Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Kloodtzakquote:
Defqon1 jonge !quote:
Ga je een keer naar Arnhem ofzo ?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag nieuwe BH's kopen, maar er zijn geen mooie in mijn maat te vinden
Ik heb heel het land al gehadquote:
Hij is zo lief, zo schattig, en nogmaals, zo fucking liefquote:
Ohjah, maar dat ben ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is zo lief, zo schattig, en nogmaals, zo fucking lief
Ik zei nog zo: blijf van die helium af!quote:
Ja, geen relatie ofzo, als dat is wat je bedoeldquote:
Geen helium. Slagroompatronenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: blijf van die helium af!
dat bedoelde ik idd, maar vrienden is altijd goedquote:Op maandag 7 juni 2010 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, geen relatie ofzo, als dat is wat je bedoeld![]()
Wil hem eerst beter leren kennen. Al brengt deze verliefdheid me wel in de verleiding. Maar nee. Wil hem echt eerst beter leren kennen. Ken m nog maar anderhalve week
Henrikequote:
quote:
quote:
Hunkmoller schijnt nu grotere maten te hebben kreeg ik laatst mailtje van.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb heel het land al gehadBetaalbaar zijn ze niet te vinden en ik weiger Marlies Dekkers te dragen, want die vind ik niet mooi.
Booooh
wtf is er nu weer?quote:
Wat is het probleem nou weer? Ik moest alleen lachen om jouw grap namelijkquote:
dat ziet er niet uiit als lach....quote:Op maandag 7 juni 2010 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is het probleem nou weer? Ik moest alleen lachen om jouw grap namelijk
Snap alleen niet waarom en waarom ik een zak hooi benquote:Op maandag 7 juni 2010 18:15 schreef Robinhoo het volgende:
Hahahha bas alweer op zijn pikkie getrapt!
Goh jij kan ook nuchter posten, en zelfs zonder het woord bier/zuipn/geakk edquote:Op maandag 7 juni 2010 18:15 schreef Robinhoo het volgende:
Hahahha bas alweer op zijn pikkie getrapt!
En daarom word je boosquote:Op maandag 7 juni 2010 18:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat ziet er niet uiit als lach....--->
![]()
![]()
Nee ik ben niet nuchter, maar volgens mij heb ik je gisteren nog paar keer belachelijk gemaakt zonder dat ik die woorden gebruikte.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goh jij kan ook nuchter posten, en zelfs zonder het woord bier/zuipn/geakk ed
O!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:18 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik ben niet nuchter, maar volgens mij heb ik je gisteren nog paar keer belachelijk gemaakt zonder dat ik die woorden gebruikte.
IK OOK ONMEUNIGE ZAK HOOI, WTF IS ER MAN WTF WTFquote:
Neuh hoor, ben best goed te pas, en morgen ws nog beterquote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Met verkeerde been uit bed gestapt Bas?
Hier is echt maar 1 ding mogelijk;quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh hoor, ben best goed te pas, en morgen ws nog beter
Lichtelijk geirriteerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja kom op hey, je reageerde gewoon boos.
en waarom alleen die maar hier mogelijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is echt maar 1 ding mogelijk;___________
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lichtelijk geirriteerd.
Mja als jij erom moest lachen ist goed jah....
Omdat je eerst boos wordt, en tien seconden later heel goed te passe bentquote:Op maandag 7 juni 2010 18:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en waarom alleen die maar hier mogelijk?
Snap het dan, je moest gaan zitten janken, zak hooi dat je d'r bentquote:Op maandag 7 juni 2010 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bas werd boos omdat ik moest lachen om z'n grap.
ik ben heul niet boos geweest, hoe kom je erbijquote:Op maandag 7 juni 2010 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat je eerst boos wordt, en tien seconden later heel goed te passe bent
Ahhquote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snap het dan, je moest gaan zitten janken, zak hooi dat je d'r bent
:Squote:Op maandag 7 juni 2010 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Snap het dan, je moest gaan zitten janken, zak hooi dat je d'r bent
Lees nog eens terug.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik ben heul niet boos geweest, hoe kom je erbij
Aha. Denk niet dat ik de enige ben die je boos inschattequote:Op maandag 7 juni 2010 18:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet nodig, ik weet waarom en wanneer ik iets post
Selmaquote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja en daar gaan we weer
Goedenavond allemaal
Wat scheld jij veel johquote:Op maandag 7 juni 2010 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Godverdomme, ver-aids-de tyfus Saxion, mailen ze een planning wanneer wie moet verdedigen, is het alleen van Deventer, en niet van Enschede. Terwijl ze dat godverdomme wel in het mailtje zetten, fijn is dat. Dus heb ik zet maar teruggemaild wanneer ze godverdomme van plan waren mij in te plannen, zakkewassers daar.
Mijn excuses voor de scheldwoorden.![]()
je hebt het over 't saxion, dan mag hetquote:Op maandag 7 juni 2010 18:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Godverdomme, ver-aids-de tyfus Saxion, mailen ze een planning wanneer wie moet verdedigen, is het alleen van Deventer, en niet van Enschede. Terwijl ze dat godverdomme wel in het mailtje zetten, fijn is dat. Dus heb ik zet maar teruggemaild wanneer ze godverdomme van plan waren mij in te plannen, zakkewassers daar.
Mijn excuses voor de scheldwoorden.![]()
heuj niks mis met saxion hequote:Op maandag 7 juni 2010 18:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt het over 't saxion, dan mag het
nou, het zijn wel een stelletje prutsersquote:
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, het zijn wel een stelletje prutsers
quote:
hee schatjequote:
Daar ook zo warm? of heet?quote:
Henrike is toch altijd heetquote:
Ja, klopt. Een of twee paar en daarna moet je wachten tot er besteld is. Dat hebben ze al jaren... Maar misschien is het nu anders...quote:Op maandag 7 juni 2010 18:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hunkmoller schijnt nu grotere maten te hebben kreeg ik laatst mailtje van.
Bekende van me haalt ze uit USA maarjaom daar nu even naar toe te gaan .....
en dan moet jij het natuurlijk bevestigenquote:
Heb jij een Henrike obsessie ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan moet jij het natuurlijk bevestigen
Hou je rustigquote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij een Henrike obsessie ofzo?
Serious dude is way to serious.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet aanvallend ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou je rustigWoutert heeft een vrouwenobsessie.
Niet eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef F2tB het volgende:
Om Sans vraag op de eerste pagina te beantwoorden:
[ afbeelding ]
Dat is de TT
Rage guy !
Ja, ik dacht al dat het daarmee te maken had...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:20 schreef F2tB het volgende:
Om Sans vraag op de eerste pagina te beantwoorden:
[ afbeelding ]
Dat is de TT
Rage guy !
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen laat gewoon ffuuuuu-scheten, leuk om te horen maar vernietigend voor het reukorgaan.
Tukkers of Fightclub?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
De gemoederen zijn gespannen hier ofnietWanneer is de eerste TOF-knok-meet?
Ik durf niet meer, Markooo slaat me helemaal de tering inquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, Markooo slaat me helemaal de tering in
Oke, wie tegen wie?quote:
kan ik niks aan doen dat die vraag aan Henrike werd gesteld.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als zij beginnen welquote:
Nee thanks!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
@Astrid: deze gezien: Advies over kleurlenzen gezocht ?
Ooh ! Wist ik niet, ik kreeg tijdje terug iig een mail dat dat nu met grote maten was ..quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Een of twee paar en daarna moet je wachten tot er besteld is. Dat hebben ze al jaren... Maar misschien is het nu anders...
Hoe is het met As, btw?
Goed hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 20:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ooh ! Wist ik niet, ik kreeg tijdje terug iig een mail dat dat nu met grote maten was ..
Goedgoed en met San?
Pogingen zijn voor mietjesquote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef Assiej het volgende:
Hoorde net van SlamFM! in de auto dat het schijnt dat Joran een zelfmoordpoging heeft gedaan.....
Hehe, ik vind het daadwerkelijk doen nog lafferquote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pogingen zijn voor mietjesResultaat willen we zien
![]()
Oh, hoi trouwens
Mooizo!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed hoor
Hee, wat weet jij van O.P.I nagellak?
Nou, meer waar je het goedkoop vandaan kan halen, ik kan er niks over vinden. Vind 13,95 veel te veel voor zo'n potjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mooizo!
Ask and u'll find out
OPI is goed! China Glaze ook!
Pff dat verschilt, ligt eraan als je het uit USA haalt...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, meer waar je het goedkoop vandaan kan halen, ik kan er niks over vinden. Vind 13,95 veel te veel voor zo'n potje
I know, maar ik kom niet wekelijks in the US of Aquote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Pff dat verschilt, ligt eraan als je het uit USA haalt...
Maar als je ze uit USA haalt kopen de meesten meerderen omdat het dan voordeliger is...
Vette shitquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Redbaron het volgende:
weer een paar originele dvd's rijkerDefiance, Inglorious Bastards en Taking of pelham 123
'De postbode' welquote:Op maandag 7 juni 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know, maar ik kom niet wekelijks in the US of A
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pogingen zijn voor mietjesResultaat willen we zien
![]()
Oh, hoi trouwens
wat is d'r komend weekend dan?quote:
Weekend natuurlijk. Vrij, weet je welquote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is d'r komend weekend dan?
WK/bbq/vrouwen/bier/snellemotorenquote:
goede comboquote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
WK/bbq/vrouwen/bier/snellemotoren
Klinkt als TT assenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
w-t-f.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Mdrop het volgende:
Hoi, twee uur bij de politie zitten omdat ze denken dat je aanhanger (tandem) te zwaar is maar er geen weegding in de buurt is.
Anti-klacht: Niets te zwaar ,, alles weer perfect voor elkaar.
Ps: Zou je hier mee kunnen doen ivm schadevergoeding ofzo?
Nope.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Mdrop het volgende:
Hoi, twee uur bij de politie zitten omdat ze denken dat je aanhanger (tandem) te zwaar is maar er geen weegding in de buurt is.
Juist , 'toeval' ook dat deze agent er bij was met per direct sluiten van onze 'keet' (Fuck de gemeente, we zijn er nogquote:Op maandag 7 juni 2010 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn broer moest eens zijn lading zand afdekken met een net.
Opzich moet alles afgedekt zijn en voor verschuiven is het enigzins ook wel logisch maar als het waait, waait het er alsnog doorheen.
Gewoon zeuren om te zeuren.
klojo'squote:Op maandag 7 juni 2010 23:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist , 'toeval' ook dat deze agent er bij was met per direct sluiten van onze 'keet' (Fuck de gemeente, we zijn er nog) en het stoppen (4.30 uur) van ons iets te grote examenfeest
.
een oom van mij woont ook in Albergen en daar hebben we voor heel wat jaren terug geouwehoer gehad met crossen in 't weiland en een bospaadje.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja krijg je er gratis bij als je in de gem. Tubbergen woont.
Hier kan niets zonder vergunning, zwembad bij de keet waar je zondag smiddags met 20 man in ligt, verboden ivm openbaar drankgebruik, en het was gewoon op een erfquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een oom van mij woont ook in Albergen en daar hebben we voor heel wat jaren terug geouwehoer gehad met crossen in 't weiland en een bospaadje.
openbaar drankgebruik op een erf?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier kan niets zonder vergunning, zwembad bij de keet waar je zondag smiddags met 20 man in ligt, verboden ivm openbaar drankgebruik, en het was gewoon op een erf.
Tubbergen.
quote:
Jup, lui sporen echt niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
openbaar drankgebruik op een erf?
wat een kadavers
Oké dacht alquote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Politie.. nsb'ers.
Bedoel jou niet malle![]()
Slaap lekker dropje
Als het jou geld heeft gekost kan je volgens mij een schadeloosstelling krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Mdrop het volgende:
tijd = geldquote:Op maandag 7 juni 2010 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het jou geld heeft gekost kan je volgens mij een schadeloosstelling krijgen.
joah, voor mij niet. ik heb altijd wel tijdquote:
Nou, ik heb lang niet altijd tijd, maar een uurtje fokken kost me niksquote:Op maandag 7 juni 2010 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, voor mij niet. ik heb altijd wel tijd
met de politie mee kost ¤40/uur ofniet?quote:Op maandag 7 juni 2010 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik heb lang niet altijd tijd, maar een uurtje fokken kost me niks
Minimaal.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met de politie mee kost ¤40/uur ofniet?
quote:
Niet meisje, maar jongentje?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Meisje is een mannetjeIk zag "haar" vanochtend zitten, en het rozige neusdop-kleurtje dat jonge beestjes hebben heeft plaatsgemaakt voor blauw/paars
TIjd om een mannetjesnaam te verzinnen dus!
En nu ben je te vroeg?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:46 schreef Fems het volgende:
Wat stom! Ik was er om kwart over 8 heilig van overtuigd dat het kwart over 9 was!
Niet te vroeg, want ik mag zelf bepalen hoelaat ik kom. Maar het is gewoon dom! maar nu kan ikw at langer studeren!quote:
Nope, had gister speedsoccerwedstrijd.. Wel 2 donders lekkere wijven gezien, echt DAMN !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Hebben we gisteren nog lekker geneukt, Tukkertjes?
Ahh, beterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Niet te vroeg, want ik mag zelf bepalen hoelaat ik kom. Maar het is gewoon dom! maar nu kan ikw at langer studeren!
quote:
quote:
quote:
Speedsoccer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:02 schreef F2tB het volgende:
[..]
Nope, had gister speedsoccerwedstrijd.. Wel 2 donders lekkere wijven gezien, echt DAMN !
Nope, is echt supervet om te doen !quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Speedsoccer?
Is dat een kansenproject van FC Twente voor ADHD'ers?
Nee, georganiseerd door tactusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Speedsoccer?
Is dat een kansenproject van FC Twente voor ADHD'ers?
En dan nu pas hier ?quote:
Ja, ik besloot dat als ik wakker moest zijn, iedereen dat moet zijn. Dus ik ben gaan eten, lang douchen en daarna redelijk luidruchtig m'n kleren uitgezocht en nog wat documenten geprintquote:
Wat zullen ze gek op je zijn thuisquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik besloot dat als ik wakker moest zijn, iedereen dat moet zijn. Dus ik ben gaan eten, lang douchen en daarna redelijk luidruchtig m'n kleren uitgezocht en nog wat documenten geprint
Jow Davidquote:
Ja, ik las wat verkeerd en hij wees me eropquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef F2tB het volgende:
David, wtf lult die vent in m'n topic over quote iets?ik snap/zie het niet ?
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zullen ze gek op je zijn thuis
Joa, lam in de bott'n, gistern weer zitten zuipn na speedsoccer..quote:
joah, voort maar eens naar schoolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:51 schreef F2tB het volgende:
[..]
Joa, lam in de bott'n, gistern weer zitten zuipn na speedsoccer..
Jij dan ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef F2tB het volgende:
Ik weet niet waarom, maar heb echt geen zin vandaag
Gistern hek best veel gedaanquote:
Grote poster aant maken voor op het seminar van het bedrijf !quote:
Coolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef F2tB het volgende:
[..]
Grote poster aant maken voor op het seminar van het bedrijf !
quote:
dus je wilt met jouw banaan in haar perzik ????quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag de mevrouw van de fruitkraam een keer kankerhard in haar kleine kontje willen raggen.
Kei-hard met de winterpeen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus je wilt met jouw banaan in haar perzik ????![]()
Je zin klopt grammaticaal niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil graag de mevrouw van de fruitkraam een keer kankerhard in haar kleine kontje willen raggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |