abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82436092
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat HTML5 de verlossing is. Heus niet, het is wel te hopen dat er inderdaad wat meer consensus komt daarover. Maar om op je Google-citaat te komen, dat is natuurlijk prietpraat. Apple is hartstikke open tot op een bepaalde hoogte. Dat past ook in de filosofie die Apple hanteert. De iPhone moest namelijk een foolproof telefoon worden. Bepaalde quirks zijn natuurlijk niet uit te sluiten, maar door zoveel mogelijk intern te analyseren is tot teruggebracht tot een ongekend niveau. Mee eens? Afgezien van het iPhone/iPad OS is OS X hartstikke open. Denk aan de WebKit-engine die Apple opensource heeft gemaakt, bepaalde delen van het OS zelf zijn opensource gemaakt, Grand Central Central is opensource, DisplayPort is royaltyfree, etcetera. Het beschuldigen van dat Apple niet open-source zou zijn aan de hand van het iPhone/iPad OS is altijd zo kinderachtig. Oh en ik typ dit gewoon van Windows 7 hoor.
Ligt aan de definitie van open zijn natuurlijk.

Google: Alles moet kunnen, of het feilloos werkt is bijzaak
Apple: Wat het kan, moet perfect zijn, of alles ook kan is bijzaak

Apple is overigens niet open source tenzij ik nu de sourcecode van Mac OS X kan downloaden. Maar ik begrijp je punt wel hoor, doelde met dat citaat ook niet op het daadwerkelijk open source zijn maar met het accepteren van alle standaarden ookal werken die niet perfect. Maar dat ligt zoals ik hierboven al zef aan de verschillende definities (of eigenlijk meer aan de doelgroepen) die Google en Apple stellen.

Ik type dit van Mac OS X, trouwens Overigens draait daar onder wel een Windows 7 systeem waar ik nu gewoon weer naartoe ga.

@Hierboven: Ik heb ook nergens uncompresed gezegd. Maar veel systemen trekken een MPEG2/4 file nog niet eens in 1080p met redelijke compressie. In ieder geval neit in CS4, in CS5 gaat dat al stukken beter. Ik wil toch wel tijdens het bewerken ook fatsoenlijk beeld hebben, zolang het maar niet onacceptabel traag wordt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:11:11 #52
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82436179
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ligt aan de definitie van open zijn natuurlijk.

Google: Alles moet kunnen, of het feilloos werkt is bijzaak
Apple: Wat het kan, moet perfect zijn, of alles ook kan is bijzaak

Apple is overigens niet open source tenzij ik nu de sourcecode van Mac OS X kan downloaden. Maar ik begrijp je punt wel hoor, doelde met dat citaat ook niet op het daadwerkelijk open source zijn maar met het accepteren van alle standaarden ookal werken die niet perfect. Maar dat ligt zoals ik hierboven al zef aan de verschillende definities (of eigenlijk meer aan de doelgroepen) die Google en Apple stellen.

Ik type dit van Mac OS X, trouwens Overigens draait daar onder wel een Windows 7 systeem waar ik nu gewoon weer naartoe ga.

@Hierboven: Ik heb ook nergens uncompresed gezegd. Maar veel systemen trekken een MPEG2/4 file nog niet eens in 1080p met redelijke compressie. In ieder geval neit in CS4, in CS5 gaat dat al stukken beter. Ik wil toch wel tijdens het bewerken ook fatsoenlijk beeld hebben, zolang het maar niet onacceptabel traag wordt.
Je bent in ieder geval niet zo een relnicht als Aestivate waar totaal geen kut mee te lullen is. Kijk hier eens voor als het je interesseert. http://www.opensource.apple.com/
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82436510
Je moet het ook op een mac doen he

Adobe geared haar producten altijd voor de mac
Prins der kikkers
  maandag 7 juni 2010 @ 12:34:10 #54
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_82436980
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:00 schreef WillFerrell het volgende:
Adobe. Die poeperts daar kunnen in ruim 15 jaar tijd nog geen fatsoenlijke client maken voor Flash. En dan verwacht je dat After Effects wel zal werken?
Ik ben nu met flash aan het werk, ik word er helemaal gek van. De logica is ver te zoeken . Heb nu ruzie met geluid in flash want hij wil gewoon niet stoppen .
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:36:54 #55
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82437078
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Ik ben nu met flash aan het werk, ik word er helemaal gek van. De logica is ver te zoeken . Heb nu ruzie met geluid in flash want hij wil gewoon niet stoppen .
stopAllSounds()

Je moeder is een hamster
  maandag 7 juni 2010 @ 12:38:18 #56
141104 Patje1987
pi_82437136
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

stopAllSounds()

Ja maar niet alle sounds moeten stoppen
  maandag 7 juni 2010 @ 12:50:16 #57
141104 Patje1987
pi_82437550

Hij moet dus stoppen bij frame 120 maar hij wil niet
pi_82437799
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Communications & Multimedia Design op Avans in Den Bosch, herkansing Flash uit J1K3 toevallig?

* BlackLining Ook problemen mee heeft
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 7 juni 2010 @ 12:56:44 #59
141104 Patje1987
pi_82437824
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Communications & Multimedia Design op Avans in Den Bosch, herkansing Flash uit J1K3 toevallig?

* BlackLining Ook problemen mee heeft
Nee geen herkansing? Ik doe deeltijd in Arnhem.
pi_82437865
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:56 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nee geen herkansing? Ik doe deeltijd in Arnhem.
Ah, dan heb ik niks gezegd. Bij ons zit iedereen daar ruzie mee te maken, in de CMD-ruimte bij ons hoor je niks anders dan kreten asl "kut flash", "kankerding", etc vliegen. En iedereen heeft ruzie met het geluid, vandaar.
  maandag 7 juni 2010 @ 13:00:10 #61
141104 Patje1987
pi_82437950
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ah, dan heb ik niks gezegd. Bij ons zit iedereen daar ruzie mee te maken, in de CMD-ruimte bij ons hoor je niks anders dan kreten asl "kut flash", "kankerding", etc vliegen. En iedereen heeft ruzie met het geluid, vandaar.
Hier hetzelfde verhaal, toch vind ik het leuk om dingen met flash te maken mits dat programma en leerkrachten meewerken.
  maandag 7 juni 2010 @ 14:29:38 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_82441900
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:30 schreef Crutch het volgende:
Adobe draait stabieler op een Mac dan op een Windows-PC.
Geldt dit ook in het Window 7 x64 + CS5 tijdperk?
pi_82442172
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:29 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Geldt dit ook in het Window 7 x64 + CS5 tijdperk?
Nee, niet meer.

Ik werk hier met Dreamweaver (maar dan wel de code optie, neit die smerige WYSIWYG), Photoshop, Illustrator, Flash, InDesign, PremierePro en After Effects en zeker in CS5 nog nooit vast gelopen en geen irritante hickups. Er is met de software niks mis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82442245
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

After Effects CS5 is stukken beter. Ook live en vloeiend full HD materiaal verwerken. Heerlijk Premiere ook trouwnes, stuk sneller geworden.
Gebruik je je videokaart icm. hardware versnelling? Dat werkt dus alleen met een Quadro
Overigens heeft mijn huidige setup (Q9550, 6 GB, Geforce 9600) al geen moeite met AVCHD.
url
pi_82442556
Volgens mij kan After Effects dat ook gewoon met een ATI kaart hoor? Heb het wel aangezet en nog nooit gedonder over gehoord. Zal het van de week eens zonder proberen. Wellicht is het gewoon placebo In ieder geval kan Photoshop het wel, al is dat wezenlijk anders.

Maar ik doe dat meer in Premiere. In CS4 hakkelde het nog gruweljk, in CS5 veel minder. (p8600, 4GB, HD3670, laptop).
  maandag 7 juni 2010 @ 14:45:48 #66
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_82442778
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Ja leuk man, upgrades naar een nieuwe versie met 2 nieuwe functies voor een paar honderd dollar
Oh, en enjoy your CPU hog.
Hier ben ik het mee eens.
pi_82443004
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:45 schreef moomoo het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.
Sommige mensen verdienen er hun geld mee. Dan is het gewoon een goede investering. Er veranderd namelijk veel meer dan die 2 updates.
pi_82445488
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:41 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij kan After Effects dat ook gewoon met een ATI kaart hoor? Heb het wel aangezet en nog nooit gedonder over gehoord. Zal het van de week eens zonder proberen. Wellicht is het gewoon placebo In ieder geval kan Photoshop het wel, al is dat wezenlijk anders.

Maar ik doe dat meer in Premiere. In CS4 hakkelde het nog gruweljk, in CS5 veel minder. (p8600, 4GB, HD3670, laptop).
Oh, in CS4 gaat het nu al aardig goed, mooi om te horen dan. Ik doelde overigens op CUDA, in Premiere en AfterEffects was het heel welkom geweest.
url
  maandag 7 juni 2010 @ 15:37:48 #69
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_82445596
Gewoon betalen voor je programma's lutser, met een paar updates is dat probleem verholpen.
quote:
Op maandag 7 juni 2010 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]

Hij moet dus stoppen bij frame 120 maar hij wil niet
Omdat je geen script heb staan op frame 120, alleen op 148
Anonieme tievesclown
pi_82445979
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef SleepSub het volgende:

[..]

Dat. Hier werkt After Effects prima
Hier ook
Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')