abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82446656
Gezocht: Per 1 juli een huurder voor in de woning waar ik ongeveer per 20 juni eruit ga.

Het is een particuliere woning, je hebt alles voor jezelf, je eigen douche, wc, woon en slaapkamer.
Deze woning staat in Maarssen, 30 km van Amsterdam. Bushalte voor de deur, die naar Amdam gaat.
En, je bent binnen 10 minuten in Utrecht. Je zit op 1 hoog, met 1 trap, meer niet.

Woonkamer ongeveer 21 m4, slaapkamer ongeveer 8m4.

De Huur is 462,50 en alles inclusief. Dus gas, water, elect, alles zit er bij in. Je bent dus klaar
voor 462,50. per maand.

Eisen volgende huurder:
- een vrouw
- liefst NIET rokend
- rustige huurder, dus geen student die 3 a 4 keer per week uitgaat
- verplichte overname van laminaat wat er nu ligt, dit was ook de afspraak met de vorige huurder
- je betaalt borg aan de huisbaas, die woont naast je, want als je dat doet, is de woning dan van jou.
(450 euro borg) Die je uiteraard terug krijgt, wanneer je eruit gaat.

Je hebt niks te maken en totaal geen last van je huisbaas, iedereen gaat zijn eigen gang,
het is groeten en doei, zeg maar. Je betaalt uiteraard aan het eind van de maand, huur voor de volgende maand.

Dus de persoon die interesse heeft, kan per 1 juli erin, en dan betaal je direct de huur aan de huisbaas.

verdere vragen, pm je maar. En, aub, alleen reacties van de mensen die echt interesse hebben, daar reageer ik op!!

Waarom ik er zelf uitga, ik heb eindelijk na 8 jaar een woning via de woningnet, dus je snapt wel,
ik ben pleitos om het zo maar even te noemen!!!
  maandag 7 juni 2010 @ 16:14:03 #2
272871 StarCastic
Only a Sith deals in absolutes
pi_82447580
Waarom alleen een vrouw?
"If our brains were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't."
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
pi_82451085
Waarom zoek jij een nieuwe huurster? Moet de huisbaas dat gewoon zelf doen?
Iets zegt me dat het met het overnemen van het laminaat te maken heeft......
pi_82454174
Verplicht laminaat overnemen? Beetje raar.
  maandag 7 juni 2010 @ 18:57:50 #5
249756 Symphonic
Look o Look
pi_82456089
Offtopic verwijderd, maar ik wil ook wel heel graag weten waarom jij een nieuwe huurder zoekt en niet je huisbaas.
De rest van de eisen heeft geen fluit met discriminatie te maken. De verhuurder bepaalt wie hij erin wil hebben.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_82456288
kleine woning voor die prijs.
Kan je daar ook huurtoeslag voor krijgen enzo? of valt dit onder partucliere huur?
Interessant he ?
  maandag 7 juni 2010 @ 19:14:46 #7
249756 Symphonic
Look o Look
pi_82457345
Overigens, de vrage die ik heb laten staan mogen best beantwoord worden
Juin uit Eigen Tuin!
pi_82457540
de huisbaas heeft me dat gevraagd..
pi_82459781
Je bent er ook van op de hoogte dat een nieuwe huurder zoeken in principe niet jouw probleem is? voor 't geval dat de verhuurder je wil doen geloven dat dat wel zo is

[ Bericht 1% gewijzigd door Nemephis op 07-06-2010 23:29:41 ]
pi_82466447
hmmm het werd me wel zo gezegd idd...
pi_82466684
quote:
Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Nemephis het volgende:
Je bent er ook van op de hoogte dat een nieuwe huurder zoeken in principe niet jouw probleem is? voor 't geval dat de verhuurder je wil doen geloven dat dat wel zo is
In principe? Het is totaal niet het probleem van TS. Je hebt een huurcontract, waar in staat dat je X aantal maanden vantevoren zegt dat je eruit gaat zodat de huisbaas een nieuwe huurder kan zoeken.

@ topic: Heb je een zogeheten ''eigen deur'' waardoor je huursubsidie kan vragen?
pi_82466735
Heb je misschien foto's en wat meer info over de wijk?
pi_82466773
Heb wel interesse. Mag je er ook met zijn 2 en wonen (ééntje ingeschreven bij gemeente?)
pi_82468597
Foto's, wijkinfo (veiligheid, winkels)? Heeft je huurbaas nog meer (iets grotere) woningen in de omgeving Utrecht? Moet je ergens ingeschreven staan?
Tap tap tap
pi_82489274
veiligheid is prima, niks mis mee..winkelcentrum is binnen 5 minuten te bereiken.
nee, dit is het enige huis wat hij te huur heeft...je moet niks, ik sta/stond wel ingeschreven bij de gemeente..

Wat perruche betreft, qua ruimte van de woonkamer kan je er wel met 2 man wonen, maar vergis
de ruimte van de slaapkamer niet..2 pers bed kan er staan, maar je hebt weinig ruimte om kleding etc
kwijt te kunnen...aangezien de meeste mensen meteen luxe en groot willen, is dit het dus niet,
in de slaapkamer gedeelte...maar het kan wel, en ook bv 1 persoon ingeschreven staan..
ik bedoel, alsof er hier nooit iemand geslapen heeft...dus ik bedoel maar...
pi_82499107
En heb je meer info m.b.t. huursibsidie (is dat mogelijk?) en misschien foto's?
pi_82499753
Deel je de badkamer en keuken met de huiseigenaar of zitten die er ook nog los tussen in ergens.
pi_82500707
quote:
Op maandag 7 juni 2010 21:23 schreef brunette82 het volgende:
hmmm het werd me wel zo gezegd idd...
Heb je er ook voor getekend?
Als je een huurcontract hebt zou ik die eens opzoeken. Als het daar niet in staat of je hebt geen contract dan hoef je je niet verplicht te voelen dit te doen.
Succes iig en veel plezier in je nieuwe woning!
pi_82500954
Nee, je hebt alles voor jezelf...Je deelt niks met een ander....ik zeg toch, je woont naast de huisbaas, net als dat je in een flat naast elkaar woont...je kan huur toeslag vragen, als je t niet betalen kan..

Nee, heb er idd niet voor getekend, en het is niet mijn probleem.

Vannelle, bedankt, dan is het meteen een slotje hierop!
pi_82501046
De huurbaas wilt met dwangmiddelen (het appartement) eens lekker van bil gaan denk ik. Daarom een vrouw (Gebeurt heel vaak in de particuliere sector met mannelijke huisbazen).

(Dit is een serieuze reactie; ik vind dan ook dat je hier niet aan mee moet doen. Jij bent niet verantwoordelijk voor een nieuwe huurder. Maar ik snap het wel dat ie het aan jou vraagt; je bent zeker vrij jong en hebt af en toe vrouwelijk bezoek over de vloer? Ik zou hier echt niet aan meewerken )
pi_82501423
De verhuurder mag inderdaad zelf een nieuwe huurder zoeken, slotje op verzoek dus.