abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 23:26:51 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82814746
Ja ik ook . En ik zat zo 's nachts te kijken omdat ik niet kon wachten toen ik ze allemaal binnenhad, dus het was zo rond 4 uur 's morgens, ik supermoe en toen kwam dat ... je kon me opdweilen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:28:51 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82814879
Ik vind de audities dan ook ERG fijn om te kijken. Dan ga je echt helemaal meeleven
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:36:12 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82815327
Ja, dat zijn mijn favoriete afleveringen (samen met Vegas, omda tik altijd vind dat er mooie emotie bij vermoeidheid komt kijken. Plus die solo's die ze daar doen zijn echt ).

Vanaf de liveshows is het een beetje hopen op leuke stijlen én choreografen (stiekem wacht ik altijd een beetje op de contemporary dingen, en dan het liefst van die emotionele huilstukken ).
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:46:51 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82815850
Mia is terug, dat scheelt al een hoop emoties
Stacey Tookeloekeloekie mag wel wat doe van me. Sarah Boulter ook.
Travis. Sonyah.

Die schreeuwpowernegerin mag wegblijven evenals Tyce.
Stel je voor zeg, cancerdance deel 3
L'Amour menaçant:
  maandag 14 juni 2010 @ 23:49:27 #55
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82815966
Wat as die ballroomtante trouwens een kenau zeg, in las vegas. Zo lief en blond, maar zet 'r voor een groep dansers en het is een feeks .
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:51:16 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82816046
Nou! Sodeju!
L'Amour menaçant:
  maandag 14 juni 2010 @ 23:55:40 #57
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82816254
En ik vond bij de optredens van de final 10 eigenlijk de belichting erg slecht (serieus, iedereen die donker gekleed was viel weg in de achtergrond) en de cameraregie was ook niet alles (maar what else is new).
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 07:04:11 #58
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82820685
Wat een theekransje is het hier opeens .
Gezellig Tha_Erik!

De belichting wás kut zoals gewoonlijk (arme AdeChikkie ). En de regie... dat nieuwe mens dat ze hebben ingevlogen uit de UK is al jaren een drama bij Strictly Come Dancing, dus het is mij een raadsel waarom ze haar zo hoog hebben zitten.
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 07:49:21 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82820969
Ach, na 2x SYTYCD NL valt alles mee
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:10:27 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82822132
Oh gawd ja, over slechte regie gesproken zeg .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:00:23 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82926788
SO YOU THINK YOU CAN DANCE 7 – TOP 11 PERFORM:

(Epistel time !!!)

*

* waar de heren de dames volledig wegdansen
* uitverkoop bij Ikea (Banken! Ramen! Lockers!)
* the return of Dr. Swag, Fonzie Kanamura en Super Mommy
* KENT

Eerst wat random thoughts:

Ben ik blij na deze eerste performance show? Jaaaaa, ik ben blij. Het tempo van de show was niet zo opgefokt, het niveau was gemiddeld goed, het AllStar-format werkt soms wel, soms niet, maar voegt wel een extra dimensie toe, de judges waren in vorm (behalve toen de 60-jarige Nigel de 19-jarige Ashley naar haar liefdesleven ging vragen… uhuh, no go area Nigel ). Ik heb krom gelegen van het lachen, ik heb gefascineerd zitten kijken en ik heb gejankt… alles wat je wil van SYTYCD.

Oh wat heerlijk dat Mia er weer is. Die tandem met Adam is zo lekker, al moeten ze het ook weer niet gaan overdrijven, want dan kan het irritant worden. Mary Murphy is een schat, maar het is wel even lekker rustig zonder haar gekakel en gekrijs .

Huh, nou regie, dat was een lekkere binnenkomer hè, met die opkomst van de sterretjes? Schakelen schat, schakelen. Nikki Parsons, nieuwe regisseur… meid meid meid. De rest van de show was ook niet veel beter. Wat gaat dat worden dit seizoen…

Billy & Lauren – Broadway – Tyce Diorio
En we beginnen direct met The Most Anticipated Contestant Ever!!! Billy is superboy. Maar zelfs superboys worden weleens genaaid door de hoge hoed (ik herinner jullie er nog maar even aan dat ik niet in de hoge hoed geloof hè ?). a) gekoppeld worden aan charisma-free zone Lauren b) Footloose c) Tyce die weer eens een duffe, middelmatige choreo van High School Musical-niveau uitbraakt d) dansen met een fucking locker. Wat ik wil zeggen is dat Billy zoals te verwachten foutloos danste, zijn uitstraling en performance gewoon goed waren, maar daar hield het ook mee op. Hij heeft eruit gehaald wat er uit te halen viel. En toen kwamen zijn grootste concurrenten Alex, Robert, Kent… en denkt niemand meer aan Billy (misschien). Tuurlijk gaat ‘ie gewoon door, maar een echt visitekaartje heeft hij deze week nog niet af kunnen geven. Volgende week beter!

Cristina & Mark – jazz – Sonya Tayeh
Mark en Cristina… sssssnaaakkkeessssssss . Ja, Son of the Garden. Ik had het niet beter kunnen zeggen Nigel. En hier ging het AllStar-concept dus compleet de mist in, want Fonzie Kanamura danste dat arme meiske completement weg van het toneel. Ik vond Cristina weinig overtuigend en snapte alle praise van de judges dan ook niet. Misschien hielden ze zich in omdat Cristina zooo door Mark verslonden werd? Goed, ver van haar eigen stijl, maar het spetterde gewoon niet, haar bewegingen leken allemaal zo klein en ingehouden en ze leek zich niet 100% te geven. Die paar arabesken of hoe heten die krengen waren inderdaad niet slecht. Dit meisje heeft veel potentieel, maar ze heeft nog wel een weg te gaan. Of ze die kans krijgt? Ik zie haar niet zo ver komen. Oh ja, de choreo. Typisch Sonya maar ik begin er aan te wennen .

Jose & Comfort – hiphop – NappyTabs
En ik maar hopen dat Jose meteen in de eerste week een latin zou krijgen, vraag me niet waarom! Jaaaaa lieve kijkertjes, hiphop ligt zooooo ver van breaking, houden jullie daar wel rekening mee? Altijd Nigel, altijd. Maar hé, Nappytabs, dan niet ellenlange breakmoves toevoegen hè. Naughty. Anyhoo... Ik ben een fan van Jose. ’t Is een schatje met een lieve lach, prachtige tanden en een goede opvoeding zo te zien. En hij doet yoga . Daar gaat je laatste beetje street cred Jose! Zat ik helemaal flabbergasted op het puntje van mijn stoel? Neen. Ik vond de choreo best vermakelijk en beiden dansten lekker. Verbazingwekkend genoeg waren de breakmoves (die headspinnnzzzzzz ) nog het matigst. Mmm, typisch. Op naar volgende week en dan iets compleet buiten zijn comfort ( ) zone.

AdéCheeky & Kathryn – jazz – Travis Wall
‘Scuse me, was die Kathryn vorig jaar ook zo amazing ? Eigenlijk ben ik dat grietje al helemaal vergeten . Maar die was wel even frickin’ goed zeg in deze choreo. En die arme AdéChiké… tja, hij was niet enorm geweldig, maar kom op, die slachting van de jury was compleet overdreven. Ik hoop dat die knul nog een paar weken gegund worden om uit zijn schulp te kruipen, maar ik vrees dat hij zichzelf inmiddels zo aangepraat heeft dat hij minder is dan de andere jongens, dat dat niet gaat gebeuren. De choreografie van Travis was wederom subliem. O ja, Mia en Adam .

Melinda & Pasha – jive – Tony & Melanie
Pasha, hot dog on a stick ! Wordt hij nou echt met de week lekkerder? Na twee keer kijken weet ik nog steeds niet wat er mis was met deze dans. De judges bekritiseerden haar voetenwerk, wat ik eigenlijk redelijk goed vond. Haar tapskills werkten juist wél in haar voordeel bij de jive kicks and flicks. Vooral haar armen waren abominabel, eigenlijk haar complete bovenlijf. Zo houterig, zo clumsy, zo… tap . Ai ai ai. Verder was ze duidelijk niet op haar gemak – hoe kan dat nou met een tegen je aanschurende, halfnakende Pasha aan je zij? – en leek ze erg onzeker. Als ik centjes moest zetten op wie er als eerste uitvliegt… of zou de Pasha-factor in haar voordeel werken en haar uit de Bottom Three houden?

Alex & Allison – contemporary – Sonya Tayeh
Kippenvel. Tranen. Brok in de keel. Ongelooflijk. Prachtig. Ontroerend. Betoverend. Alex oh Alex. Was Allison ooit zo goed? Het allerbeste wat SYTYCD ooit ter wereld op het podium heeft gebracht? Neu. Overdrijven is een vak jongens. Maar eh… willen jullie dit nooit meer doen als ik net mascara heb opgebracht, ja ?

Alexei & Twitch – hiphop – NappyTabs
Waarom wist ik dat Alexei hiphop zou krijgen, net zoals ik wist dat Kent meteen aan die sexpot Anya gekoppeld zou worden ? De Hoge Hoed en ik hebben een lijntje, denk ik. Maar goed, Alexei. Tja, een van mijn favorietjes, maar dit was een beetje niemendallerig. Vond Twitch met zijn grote fysiek ook een tikje dominant . Vermakelijk maar niet spectaculair. Ik had Alexei graag in iets uitdagenders gezien. Mooie uitspraak van Shankers over hiphopdansen “you need the sensuality of a woman and the power of a guy.” Spot on. Oh ja, dat filmpje van Blue Steel Shankman. Lol.

Lauren & Ade – pop jazz – Mandy Moore
Oh jee, lamb to the slaughter . Ging dit niet een beetje te ver? Okay, dat Little Miss Sunshine-gezichtje was een beetje too much, maar zo slecht was het toch niet? Ik vond haar connectie met Ade wel okay en technisch gezien was het hartstikke goed. Misschien vond ik de choreo gewoon te leuk, ik had voortdurend een big smile op mijn bakkes. Lauren heeft iets bijzonders, en al kwam het er misschien niet helemaal uit in deze dans, dat meiske moet nog wel even blijven hoor!

Kent & Anya – chachacha – Tony & Melanie
Ooooh Kent, wat een heerlijkheidje ben jij! Zelden heb ik zo’n vermakelijke performance gezien bij SYTYCD . Elke vezel in zijn – en mijn ! - lichaam genoot. Wat een heerlijk menneke (“they taught me something on the farm!”). En wat een prima chacha voor iemand die nog nooit latin heeft gedanst. Die ene move waarop zo gehamerd werd was inderdaad een beetje too drag queen , maar technisch gezien was het echt behoorlijk briljant hoor. Hij deed me inderdaad denken aan Dominic en Gev, die zich ook zonder gene in de latindansen gooiden. A young Paul Newman… echt wel! Kent mag op dit moment gewoon winnen van me, alle Alexen, Billies en Roberten ten spijt .

Ashley & Neil – contemporary – Tyce Diorio
Ashley… ik vergeet telkens dat zij ook nog meedoet. Haaaaiii Neil ! Standaard contemporary van Tyce, leuk om te zien, maar niet echt memorabel. Wel kudos voor de muziekkeuze, want Donnie Hathaway en dan ook nog Roberta Flack, dang! De connectie tussen Ashley en Neil vond ik niet spectaculair en er waren een paar onzekerheidjes te zien. Het concept kwam ook niet helemaal uit de verf. Kruip uit je schulpje schat! Samenvattend: een zeventje.

Robert & Courtney – African jazz – Shaun Cheesman
Goddamnhottiepetottie! Wat een matinee idol is die Robert . Een kruising van een jonge George Clooney en Bruce Campbell . En een van de mooiste danslijven (vooral die torso) die ik ooit heb gezien. Erg lekkere choreo van Shaun Cheesman, die African-dingetjes van hem zijn meestal toch wel erg leuk. Is hij dé dark horse van het seizoen? Ik denk het wel. Hij doet me zo aan Victor van vorig seizoen denken. Dat was ook een dark horse maar uiteindelijk struikelde ‘ie ergens halverwege het rondje over een heg. Ik bid op mijn blote knietjes dat Robert heel ver komt. Gebaseerd op wat ik vandaag gezien heb hoop ik zelfs dat hij Billy Bell’s little tushy gaat kicken . Go Robert!

Het zou me niks verbazen als we vanavond drie dames in de Bottom Three zien, wat het is bijna beangstigend hoeveel beter de heren in deze show waren dan de dames. Okay, de choreos zaten niet altijd mee, maar dan nog. De jongens lijken ook allemaal al een fanbase opgebouwd te hebben. Als Alex nog geen connectie met het publiek had gemaakt, dan heeft hij daar gisteravond wel voor gezorgd. Ik denk dat Adéchiké van de jongens het meeste gevaar loopt. Bij de meiden… eigenlijk allevijf wel. Oei.

Hou de dames erin, opdat wij Pasha niet hoeven te missen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 17-06-2010 13:49:52 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:26:15 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82928084
Als ik dat zo bescan dan denk ik: GIODVERRRR vanaaf snel downloaden!
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:28:53 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82928206
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat zo bescan dan denk ik: GIODVERRRR vanaaf snel downloaden!
QFT.

Ik zag kippenvel, tranen en toen was ik om .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:40:44 #64
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82928766
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

QFT.

Ik zag kippenvel, tranen en toen was ik om .
Stelletje jankballen hier in dit topic
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:43:59 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82928938
*houdt mala een huilende lil-C voor*
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:53:37 #66
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82929450
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef Ang3l het volgende:
*houdt mala een huilende lil-C voor*
Daar slaan niet alleen mijn traanbuizen van op hol .
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:54:30 #67
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82946763
Wisten jullie dit ? Djeez, eerst Alex Da Silva, nu dit.
quote:
Shane Sparks Pleads Not Guilty to Child Molestation Charges
Posted Mar 11th 2010 02:58PM

'America's Best Dance Crew' judge Shane Sparks has entered an official plea of not guilty to the eight counts of child molestation he was charged with back in December.

The Emmy nominee, who has worked with Aaliyah, Lindsay Lohan and Monica, was arrested on December 18. He was held on $590,000 bail in a Van Nuys, California, jail, and was released the following day.

According to TMZ, Sparks, whose work as a choreographer was featured on 'So You Think You Can Dance' prior to his role as a judge on 'America's Best Dance Crew,' is accused of repeatedly molesting an underage girl for many years, beginning in 1994. Sparks' lawyer has called the charges against his client a "Hollywood style" plot to extort money from the star.

Sparks is not the first 'So You Think You Can Dance' cast member to find himself in trouble with the law. Choreographer Alex Da Silva was arrested for sexual assault in 2009.

Sparks is scheduled to appear back in court on April 20
link

Kan me er overigens niks bij voorstellen, vond hem altijd zo'n sympathieke vent .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 06:46:50 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82964359
Ik ben het zo ongeveer eens met wat Malahide over de aflevering zegt. Hoogtepunten waren Alex en Allison. Dat was ontzettend mooi, ik denk niet het mooiste wat ik ooit gezien heb, maar ik vond Alex' reactie echt heel erg aandoenlijk, dat ie moest huilen enzo. En hij is echt een talent zeg.
Maar eigenlijk vind ik Kent nog veel toffer. Ballroom vind ik altijd maar zo-zo, maar ik zat echt met een glimlach te kijken naar hoe ie het deed en omdat het eigenlijk zo heerlijk fout was . En bij de jury was ie echt zo ontzettend cute dat ik helemaal verkocht ben . Als ie nou ook nog uit de kast zou komen.... maar dat kost 'm dan vast stemmen ofzo.

Roberts lichaam myohmy . Leuk joch is dat. Billy's choreo was natuurlijk blegh en typisch Tyce (saai). Die slangendans deed me hélemaal niks en ook dat meiske doet me niks. R&B was wel ok, alleen krijg ik de zenuwen van die constante lach van Alexei. Adechike was het ook net niet, die tapster vind ik stom en komt heel arrogant op me over op een of andere manier. Wat Amerika nog niet van haar wist was dat ze ook acteert en zingt? Hoezo wist Amerika dat niet? Heeft ze dat niet elke week al gezegd dan?

Voor de rest kan ik me het niet meer herinneren . Behalve de slechte regie. Die opening, come on, de helft van de dansers niet eens in beeld. En eigenlijk gedurdende de hele uitzending de helft van de dansers niet in beeld (maar dan op de manier dat je alleen close-ups had). Ontsla die vrouw, snel.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:37:53 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83008602
Kent!

Alex....

Robert (al vind ik zijn lijf helemaal niet zo geweldig hoor, hij is best dun, kippenborstje... en hij moet minder suiker eten want hij's hyper. Ik ben zelfs bang dat ik me aan hem ga irriteren. So shut up... and fuck me Kthanksbye!)
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zaterdag 19 juni 2010 @ 02:02:50 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_83010577
Ohhh he he nou nou poe poe tsjongejonge ik ben bij hoor! Ik heb net de performance show en vervolgens de results show bekeken. Er hangt een heeeeeeel ander sfeertje aan SYTYCD nu met dat nieuwe format, maar niet zozeer een slechter sfeertje, gewoon, anders. Wat minder gezellig maar wat meer competitief en wat afgetekender en wat edgier en wat meer ieder-voor-zich. I think I like it.

Mijn persoonlijke echoput, Malahide, heeft eigenlijk alles verwoordt wat ik wilde zeggen, maar dan voordat ik iets in de echoput roep, dus ze echo't wat ik wil zeggen terwijl ik het nog niet gezegd heb. Hmm, misschien ben ik dus de put en zij hetgene wat ze erin roept en als put zijnde echo ik het maar omdat het bijna 2 uur 's nachts is en ik te lui ben om CHO CHO CHO CHO te roepen nadat Malahide ECHO heeft gezegd, laat ik het gewoon bij een AMEN en dan echo ik er MEN MEN MEN MEN achteraan want het zijn de mannen die dit seizoen zo hot and spicy en gevarieerd en spannend en hoogstaand maken! Zowel de kandidaten als de heren Allstars, ik noem een Mark, ik noem een Twitch, ik noem een geile Rus.

Oh sorry, zei ik geile Rus?

GEILE RUS.

Ik weet trouwens wat er in die middenste locker zat van het Footloose optreden.

Dominic natuurlijk!

Enfin, highlight van de performance show was toch zeker wel de Alex/Allison dans. Sjeuzus godallejeuzus. Ik zat met kippevel over m'n armen en tranen in m'n ogen en met ingehouden adem te kijken. Ik weet niet of het het allerbeste is dat ik ooit heb gezien op SYTYCD, ik bedoel, dan moet ik graven graven graven in mijn geheugen om te bedenken wat er allemaal nog legendarischer was dan dat en dan kom ik gauw op dansen die misschien niet zo mooi en imposant en technisch perfect waren, maar ze speelden zich allemaal af in een tijd dat de show nog vers was, paden onbetreden waren, jury-lof-uitingen nog niet ad infinitum waren herhaald en herkauwd en uitgespuugd, we waren allemaal nog onschuldig en wisten van niets. En die momenten (Travis/Heidi/bankje, Jamie/Hok/bloem, Benji/Donyelle/booty, Pasha/alleswaarhijtegenaanrijdt) zijn toch even memorabel als wat zich zonet voor mijn ogen afspeelde.
Toch, prachtig, subliem, oncompetitiewaardig.
Wat betreft de results show: een grote feest van fast forward-button-verkenning. Griebus, ze blijven die kansloze acts promoten he? Guess we'll have to learn to live with it. Ben niet verbaasd om de bottom 3, frappant genoeg 3 meiden die allemaal gepartnerd waren aan toch wel een van de populairste allstars volgens mij (Pasha, Twitch en Mark! wtf). Logische verklaring daarvoor? Ik zal het proberen:
De desbetreffende allstar was zo populair, dat de meeste mensen zich op die persoon focusten en daardoor de kandidaat vergaten en niet op haar stemde. Ik bedoel, wie weet er nou echt nog te vertellen hoe die meiden waren? Ik lette er niet op in ieder geval.

Wel jammer dat ze van de 3 meiden degene met de meeste potential eruit hebben gesodemieterd, oké, haar Dance of Death was niet bepaald imponerend (ze danste eerder voor een snelle genezing van een verkoudheidje dan dat ze voor haar leven danste) maar gut we zitten nog steeds met die tappert en die niet-Anya opgescheept. Kan me voorstellen dat de jury haar keuze heeft gebaseerd op een behoud van een zo afwisselend mogelijk specialiteitenveld tussen de verschillende kandidaten. Anders zit het barstensvol contemporary-hertjes en wordt de uitdaging wat minder. Weet ik veel.

tl;dr

Ik ga slapen!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:03:45 #71
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83014384
I'm gonna join the Cee-Mallie love train... oh yes.

Ik stond vanochtend op met een werkelijk knallende koppijn, die ik nog maar nauwelijks heb weg weten te slikken met een handjevol pillen. Nu zit ik keichagrijnig op de bank terwijl ik mijn ass eigenlijk naar de Appie moet slepen voor de weekendboodschappen. Verder heb ik een werkdag van negen uur in het vooruitzicht plus de wetenschap dat ik in mijn uppie op een krukkie naar Nederland-Japan zal moeten kijken. En Nederland zal ook wel verliezen of zo.

En toen las ik dit:
quote:
Ik weet trouwens wat er in die middenste locker zat van het Footloose optreden.

Dominic natuurlijk!
en spuwde ik zowaar een beetje Optimel 0% vet yoghurtdrink (red grapefruit) op mijn beeldscherm van het lachen. Thanks Cee , you made my day.
quote:
Wat betreft de results show: een grote feest van fast forward-button-verkenning. Griebus, ze blijven die kansloze acts promoten he? Guess we'll have to learn to live with it. Ben niet verbaasd om de bottom 3, frappant genoeg 3 meiden die allemaal gepartnerd waren aan toch wel een van de populairste allstars volgens mij (Pasha, Twitch en Mark! wtf). Logische verklaring daarvoor? Ik zal het proberen:
De desbetreffende allstar was zo populair, dat de meeste mensen zich op die persoon focusten en daardoor de kandidaat vergaten en niet op haar stemde. Ik bedoel, wie weet er nou echt nog te vertellen hoe die meiden waren? Ik lette er niet op in ieder geval.
Mmm, zit wat in misschien. Persoonlijk denk ik dat het puur het niveauverschil is. Geen een van de meiden heeft een memorabele dans laten zien (mede door de choreos!) en van de mannelijke AllStars was alleen Mark wow. En Pasha naturellement .
quote:
Wel jammer dat ze van de 3 meiden degene met de meeste potential eruit hebben gesodemieterd, oké, haar Dance of Death was niet bepaald imponerend (ze danste eerder voor een snelle genezing van een verkoudheidje dan dat ze voor haar leven danste) maar gut we zitten nog steeds met die tappert en die niet-Anya opgescheept. Kan me voorstellen dat de jury haar keuze heeft gebaseerd op een behoud van een zo afwisselend mogelijk specialiteitenveld tussen de verschillende kandidaten. Anders zit het barstensvol contemporary-hertjes en wordt de uitdaging wat minder. Weet ik veel.
Spot on. Tactisch elimineren, niks anders. Melinda's getapperdeflapper was gewoon beschamend en van Cristina gingen mij salsavoetjes ook niet van de vloer. Alexie was veruit de beste en veelzijdigste van dit drietal.

Nog één ding:

Justin Bieber. Justin Fucking Bieber. Nee. Gewoon nee. Ik wou dat dit forum een kettingzaagsmiley had. Ugh.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:05:34 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83014434
Wat is er mis met een show barstensvol contemporary-hertjes? Ik zie het niet hoor!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:17:58 #73
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83014845
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:37 schreef Ang3l het volgende:
Kent!

Alex....

Robert (al vind ik zijn lijf helemaal niet zo geweldig hoor, hij is best dun, kippenborstje... en hij moet minder suiker eten want hij's hyper. Ik ben zelfs bang dat ik me aan hem ga irriteren. So shut up... and fuck me Kthanksbye!)
En dat relikippenborstje van Nick vond je wel lekker... dude .

Robert loopt wel gevaar om de irritatiefactor van dit seizoen te worden, ja. Tone it down handsome . Het lijkt wel of 'ie een wedstrijdje wil aangaan met de andere gaytjes om wie de cuteste is. Schat, dat ga je gewoon niet winnen van Superboy, Farmboy en Chopstickboy. De mooiste ben je zeker, maar de schattigste... no way Jose. Die dan weer geen gaytje is. Of wel? Hoe doen de gaydars het? Dat yogagedoe spreekt niet in zijn voordeel natuurlijk .
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:22:04 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83014962
Nick was gespierder dan Robert!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:22:49 #75
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83014976
Nick lijkt op de zanger van Tokyo Hotel en Robert op George Clooney. Nou jij weer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')