Alsof stuntelaar minuten gaat maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jij hebt liever Stuntelaar dan van Nistelrooy? Die gozer heeft nog geen bal geraakt.
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alsof stuntelaar minuten gaat maken.
Nee.quote:
ja dat snapte ik ook wel dat die met opzet er stondquote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En die Z op het eind valt je niet op?
Dat denk je maar!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef ukga het volgende:
[..]
ja dat snapte ik ook wel dat die met opzet er stond
En "hallo" en "Nederlands" zonder hoofdletter valt jou niet op?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En die Z op het eind valt je niet op?
Hij rijdt daarentegen wel een stuk voorzichtigerquote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Van NistelrooyFantastische speler maar kon nooit tippen aan het niveau Kluivert in Oranje
Verschil tussen Kluivert en Van Nistelrooij is dat Kluivert zijn hoogtepunt in het begin van zijn carriëre had en van Nistelrooij heeft er keihard voor gewerkt en is op latere leeftijd goed geworden. En je ziet dat Van Nistelrooij veel meer credits heeft dan Kluivert ondanks zijn prestatie in Oranje. Kluivert had de beste van de wereld kunnen worden als hij de mentaliteit van Van Nistelrooij had.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Van NistelrooyFantastische speler maar kon nooit tippen aan het niveau Kluivert in Oranje
Hey!!! Ik was niet aan het verbeteren hier!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
En "hallo" en "Nederlands" zonder hoofdletter valt jou niet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch gaat 'ie spelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee.Zelfs Kuyt heeft nog vaker in de punt gestaan dan Huntelaar afgelopen jaar in het Nederlands Elftal. Mocht van Persie geblesseerd uitvallen dan zet hij gewoon Kuyt in de spits en dan Vdv,Sneijder,Robben erachter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |