abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82703211
quote:
"Respectloos naar God"? Hoezo?
Omdat hij zijn bekrompen ideeėn over God heeft, die van die God een megalomaan mannetje maken. Je moet zijn quotes maar eens lezen, in dit topic.
quote:
Die quote

heb ik gemist. Waar zegt-ie dat?
Lees dan ook eens verder dan alleen die ene zin waarin ik hem uitmaak voor iemand met een plaat voor de kop. Als je goed leest, dan zie je dat hij zei dat met God de vooroordelen weg waren, en dat je dan precies ziet wie we zijn: mensen. Waarop ik dan zei dat ik in de kerk (met mensen die God kennen en uit stralen, dat is althans de bedoeling) veel mensen zag die vooroordelen hebben, en mensen niet accepteren zoals ze zijn. Met veel mensen heb ik daarover gesproken en ook zei vinden dat er extreem veel geroddel en achterklap is in de Kerk. Maar dan beweerd Ali dat ik God niet gekend heb, en anders zou ik er wel anders over denken. Hoezo vooringenomen? Hoe: Als je iets anders beweerd dan mij ken je God niet zoals Hij is?

Een mooi voorbeeld: "Ik heb een handicap met de ogen, waardoor mijn motoriek slecht is. In plaats van aan mij te vragen waarom ik zo mank loop, lachen ze me in mijn gezicht uit. Dat heb ik nog nooit buiten de kerk meegemaakt, maar in de kerk vaak. Is dat zonder vooroordelen, of niet?
quote:
"Respect tonen" hoeft niet expliciet, maar jouw berichtjes vind ik nogal raar gezien de moeite die Ali in zijn posts steekt. Reageer dan niet, zou ik zeggen.
Dus als iemand iets zegt met veel moeite dan mag je er geen kritiek op hebben? In wat voor Wereld leven wij?

En Modus had het ook over een plaat voor de kop, maar op mijn plaat reageer je? Reageer dan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')