Gezocht: Per 1 juli een huurder voor in de woning waar ik ongeveer per 20 juni eruit ga.
Het is een particuliere woning, je hebt alles voor jezelf, je eigen douche, wc, woon en slaapkamer.
Deze woning staat in Maarssen, 30 km van Amsterdam. Bushalte voor de deur, die naar Amdam gaat.
En, je bent binnen 10 minuten in Utrecht. Je zit op 1 hoog, met 1 trap, meer niet.
Woonkamer ongeveer 21 m4, slaapkamer ongeveer 8m4.
De Huur is 462,50 en alles inclusief. Dus gas, water, elect, alles zit er bij in. Je bent dus klaar
voor 462,50. per maand.
Eisen volgende huurder:
- een vrouw
- liefst NIET rokend
- rustige huurder, dus geen student die 3 a 4 keer per week uitgaat
- verplichte overname van laminaat wat er nu ligt, dit was ook de afspraak met de vorige huurder
- je betaalt borg aan de huisbaas, die woont naast je, want als je dat doet, is de woning dan van jou.
(450 euro borg) Die je uiteraard terug krijgt, wanneer je eruit gaat.
Je hebt niks te maken en totaal geen last van je huisbaas, iedereen gaat zijn eigen gang,
het is groeten en doei, zeg maar. Je betaalt uiteraard aan het eind van de maand, huur voor de volgende maand.
Dus de persoon die interesse heeft, kan per 1 juli erin, en dan betaal je direct de huur aan de huisbaas.
verdere vragen, pm je maar. En, aub, alleen reacties van de mensen die echt interesse hebben, daar reageer ik op!!
Waarom ik er zelf uitga, ik heb eindelijk na 8 jaar een woning via de woningnet, dus je snapt wel,
ik ben pleitos om het zo maar even te noemen!!!