je alleen maar weeïg.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
lees ik dat nu goed in de afgelopen topics?? ruzie, roddel en achterklap in de gezellige chatcommunity
heb ik al genoeg IRL eigenlijk
Vers vlees zeker dat je mij niet eens opmerktquote:
In het andere topic verwisselde Pheno het woord neuken met koken, dat bedoelde ik ook.quote:
Dat weet ik!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het andere topic verwisselde Pheno het woord neuken met koken, dat bedoelde ik ook.![]()
Ik zag je! En toen ik wilde reageren was het topic dicht (door mijquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vers vlees zeker dat je mij niet eens opmerkt
Ok ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik!
Maar ik hou het netjes
Nee, maar soms haal ik een bagel voor onderwegquote:
Juist!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
afgelopen topics zijn gelukkig afgelopen he
quote:
Hahahaha ik kijk nooit zo gauw terug, ik blijf hangen waar ik het gezellig vindquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |