Ok bedankt!quote:Op zondag 6 juni 2010 11:08 schreef Anne het volgende:
"Grappig" bedoelde TT weggehaald. Idem dito voor wat reacties.
Ik heb geen fiets, maar bedankt voor je reactie.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef PlasticTreePecker het volgende:
Nu maar lekker met de fiets. Goed voor je gezondheid!
Dat zou me nog wel lukken, maar dan zit het stuurslot der nog op he.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef NietTeVolgen het volgende:
Kosteloos betekent hotwiren, en anders compleet nieuw slot maar dat kost wat centjes.
Goeie tipquote:Op zondag 6 juni 2010 14:09 schreef J0uk3 het volgende:
Vloeibare tin in je slot laten lopen, en dan als het hard is eraan draaien.
Die moet ik hebben ja, ik zal aankomende week thuis nog eens goed zoeken en anders zal ik die moeten bestellen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:37 schreef Maxco het volgende:
Kappen er allemaal afhalen zodat je het kontactslot eraf kan halen en deze bestellen; http://www.easyparts.nl/s(...)n-Buxy-Speedake.html
Haha, de pen van een Peugeot is dus echt een dik ding. Die trap je niet zo snel door, je trapt eerder je stuur of voorvork krom.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef renedis het volgende:
1. een harde trap geven tegen het stuur kan genoeg zijn.
de pen van het stuurslot stelt echt niets voor.
2. schroevendraaier met een hamer in het slot slaan en starten.
3. naar de dichtstbijzijnde slotenmaker en hem het laten fiksen.
je kan ook direct naar de slotenmaker gaan
tip: haal eerst alle kappen er af en kijk dan hoe die pen zit bij je stuur. Dan kijken of je het slot er zelf af kan krijgen. dan ga je daarna met het slot naar de slotenmaker en zeg je: ik heb dit slot en daar moet ik 2 sleutels bij hebben. Kostte mij 60 euro overigens en ik heb niets hoeven slopen
Dat zou mooi zijn in het geval dat ik em van de week echt niet meer ga vinden!!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Haha, de pen van een Peugeot is dus echt een dik ding. Die trap je niet zo snel door, je trapt eerder je stuur of voorvork krom.
Ik kan even kijken, misschien heb ik nog wel een slotje liggen van zo'n ding. Laat ik je nog wel meer over weten.
Ik heb vroeger een Yahama bw's gehad die ik tot vervelens toe in en uit elkaar gedraaid heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:05 schreef FransDeens het volgende:
Het is in ieder geval geen Vivacity, maar een Zenith of Z. Verder zou ik hem gewoon bij de lokale scooterboer laten repareren. De kappen eraf halen is lastig als het ding op stuurslot staat, en dan nog moeten er breekboutjes uitgeboord worden. Aangezien je überhaupt vraagt wat je moet doen als je de sleutel kwijt bent denk ik niet dat dit een klusje is wat je zelf kunt.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een Yahama bw's gehad die ik tot vervelens toe in en uit elkaar gedraaid heb.
Maar elke scooter is weer anders hé.
Mooi zo, scheelt een hoop geknoeiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een Yahama bw's gehad die ik tot vervelens toe in en uit elkaar gedraaid heb.
Maar elke scooter is weer anders hé.
De sleutel is gevonden!!(door mijn lieve moeder!)
Dus ik hoef niks meer te demonteren of vervangen!
Wel ff sleuteltje bij laten maken lijkt me handig.
Ah, ik dacht ook in een Buxy, en van deze vroeg ik het me afquote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef FransDeens het volgende:
Zo'n BOA-slot zat alleen in een Speedfight, Elyseo, Elystar en een Squab, niet in een Z.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |