Klopt het kan inderdaad geen kwaad om dit in een breder internationaal perspectief te bekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef heiden6 het volgende:
Je zou 'extreem' best kunnen zien als ver weg van de norm, maar die norm is natuurlijk ook maar gebaseerd op de massa, en bovendien, is het ook best arbitrair om daarbij alleen naar Nederland te kijken.
Jij weet niet eens hoe je het woord spelt, maar je kunt wel beoordelen of partijen er al dan niet aan voldoen?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:56 schreef du_ke het volgende:
rechtstaat
Sterk argument op basis van een spelfout.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe je het woord spelt, maar je kunt wel beoordelen of partijen er al dan niet aan voldoen?
Dat hij de crisis in de VVD heeft overleefd heeft denk ik meer te maken met het beschermende handje van ome Gerrit. Desalniettemin zie ik Rutte best als premier. Niet omdat hij zo'n groot staatsman is (wel groot, geen staatsman), maar omdat hij zich niet bang laat maken. Ik acht Rutte als één van de weinigen in staat om er daadwerkelijk in vier jaar een hervormingsagenda doorheen te krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is mij een raadsel waarom je denkt dat Rutte geen leiderschapskwaliteiten heeft, hij heeft de VVD door een moeilijke periode geholpen en heeft laten zien dat hij koersvast kan zijn.
Daar heeft hij als kunsthistoricus natuurlijk ook veel kaas van gegeten.quote:
Pechtold als MinFin? Ik denk niet dat ze heel blij worden op het Korte Voorhout daar van. Had Pechtold trouwens niet aangegeven dat hij sowieso in de kamer blijft?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:24 schreef Lurf het volgende:
En dan mag Pechtold op de centjes passen!
Okee, Wouter Koolmees dan. Die zit al op Financiën.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Pechtold als MinFin? Ik denk niet dat ze heel blij worden op het Korte Voorhout daar van. Had Pechtold trouwens niet aangegeven dat hij sowieso in de kamer blijft?
Volgens mij klopt dat. Hij wil de fractie aansturen. Bovendien was hij in zijn vorige periode als minister niet bijzonder succesvol.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Pechtold als MinFin? Ik denk niet dat ze heel blij worden op het Korte Voorhout daar van. Had Pechtold trouwens niet aangegeven dat hij sowieso in de kamer blijft?
Is het trouwens geen traditie dat de tweede partij Financiën krijgt?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Lurf het volgende:
[..]
Okee, Wouter Koolmees dan. Die zit al op Financiën.
Met Mark Rutte als MP sneuvelen gegarandeerd heel wat tradities...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is het trouwens geen traditie dat de tweede partij Financiën krijgt?
Goed punt. Bij de vorige linkse hadden we direct een economische crisis van internationale proporties.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Zolang er maar geen links op Financiën komt
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goed punt. Bij de vorige linkse hadden we direct een economische crisis van internationale proporties.
Gezien zijn CV lijkt hij mij zeker geschikt, maar de vraag is natuurlijk of hij ook goed is in 'Nee' zeggen tegen zijn collega's. Volgens Zalm is dat heel belangrijk voor een goede MinFin. Hij heeft in ieder geval wel een goede achtergrond.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Lurf het volgende:
[..]
Okee, Wouter Koolmees dan. Die zit al op Financiën.
Hehe. Daar doelde ik ook niet op uiteraardquote:Op maandag 7 juni 2010 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goed punt. Bij de vorige linkse hadden we direct een economische crisis van internationale proporties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |