Wij hebben Yolanthequote:Op maandag 7 juni 2010 00:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Daar hoeft Rutte dan ook niet bang voor te zijn, maar ja wij hebben dan ook geen MM.
Dat is in onze huidige maatschappij de lakmoesproef voor succes of niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:23 schreef Ascendancy het volgende:
uitstraling
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Rutte lijkt me prima geschikt. Je ziet dat hij de laatste jaren zeer sterk is gegroeid, van iemand die moeilijk op kon tegen Verdonk tot iemand die de meest succesvolle campagne in de geschiedenis van de VVD aan het voeren is. Ik denk dat hij er klaar voor is
Bij Cohen heb je tijdens een persconferentie of interview na 40 seconden de 'bullshitbingo' al vol.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:28 schreef Hukkie het volgende:
Mwa, heb mijn bedenkingen bij een MP die zijn vuile was bij zijn moeder brengt.
Technisch gezien stem je in Nederland op een persoon.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef mirved het volgende:
je stemt ook niet op personen maar op een partij. Op de radio ook zo'n mongolen opmerking "ik stem niet op cda omdat balkenende binnekort toch weg is" ja dus? je stemt toch op de gedachtegoed van een partij en haar partijplan en niet zomaar op wie je het leukst vind overkomen
Ah zojuist heb je driekwart van de stemmers omschreven.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef mirved het volgende:
je stemt ook niet op personen maar op een partij. Op de radio ook zo'n mongolen opmerking "ik stem niet op cda omdat balkenende binnekort toch weg is" ja dus? je stemt toch op de gedachtegoed van een partij en haar partijplan en niet zomaar op wie je het leukst vind overkomen
Maar een relatie is zeker een stap te ver?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Cohen is wegzapmateriaal bij uitstek. Rutte kan iets op een goede, interessante en krachtige manier brengen zonder saai te worden. Ik luister graag naar hem.
Wat maakt dat nou uit. Als Van Persie single was mocht hij dan ook niet mee naar Afrika?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar een relatie is zeker een stap te ver?
Dat lijkt me ook een probleem idd. Stem je voor het gedachtengoed van het CDA, komt er zo'n eikel als Klink op Volksgezondheid. Of een Donner, die al heeft bewezen niet competent te zijn op SZW.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef mirved het volgende:
quote:
Juist wel, kon hij daar makkelijk scoren.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Als Van Persie single was mocht hij dan ook niet mee naar Afrika?
Voor Kuyt gold hetzelfde.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Van Persie was misschien een ongelukkig voorbeeld.
Dat is Cohen ja, en hij stottert en hakkelt ook nog eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen is toch de man die in debatten verlegen naar de grond staart, niet uit zijn woorden komt en als hij iets zegt is het een cliche of open deur van het ergste soort?
Ook voor het laatst danquote:Op maandag 7 juni 2010 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist wel, kon hij daar makkelijk scoren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |