Ja, wat doen Boulahrouz, van Persie en Afellay als Moslim zijnde in Oranje.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat doet ie dan in een Nederlands elftal gerelateerd topic???
ksssssst, kssst! scheer je weg!
tja, ik ben helaas geen bondscoach he....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat doen Boulahrouz, van Persie en Afellay als Moslim zijnde in Oranje.²
Ik zie de link tussen religie en nationaliteit niet helemaal.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:39 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat doet ie dan in een Nederlands elftal gerelateerd topic???
ksssssst, kssst! scheer je weg!
Neen, jij bent enkel baas over je Logitech toetsenbord. Voor de rest...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tja, ik ben helaas geen bondscoach he....
"It's not true. I am not a Muslim, nor a Christian or a Jew. I have been raised liberally. If you want to become a Muslim it should come from the heart. I would not do it just to please my wife."quote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat doen Boulahrouz, van Persie en Afellay als Moslim zijnde in Oranje.²
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"It's not true. I am not a Muslim, nor a Christian or a Jew. I have been raised liberally. If you want to become a Muslim it should come from the heart. I would not do it just to please my wife."
Robin van Persie in interview. He is Atheist
Die voor je
hehehe, even kijken of je na woensdag nog zulk onverschillig gedrag vertoontquote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, jij bent enkel baas over je Logitech toetsenbord. Voor de rest...²
moet je ff op balkan gaan rondvragen, dan wordt het je denk ik wel snel duidelijkquote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen religie en nationaliteit niet helemaal.
Boulahrouz, Afellay.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"It's not true. I am not a Muslim, nor a Christian or a Jew. I have been raised liberally. If you want to become a Muslim it should come from the heart. I would not do it just to please my wife."
Robin van Persie in interview. He is Atheist
Die voor je
Oh, nee, dat doe ik niet. Werk je in de bouw?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je niet eens kappen met je²?
Lutser.
Oh btw, ik ga ook PVV stemmen!
Ik twijfel tussen VVD en PVDA. Ik verdien in de maand een degelijke 1500 netto en ik vraag me af bij welke partij ik het beste af ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Don't worry Banshee, ik stem VVD voor je
Nee, ik ga nog naar schoolquote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee, dat doe ik niet. Werk je in de bouw?²
Oh, dan weet je nog veels te weinig van het leven joh.quote:
dat zijn mensen die hard werken! en snap inderdaad met je allochtone achtergrond dat je daar op neerkijkt.....quote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee, dat doe ik niet. Werk je in de bouw?²
VVD.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen VVD en PVDA. Ik verdien in de maand een degelijke 1500 netto en ik vraag me af bij welke partij ik het beste af ben.²
Ah, mensen stemmen op de PVV omdat allochtonen neerkijken op het gepeupel dat in de bouw werkt?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat zijn mensen die hard werken! en snap inderdaad met je allochtone achtergrond dat je daar op neerkijkt.....
heb je ook gelijk een van de belangrijkste redenen te pakken waarom 1,5 miljoen Nederlanders op Geert gaan stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |