BEFEHL IST BEFEHL!!! En zo is het!!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
hij heeft toch gelijk, jij moet tot 17u dus als er om 16.59u iemand belt dan neem je op.
onterechte klacht dus.
Fijne Collega... ik had meer iets van: "ajoh, ga lekker naar huis, ik pak deze wel... Fijne avond, tot morgen!"quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
hij heeft toch gelijk, jij moet tot 17u dus als er om 16.59u iemand belt dan neem je op.
onterechte klacht dus.
Ik moet idd tot 17.00, maar iedereen bij ons weet dat een klant ongeveer 30-45 minuten in beslag neemt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
Ik had meer iets van: "ajoh, loop niet te zeiken, ik moet eerst nog even FOK!ken"quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fijne Collega... ik had meer iets van: "ajoh, ga lekker naar huis, ik pak deze wel... Fijne avond, tot morgen!"
Ik mag jou wel Broes, je lijkt me een aardige kerel.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Fijne Collega... ik had meer iets van: "ajoh, ga lekker naar huis, ik pak deze wel... Fijne avond, tot morgen!"
En terecht.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Noin het volgende:
Elke 2 weken gaan ze samen BBQen en zuipen, daar kun je met geen enkel goed argument tussen komen.
Wat zal jij een kutleven hebbenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
Nou, je weet iig wat je aan je collega hebt...quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had meer iets van: "ajoh, loop niet te zeiken, ik moet eerst nog even FOK!ken"
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef zovty het volgende:
Opnemen, net doen of de de ander niet verstaat, ophangen, weggaan.
Dat kun je toch zelf wel bedenken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik mag jou wel Broes, je lijkt me een aardige kerel.
je moest eens wetenquote:
Aan de hoogste boom....quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
beste reactie +99 kudosquote:Op maandag 7 juni 2010 17:36 schreef zovty het volgende:
Opnemen, net doen of de de ander niet verstaat, ophangen, weggaan.
Dat kun je toch zelf wel bedenken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
onterechte klacht dus.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:20 schreef Noin het volgende:
Een aantal collegas van me werken in de avond, horen om 16.30 te beginnen zodat de mensen die overdag hebben gewerkt om 17.00h naar huis kunnen.
Die schrijf ik op idd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |