abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 10:51:06 #26
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_82433054
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:49 schreef Crutch het volgende:
We hadden het aanvankelijk over video.
Aanvankelijk ja. Je ziet hoe snel het kan gaan hè.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:52:27 #27
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82433102
quote:
Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Aanvankelijk ja. Je ziet hoe snel het kan gaan hè.
Verdommeh jah man. Ik word te oud voor dit
Je moeder is een hamster
  maandag 7 juni 2010 @ 11:00:27 #28
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_82433413
Adobe. Die poeperts daar kunnen in ruim 15 jaar tijd nog geen fatsoenlijke client maken voor Flash. En dan verwacht je dat After Effects wel zal werken?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82433672
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:00 schreef WillFerrell het volgende:
Adobe. Die poeperts daar kunnen in ruim 15 jaar tijd nog geen fatsoenlijke client maken voor Flash. En dan verwacht je dat After Effects wel zal werken?
Kunnen ze best hoor.

Die poeperts in Cupertino kunnen geen stabiel platform ervoor maken, dat is iets anders

After Effects CS5 is stukken beter. Ook live en vloeiend full HD materiaal verwerken. Heerlijk Premiere ook trouwnes, stuk sneller geworden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 7 juni 2010 @ 11:10:18 #30
289055 WillFerrell
pi_82433753
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kunnen ze best hoor.

Die poeperts in Cupertino kunnen geen stabiel platform ervoor maken, dat is iets anders

After Effects CS5 is stukken beter. Ook live en vloeiend full HD materiaal verwerken. Heerlijk Premiere ook trouwnes, stuk sneller geworden.
Vandaar ook dat 90% van alle crashes in OS X wordt veroorzaakt door Flash. Overigens is het ook op Linux, mobieltjes en alles wat niet Windows-based is pure kanker.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_82433850
Lekker praten over programma's praten die duizenden euro's per stuk kosten
  maandag 7 juni 2010 @ 11:14:13 #32
177940 Tunafish
met staart
pi_82433907
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:00 schreef WillFerrell het volgende:
Flash is pas sinds een jaar of vijf in handen van Adobe

Maar ze mogen wel eens zorgen dat de boel wat minder CPU-intensief wordt, ja.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:15:25 #33
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_82433953
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

En photoshop dan
Minstens 10 freeware alternatieven die vrijwel even goed zijn
Ok stelletje hokboeren
  maandag 7 juni 2010 @ 11:19:18 #34
289055 WillFerrell
pi_82434082
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:14 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Flash is pas sinds een jaar of vijf in handen van Adobe

Maar ze mogen wel eens zorgen dat de boel wat minder CPU-intensief wordt, ja.
Nee want die pipo's bij Macromedia hadden er natuurlijk totaal geen kaas van gegeten.
Allure_
Crack_
  maandag 7 juni 2010 @ 11:21:33 #35
118585 Crutch
pi_82434156
Ik droom over Adobe en word vervolgens wakker met een harde plasser. Wat een toppers daar bij het softwarebedrijf.
Op het Aap-Noot-Mies-plankje zou bij het woord 'geniaal' het logo van Adobe moeten staan.
Je moeder is een hamster
  maandag 7 juni 2010 @ 11:22:14 #36
289055 WillFerrell
pi_82434190
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Crutch het volgende:
Ik droom over Adobe en word vervolgens wakker met een harde plasser. Wat een toppers daar bij het softwarebedrijf.
Op het Aap-Noot-Mies-plankje zou bij het woord 'geniaal' het logo van Adobe moeten staan.
Ik dacht meer aan pure developerskanker. Maar dat is mijn nederige blik over die pipo's.
Allure_
Crack_
  maandag 7 juni 2010 @ 11:23:24 #37
118585 Crutch
pi_82434241
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee want die pipo's bij Macromedia hadden er natuurlijk totaal geen kaas van gegeten.
Die pipo's bij Macromedia zijn heus wel ondergebracht bij Adobe.
Je moeder is een hamster
  maandag 7 juni 2010 @ 11:24:10 #38
289055 WillFerrell
pi_82434270
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Crutch het volgende:

[..]

Die pipo's bij Macromedia zijn heus wel ondergebracht bij Adobe.
Dat is nu precies mijn punt. Ze hebben gewoon 15 jaar gehad. En of Adobe met al zijn mankracht in 5 jaar geen fatsoenlijke client kan schrijven. Hoepel op.
Allure_
Crack_
  maandag 7 juni 2010 @ 11:24:49 #39
118585 Crutch
pi_82434295
Adobe is als een orgasme waar je nog jaren met vreugde aan terugdenkt.
Je moeder is een hamster
  maandag 7 juni 2010 @ 11:24:55 #40
177940 Tunafish
met staart
pi_82434302
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat Macromedia de boel verneukte? Ik zeg dat Adobe pas vijf jaar de touwtjes van Flash in handen heeft, claimen dat ze na 15 jaar nog geen fatsoenlijke player hebben faalt nogal.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:26:24 #41
289055 WillFerrell
pi_82434367
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat Macromedia de boel verneukte? Ik zeg dat Adobe pas vijf jaar de touwtjes van Flash in handen heeft, claimen dat ze na 15 jaar nog geen fatsoenlijke player hebben faalt nogal.
Macromedia is gewoon overkocht en opereert intern gewoon nog normaal, hoewel ondergebracht in de corporate structure van Adobe. Tenminste, dat denk ik en Adobe zou knap stom zijn. Of moet ik zeggen "Ja Macromedia heeft er een teringpotje van gemaakt in die jaren dat ze er aan hebben gewerkt".
Allure_
Crack_
pi_82434369
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Vandaar ook dat 90% van alle crashes in OS X wordt veroorzaakt door Flash. Overigens is het ook op Linux, mobieltjes en alles wat niet Windows-based is pure kanker.
Als je het op Linux niet aan de praat kunt krijgen moet je je sowieso neit met Linux bezig houden. Is niks mis mee.

Dat Mac OS X op zijn bek gaat door een falend stuk software is sowieso al in- en intriest te noemen. Flash hoort in een ander proces te draaien. Ik heb heir geen Mac, maar tenzij een echte Mac minder stabiel is dan mijn Mac in VMWare valt het allemaal nog heel erg mee.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 7 juni 2010 @ 11:27:20 #43
289055 WillFerrell
pi_82434407
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als je het op Linux niet aan de praat kunt krijgen moet je je sowieso neit met Linux bezig houden. Is niks mis mee.

Dat Mac OS X op zijn bek gaat door een falend stuk software is sowieso al in- en intriest te noemen. Flash hoort in een ander proces te draaien. Ik heb heir geen Mac, maar tenzij een echte Mac minder stabiel is dan mijn Mac in VMWare valt het allemaal nog heel erg mee.
Zeg dan ook niets als je niets van OS X af weet.
Allure_
Crack_
  maandag 7 juni 2010 @ 11:29:12 #44
177940 Tunafish
met staart
pi_82434477
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Macromedia is gewoon overkocht en opereert intern gewoon nog normaal, hoewel ondergebracht in de corporate structure van Adobe. Tenminste, dat denk ik en Adobe zou knap stom zijn. Of moet ik zeggen "Ja Macromedia heeft er een teringpotje van gemaakt in die jaren dat ze er aan hebben gewerkt".
Lijkt me dat ze inderdaad intern verder gaan, zou behoorlijk debiel zijn als ze dat niet doen
Maar het is niet Adobe die faalt, of Macromedia, die hele Flashplayer is ruk. Ze moeten dat ding eens vanaf de eerste regel code compleet opnieuw opbouwen, dat spul moet toch kunnen draaien zonder je CPU te bombarderen.
pi_82434483
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Zeg dan ook niets als je niets van OS X af weet.
Goed lezen. Ik heb geen Mac maar draai Mac OS X in een virtuele bak. Daar is overigens meer kennis van Mac OS X voor nodig dan voor het simpel inpluggen van een iMac of het openvouwen van een Macbook.

En het lijkt me sterker dat mijn geknutselde Mac omgeving stabieler is dan jouw normale Mac. Is dat zo, dan is dat sowieso al bijzonder triest. Is dat niet zo, doe jij iets fout met flash, want zelfs hier werkt het vrij aardig.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:30:26 #46
118585 Crutch
pi_82434530
Adobe draait stabieler op een Mac dan op een Windows-PC.
Ik heb het niet over Flash trouwens, daar werk ik niet mee.
Ik zit erover te denken om het Adobe-logo op mijn rechterbil te laten zetten.
Je moeder is een hamster
  maandag 7 juni 2010 @ 11:39:11 #47
289055 WillFerrell
pi_82434898
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Goed lezen. Ik heb geen Mac maar draai Mac OS X in een virtuele bak. Daar is overigens meer kennis van Mac OS X voor nodig dan voor het simpel inpluggen van een iMac of het openvouwen van een Macbook.

En het lijkt me sterker dat mijn geknutselde Mac omgeving stabieler is dan jouw normale Mac. Is dat zo, dan is dat sowieso al bijzonder triest. Is dat niet zo, doe jij iets fout met flash, want zelfs hier werkt het vrij aardig.
Ik weet wat voor een pain-in-the-ass het is om OS X (niet Mac ) werkend te krijgen in VM. Of het stabieler is kan ik niet zeggen. Lees anders dit nog maar eens na: http://www.apple.com/hotnews/thoughts-on-flash/
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Lijkt me dat ze inderdaad intern verder gaan, zou behoorlijk debiel zijn als ze dat niet doen
Maar het is niet Adobe die faalt, of Macromedia, die hele Flashplayer is ruk. Ze moeten dat ding eens vanaf de eerste regel code compleet opnieuw opbouwen, dat spul moet toch kunnen draaien zonder je CPU te bombarderen.
Wie knutselt die Flashplayer in elkaar? Juist. Maar ik ben het met je eens. Als ze het eens wat minder CPU-intensief kunnen doen, stabieler en zonder andere resources te hoggen zal ik een stuk minder klagen.
Allure_
Crack_
pi_82435239
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik weet wat voor een pain-in-the-ass het is om OS X (niet Mac ) werkend te krijgen in VM. Of het stabieler is kan ik niet zeggen. Lees anders dit nog maar eens na: http://www.apple.com/hotnews/thoughts-on-flash/
Zijn we het in ieder geval eens over die pain in the ass

Heb het artikeltje wel gelezen toen ja. Mag ik dan ook even Eric Schmidt (CEO Google) quoten vanaf Google I/O 2010? "Being open also means being open for other, closed standards.".

Ben het wel met je eens dat Flash niet het meeste prettige stukje software is hoor, maar veel mensen denken dat HTML5 wereldvrede komt brengen en dat is echt niet zo. Ten eerste duurt het nog jaren voor het een acceptabele doelgroep heeft en je het kunt gaan toepassen. Ten tweede krijg je daarmee hetzelfde gedonder als je nu met CSS al hebt. Alle browsers gaan HTML5 anders interpreteren waardoor je zometeen weer handen vol geld kwijt bent aan dat kut IE. Terwijl Flash nu gewoon universeel is.
  maandag 7 juni 2010 @ 11:52:16 #49
289055 WillFerrell
pi_82435395
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zijn we het in ieder geval eens over die pain in the ass

Heb het artikeltje wel gelezen toen ja. Mag ik dan ook even Eric Schmidt (CEO Google) quoten vanaf Google I/O 2010? "Being open also means being open for other, closed standards.".

Ben het wel met je eens dat Flash niet het meeste prettige stukje software is hoor, maar veel mensen denken dat HTML5 wereldvrede komt brengen en dat is echt niet zo. Ten eerste duurt het nog jaren voor het een acceptabele doelgroep heeft en je het kunt gaan toepassen. Ten tweede krijg je daarmee hetzelfde gedonder als je nu met CSS al hebt. Alle browsers gaan HTML5 anders interpreteren waardoor je zometeen weer handen vol geld kwijt bent aan dat kut IE. Terwijl Flash nu gewoon universeel is.
Ik zeg ook nergens dat HTML5 de verlossing is. Heus niet, het is wel te hopen dat er inderdaad wat meer consensus komt daarover. Maar om op je Google-citaat te komen, dat is natuurlijk prietpraat. Apple is hartstikke open tot op een bepaalde hoogte. Dat past ook in de filosofie die Apple hanteert. De iPhone moest namelijk een foolproof telefoon worden. Bepaalde quirks zijn natuurlijk niet uit te sluiten, maar door zoveel mogelijk intern te analyseren is tot teruggebracht tot een ongekend niveau. Mee eens? Afgezien van het iPhone/iPad OS is OS X hartstikke open. Denk aan de WebKit-engine die Apple opensource heeft gemaakt, bepaalde delen van het OS zelf zijn opensource gemaakt, Grand Central Central is opensource, DisplayPort is royaltyfree, etcetera. Het beschuldigen van dat Apple niet open-source zou zijn aan de hand van het iPhone/iPad OS is altijd zo kinderachtig. Oh en ik typ dit gewoon van Windows 7 hoor.
Allure_
Crack_
  maandag 7 juni 2010 @ 11:57:22 #50
122997 zquing
Drama Junk
pi_82435572
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kunnen ze best hoor.

waarom zou je ooit met uncompressed fullHD willen werken Werken in MJPEG en alleen bij encoden je RAW's gebruiken
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')