Nee, dan moet je een liedje zingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Valse?
Is dat hetzelfde als een illegale, of zitten er 'verkeerde balletjes' in?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha nee niet de wc![]()
Let niet op me dikke kopIs van een paar jaar terug
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het nog steeds niet. Is er iets gaande tussen Marlalalalallalalaaalallala en Vaduz? Wie is er afgewezen? Waarom valt iedereen zo over Gomi's opmerking en last but not least, wie schenkt er voor me iets te drinken in?!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ik heb even gemist wat er nou aan de hand was. Misschien even teruglezen, maar dan zijn jullie weer een topic verder straks.
Ik weet niet of dat ondergoed hoog zitquote:
In principe niks, maar het ging helemaal nergens overquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Okee, wat was daar zo heel verschrikkelijk aan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha nee niet de wc![]()
Let niet op me dikke kopIs van een paar jaar terug
O, dat mens was zo volgeplamuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eva dan he.
That's all folks!
Bier?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Is er iets gaande tussen Marlalalalallalalaaalallala en Vaduz? Wie is er afgewezen? Waarom valt iedereen zo over Gomi's opmerking en last but not least, wie schenkt er voor me iets te drinken in?!
Wat wil je drinken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Is er iets gaande tussen Marlalalalallalalaaalallala en Vaduz? Wie is er afgewezen? Waarom valt iedereen zo over Gomi's opmerking en last but not least, wie schenkt er voor me iets te drinken in?!
Hij is nog steeds single, dus dat valt tegenquote:
Fokstelletjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Cee schenkt een drank naar keuze voor Erik in, doet er een rietje en een schijfje citroen bij en een parapluutje, gaat vervolgens langzaamaan afsluiten, geeft iedereen een nachtkusje en zwaaitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En doe mij maar wat Erik heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak wel een sandwich voor je.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
simpel...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet letterlijk. en Erik moet je met een korreltje zout nemen af en toe. Die kiepelt er zonder problemen een liter wijn in.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ondergoed hoog zit![]()
Maar Erik begon er weer over
Limonadequote:
Wijntje?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |