quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smaken
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nazar is een van de betere, beter als de Dolfijn daar om de hoek in ieder geval. En relatief dicht bij voor mij.
quote:
Ik ga dit gesprek nu loslaten.quote:
Assendorp ken ik wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).
wat?! Dat ga ik eens proberen!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja, wij aten vroeger cheese onion chip op vers wit brood op school, dus zal dit ook wel smaken
baklavaquote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is Nazar die naast die coffeeshop? Daar haalde ik eerder nog wel eens lamacun als ik zin had of baklava. Toen woonde ik nog in Assendorp (stationswijk).
Ah, dan weet ik welke je bedoeldquote:Op zondag 6 juni 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Assendorp ken ik wel.
Dat is inderdaad degene naast Sky.
Hopelijk lopen daar geen katten rond.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, het beestje is te jong om te vliegen, moesten hem maar op een rustige plek neerzetten.. Dus nu hupt ie over het grasveld hier voor
Limburg!quote:
Ja he?quote:
Maar dan is 'ie een makkelijke prooiquote:Op zondag 6 juni 2010 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
oh, het beestje is te jong om te vliegen, moesten hem maar op een rustige plek neerzetten.. Dus nu hupt ie over het grasveld hier voor
Dat is echt lekkerquote:
Hmm.. even tegen mn moeder zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk lopen daar geen katten rond.![]()
Ik zou dan echt oh-oh even een berichtje sturen. Die weet wat kraaien eten en dan kunnen jullie hem dat evt. voorzetten. Volgens haar verhalen zijn het vuilnisbakken dus veel toeren hoef je er niet voor uit te halen.
1x gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Ik wil het altijd nog een keertje zelf maken, maar het komt er gewoon niet van...
zelf maken doe ik niet aan. heb een goede tent verderop en die doet t beter dan ik ooit zou kunnenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Ik wil het altijd nog een keertje zelf maken, maar het komt er gewoon niet van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |