quote:
Ga nou niet doen alsof je een leven hebt, je hebt net 25.000 Posts in 1 sc gemaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga trouwens even naar de pomp.En daarna door naar mijn broer om te lunchen. Wellicht dat ik daarna weer terug kom. Maar wellicht blijf ik daar de hele middag.
Eet smakelijk en tot zo.. of niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga trouwens even naar de pomp.En daarna door naar mijn broer om te lunchen. Wellicht dat ik daarna weer terug kom. Maar wellicht blijf ik daar de hele middag.
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze hele week ga ik bij mijn broer eten.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:46 schreef jna het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je een leven hebt, je hebt net 25.000 Posts in 1 sc gemaakt
Of je leert zelf kokenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze hele week ga ik bij mijn broer eten.
Why?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze hele week ga ik bij mijn broer eten.
Ja, dat heb je zo geleerd. Gewoon het plastic er af halen en 13 minuten op 180 graden.quote:
Zijn ouders zijn op vakantie en hij kan niet kokenquote:
Juist!quote:Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat heb je zo geleerd. Gewoon het plastic er af halen en 13 minuten op 180 graden.
Wie kan nou niet koken?Tegenwoordig staan de recepten gewoon op het pakje zelf.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn op vakantie en hij kan niet koken
Of op de doos van het apparaat wat je krijgt/kooptquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Wie kan nou niet koken?Tegenwoordig staan de recepten gewoon op het pakje zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |