tuuk laad alles sneller, ben jij nu it-er of watquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Internet van 50 MbitAlsof je webpagina's daar een stuk sneller mee laden
Alleen voor tv over internet is het handig en als je perse die ene film met een uur binnen wilt hebben. Maar voor de rest?
De bottleneck wordt dan de webserver en de tussenliggende routersquote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk laad alles sneller, ben jij nu it-er of wat_!
echt, wat een onzin kraam je uit, 4 of 8 maakt zeker verschil met het laden van web pagesquote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De bottleneck wordt dan de webserver en de tussenliggende routersHet maakt echt geen zak uit of je nu 4 Mbit of 8 Mbit hebt hoor
Dat is niet alleen afhankelijk van jouw snelheid, maar ook van die van bijv. fokquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik heb (normaal dan) zo'n snelle internetverbinding omdat ik het heerlijk vind dat topics met 300 posts vol met afbeeldingen gewoon in 2 seconden op je scherm staan.
Waarom? Het is net als rijden met een ferrari over een zandweg met 20 km/uquote:Downloaden doe ik niet (nouja, zelden). Toch wil ik het liefst zsm naar 200 mbit via glasvezel oid. (als het niet zo duur was)
Ja klopt, fok staat echt 0,013 seconde eerder op het scherm!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt, wat een onzin kraam je uit, 4 of 8 maakt zeker verschil met het laden van web pages
ga het eens meten vd grap, en test verschillende pagina's met verschillende content, als je dan nog beweert dat het niks uit maakt dan ben je de grootste faalhaas ooit echtquote:Op zondag 6 juni 2010 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja klopt, fok staat echt 0,013 seconde eerder op het scherm!![]()
Okee jij hebt er duidelijk verstand vanquote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga het eens meten vd grap, en test verschillende pagina's met verschillende content, als je dan nog beweert dat het niks uit maakt dan ben je de grootste faalhaas ooit echt_!
kom op, je werkt in de ict en jij weet niet hoe je dat kan metenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee jij hebt er duidelijk verstand vanLaat mij eens zien hoe jij de snelheid meet van een webpagina die wordt ingeladen. En schroef ondertussen even je internet snelheid terug
Inderdaad werk ik in de ICT. Dan zal ik het toch wel beter weten dan jij, niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
kom op, je werkt in de ict en jij weet niet hoe je dat kan meten![]()
![]()
![]()
Leuk geprobeerd om je eigen faalmoment om te keren, maar helaasquote:ik ga stuk hier, aub hou op man_!
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad werk ik in de ICT. Dan zal ik het toch wel beter weten dan jij, niet?![]()
Toch stel je openlijk vraagtekens bij mijn kennis. Als jij meent het allemaal zo goed te weten, dan laat jij toch zien hoe je inlaadtijd meet en je snelheid terugschroeft?![]()
Kan je dat niet, probeer dan ook niet mee te praten over deze zaken.
[..]
Leuk geprobeerd om je eigen faalmoment om te keren, maar helaas
Jij hebt googlequote:Op zondag 6 juni 2010 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier zomaar een simpele tool of heel simpel snelheid te meten, je bandbreedte kun je met een tool ook makkelijk aanpassen!
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3371/
bovendien is met heel veel software van alles et regelen en te meten, dat is namelijk een van de kernen van het bestaan van software
dat weet iedereen die ook maar een basis kennis heeft, jij kennelijk dus niet, dus jij faalt, meer woorden maak ik niet aan je vuil en wens je een fijne voortzetting
pitjequote:Op zondag 6 juni 2010 23:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt google![]()
En de bandbreedte aanpassen? Waar ga je dat doen?Of naai je je er weer tussenuit?
Nice try, maar jouw google results stellen alleen maar lokaal de bandbreedte in op je pcquote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
pitje
http://www.softpedia.com/get/Network-Tools/Bandwidth-Tools/
ja want daar zijn idd geen netwerk tools tussen, en het zijn geen google results zoals je ook kan zien, anywayz, je faalt, en ik ben klaar met jequote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nice try, maar jouw google results stellen alleen maar lokaal de bandbreedte in op je pcDat heeft niks met je internet snelheid te maken. Dat kan je namelijk in sommige routers instellen
![]()
Ik zal voor de vorm eens even kijken naar die plugin en de resultaten van die meting hier posten.
Lees mijn laatste opmerking nog eens over jouw plugin en kom dan nog maar eens terug met "falen"quote:Op zondag 6 juni 2010 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want daar zijn idd geen netwerk tools tussen, en het zijn geen google results zoals je ook kan zien, anywayz, je faalt, en ik ben klaar met je![]()
goedenacht pitje
lees eens en terug en zie dat je faalt, toedeldoekie neppertquote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees mijn laatste opmerking nog eens over jouw plugin en kom dan nog maar eens terug met "falen"
Zegt ie zonder in te gaan op ook maar enig argumentquote:Op zondag 6 juni 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees eens en terug en zie dat je faalt, toedeldoekie neppert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |