quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef FBreijer het volgende:[..]
Ik begrijp je standpunt. Ik ben alleen niet zo vergevingsgezind tegenover mensen die andere (onschuldige) mensen van het leven beroven.

Zoals de moordenaar van de jonge mevrouw Bulle. Hij loopt over 20 jaar weer vrolijk rond; maar van dat meisje is misschien wel 75 jaar afgepakt.
Van mij mogen ze eigenlijk gewoon afgeschoten worden. Maar met medische experimenten kunnen er ook nog echt resultaten worden geboekt die brave mensen kunnen helpen.
Ze hoeven ook niet vergeven te worden. Integendeel. Maar afschieten lijkt mij al een meer humane wijze dan medische experimenten op uitvoeren.
quote:
Ik ga zelf werken met proefdieren en ik zal geen moment twijfelen om honderden beesten plat te spuiten om maar 1 goed mens te redden; net zoals ik er ook geen problemen mee zou hebben om een paar moordenaars plat te spuiten om 1 goed mens te redden.
Beide heeft niet mijn voorkeur, maar als ik moest kiezen, dan maar de spuit in de criminelen ipv de onschuldige dieren
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.