Cohen is toch de man die in debatten verlegen naar de grond staart, niet uit zijn woorden komt en als hij iets zegt is het een cliche of open deur van het ergste soort?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Zijn uitstraling is net iets beter dan dat van Balkenende, maar het blijft een lulletje rozenwater. Cohen is inderdaad een echte staatsman, en vele malen meer geschikt. Nog een argument waarom de PvdA de grootste moet worden.
Zeker wel:quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef OpperTokkie het volgende:
Is er een beter alternatief dan Rutte dan??
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef OpperTokkie het volgende:
Is er een beter alternatief dan Rutte dan??
ja als Rutte als een kind zijn stem verheft om gelijk te krijgen dan wel. Hij schaamt zich voor hem hehequote:Op maandag 7 juni 2010 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen is toch de man die in debatten verlegen naar de grond staart, niet uit zijn woorden komt en als hij iets zegt is het een cliche of open deur van het ergste soort?
Waarom ga je vvd stemmen ?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Eva4Evah het volgende:
Hmm weet het nog niet. Ik ga wel VVD stemmen, maar twijfel nog over Rutte als MP. Neelie Kroes zou beter zijn.
omdat CDA niet veel soeps heeft gebracht.quote:
Ik vind ze beiden niet geschikt. Cohen is een typische Kok adept, veel lullen maar niets doen. En Rutte is net zo'n lulletje als Balkenende. Kundig zijn ze allemaal maar tering allemaal de persoonlijkheid van een lege camping.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:
Doe mij maar Rutte. Cohen = oude PvdA man, boeltje bij elkaar houden
Rutte = verfrissend, de boel in beweging brengen
Rutte een jonge JF Kennedyquote:Op maandag 7 juni 2010 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk dat nog wel iets kan worden. Ik zie een jonge JF Kennedy in hem.
Kennedy had weliswaar iets meer charisma en vrouwen, en Mark wordt hopelijk wat ouder.quote:
Rutte is nu bijna even oud als JFK toen hij president werd.quote:
Laat ik als eerste zeggen dat ik het niet met alle punten van de VVD eens ben (stufi wil ik natuurlijk houden, en de hypo-aftrek mag ook wel weg, of iig versoberd) maar het is wel de partij waarmee ik de meeste dingen gemeen heb. Ik ben tegen de km-heffing, ik ben tegen inkomensafhankelijke premies/kinderbijslag/andere onzin, ik vind dat je wel 5 euro voor een bezoek aan de huisarts mag betalen (maar dat is alleen om de paupers die voor elke scheet naar de dokter gaan, tegen te houden), ik ben zeer zeker tegen een belastingverhoging (eerder belastingverlaging) en ik ben voor een stop op de toelating van immigranten zonder opleiding/kansarmen. Verder moet je mensen die hard werken en zo naar de top (lees: hoogste belastingschijf) niet belemmeren door hoge belastingen, alleen omdat ze meer overhouden dan mensen die toevallig het niet zo ver hebben geschopt, geeft dat geen vrijbrief om het dan maar af te pakken (zoals SP en consorten). En ik wil natuurlijk dat de uitkeringstrekkers hard worden aangepakt en dat ze elk werk maar moeten aangrijpen, ze leven immers op kosten van de samenleving. Daarbij wil ik wel zeggen dat iedereen die écht een uitkering nodig heeft, dat ik daar 100% achtersta, maar de mensen die niet willen werken moeten gewoon een schop onder hun kont hebben (en een stop op hun uitkering).quote:
Daar hoeft Rutte dan ook niet bang voor te zijn, maar ja wij hebben dan ook geen MM.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ze schijnen dat wijf zelfs omgelegd te hebben daarvoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |