Dit is een goed tipquote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Series kijken gaat echt niet lukken. Ik internet momenteel met 20 Kb/s, als ik mazzel heb. En dat is helaas geen typfout.. Plus voornoemde datalimiet.
Maar echt, als chocola, nagels lakken en one night stands niet helpen, wat moet een vrouw dan nog?
Voor 5 euro heb je dus ook een Steven Seagal box met 3 films, waaronder de legendarische actiefilm "Belly of the Beast"quote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef loveli het volgende:
Hier bij de Praxis hebben ze bij de ingang een paar dvd-meubels staan, eentje ervan staat alleen maar vrouwenfilms in. Euro of 5 per stuk, ach, het houdt je van de straat en ze zijn nog open.
Ik weet nog dat je vertelde over de vorige, maar dat was ook een, bijzonder figuur. Dit is een prima figuur behalve dat hij jou dan niet meer ziet zitten, dus eigenlijk helemaal niet zo prima, dus is het ook moeilijker om over hem heen te komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is niet m'n eerste verbroken relatie..
? weet niet... ik ging drinken en chatten ofzoquote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Series kijken gaat echt niet lukken. Ik internet momenteel met 20 Kb/s, als ik mazzel heb. En dat is helaas geen typfout.. Plus voornoemde datalimiet.
Maar echt, als chocola, nagels lakken en one night stands niet helpen, wat moet een vrouw dan nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |